SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is het slaapkamertje bij mijn moeder, daar is al ruim een maand niemand meer geweest, en raam stond blijkbaar de hele tijd op een kier 'voor het luchten'quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
jeetje, elf gradenIk vind 20 graden al koud in huis
![]()
Jup, is makkelijk op te lossen. Maar schrok wel, zit je lekker en zak je ineens een centimeter naar benedenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Dat zou ik supereng vinden.![]()
Gelukkig zit het niet in de balken. Scheelt wel een hoop.
Brrrr koudquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het slaapkamertje bij mijn moeder, daar is al ruim een maand niemand meer geweest, en raam stond blijkbaar de hele tijd op een kier 'voor het luchten'
Zeker als je lekker aan het poepen bent. Durf je niet meer te bewegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is makkelijk op te lossen. Maar schrok wel, zit je lekker en zak je ineens een centimeter naar beneden
Jup, het vertrouwen in de vloer was wel een beetje weg. Maar morgen meteen oplossen, toilet moest sowieso nog aangepakt worden maar dit is helaas wel weer even wat meer werk dan alleen wat vloerbedekking of tegels leggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker als je lekker aan het poepen bent. Durf je niet meer te bewegen.
Maar als je klaar bent weet je ook gelijk dat het goed zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, het vertrouwen in de vloer was wel een beetje weg. Maar morgen meteen oplossen, toilet moest sowieso nog aangepakt worden maar dit is helaas wel weer even wat meer werk dan alleen wat vloerbedekking of tegels leggen.
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt hadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
jeetje, elf gradenIk vind 20 graden al koud in huis
![]()
25 vind ik dan weer vies warm. Max. 20 en de rest los ik wel op met dekentjes en vesten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt had
Jup. Alleen ook nog een vochtprobleempje bij de schoorsteen verhelpen. Schoorsteen is verzadigd met vocht, wordt veroorzaakt door de moederhaard. Over weekje wordt die vervangen voor een CV ketel, wel jammer dat ik de installatiekosten van minimaal 2k meteen moet betalenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent weet je ook gelijk dat het goed zit.
Dat is wel een flinke hap. Ga je trouwens alleen in dat huis wonen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Alleen ook nog een vochtprobleempje bij de schoorsteen verhelpen. Schoorsteen is verzadigd met vocht, wordt veroorzaakt door de moederhaard. Over weekje wordt die vervangen voor een CV ketel, wel jammer dat ik de installatiekosten van minimaal 2k meteen moet betalenDat kan tegenwoordig niet meer bij de maandelijkse bedragen worden opgeteld.
Jup, warme kleding, dekentjes... Genoeg optiesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
25 vind ik dan weer vies warm. Max. 20 en de rest los ik wel op met dekentjes en vesten.
hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt had
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke hap. Ga je trouwens alleen in dat huis wonen?
Lekker hoor. Heb je trouwens ook een eigen topic in K&W? Ik vind het altijd leuk om die voortgang te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelf
woowww, had ik dat maarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelf
Ah zoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaalleen overdag hoor, 's nachts verwarming uit en raam open
ja dat stel ik ook zolang mogelijk uitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zoIk heb 's nachts kachel op 13 graden staan, koude slaapkamer werkt voor mij het beste. Alleen lastig opstaan als ik dan onder de warme deken weg moet
Zeker, ik blijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker hoor. Heb je trouwens ook een eigen topic in K&W? Ik vind het altijd leuk om die voortgang te zien.
Uitstellen inderdaad. Ik heb niet voor niets vier wekkers ingesteld op mijn telefoon. Ik kom anders gegarandeerd te laat op het werk omdat ik dan weer in slaap dommel terwijl de wekker niet op sluimeren staatquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat stel ik ook zolang mogelijk uitbah bah. Gelukkig is het vijf stappen naar mijn zachte badjas
Heel groot houd ik niet eens van. Zolang het maar niet krap aanvoelt. Je moet het tenslotte ook zelf schoonhouden (dat zou in mijn geval zo zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, ik blijHet is geen heel groot huis maar is wel vrijstaand en zit een leuk lapje grond bij. Ik heb geen eigen topic
Kan hier ook wel wat posten. Moet ze alleen even van telefoon halen en op server zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel groot houd ik niet eens van. Zolang het maar niet krap aanvoelt. Je moet het tenslotte ook zelf schoonhouden (dat zou in mijn geval zo zijn in ieder geval).
Aww jammer. Komen er nog wel meer pics? Ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |