SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja ik vond van wel toen. Maar heb het nu drie jaar niet gedaan en ik heb geen conditie dus ik denk niet dat het gelijk weer zo goed zal gaanquote:
hehehequote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vond van wel toen. Maar heb het nu drie jaar niet gedaan en ik heb geen conditie dus ik denk niet dat het gelijk weer zo goed zal gaan![]()
Zal wel weer pijnlijke armen worden met passenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hehehe
mijn conditie is nog wel goed.
maar al 2,5 jaar niet op redelijk niveau gevoetbald.
maar ach, balgevoel verleer je niet
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik ben bang in een bierteam te komen.
Ik rij als viesluie spits naar de training.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]dat zou niet leuk zijn nee
Ik hoop dat iemand in mijn team ook in het centrum woont, dan kunnen we samen fietsen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rij als viesluie spits naar de training.
fietsen in london is sowieso HEEL erg kut.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
had ik maar een auto, dan deed ik dat ook (in de winter)
Lijkt me ook ja, al vind ik fietsen tussen de weilanden behoorlijk saai.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fietsen in london is sowieso HEEL erg kut.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wtff volgens onze verhuurder moeten we de 31e sleutel al inleveren
Lekker rap.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wtff volgens onze verhuurder moeten we de 31e sleutel al inleveren
Echt hè. Wanneer kunnen jullie ook alweer in het andere huis?quote:
Dag erna sleutel daarvanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè. Wanneer kunnen jullie ook alweer in het andere huis?
Moet daar nog veel aan gebeuren? Qua schilderwerk enz. ?quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet daar nog veel aan gebeuren? Qua schilderwerk enz. ?
lekker met je hele hebben en houwe nachtje op straat tochquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, ga die sleutel echt niet inleveren 31e.
Ben gekke henkie niet.
Ja, wat denkt hij wel niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker met je hele hebben en houwe nachtje op straat toch
Veel te veel gedoe. Beter krijg je nog een weekje extra.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan zou ik de zooi bij verhuizers in de loods moeten zetten een paar nachtjes.
Kan wel, maar weinig zin in
hoef je eindelijk niet meer te posten dat je je fiets gaat ophalen ;squote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn fiets maar eens ophalenEindelijk na 1,5 maand weer fietsen
Tot dat die weer kapot gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je eindelijk niet meer te posten dat je je fiets gaat ophalen ;s
quote:
Het lijkt ook steeds normaler te worden om elkaar een paar tikken te gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
ik word echt verdrietig van al die filmpjes dat kinderen elkaar in elkaar slaan en dat omstanders dan gaan uitlachen
Ik weiger te kijken naar zulke dingen. Niet omdat ik mijn ogen er voor sluit, maar ik vind dat inderdaad verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
ik word echt verdrietig van al die filmpjes dat kinderen elkaar in elkaar slaan en dat omstanders dan gaan uitlachen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt ook steeds normaler te worden om elkaar een paar tikken te geven
Het ergste vind ik misschien nog wel dat de kinderen eromheen ze gaan uitlachen en gewoon niks doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weiger te kijken naar zulke dingen. Niet omdat ik mijn ogen er voor sluit, maar ik vind dat inderdaad verschrikkelijk.
Eerlijk gezegd zie ik zoveel ellende nu (soms heb ik van die periodes dat ik er meer op let), dat ik bijna geen kinderen op deze wereld meer wil zetten.
vroeger gewoon robbetje vechten hoort erbijquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
Komt door de smartphones
Iedereen filmt het
En krijg je ook naaapgedrag van waardoor het misschien daadwerkelijk vaker voorkomt
Helaas heb ik wel wat persoonlijke ervaring met dat soort kinderen. Nu ben ik nooit echt met veel geweld benadert gelukkig, maar dat gelach vond ik net zo vreselijk als het pesten zelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het ergste vind ik misschien nog wel dat de kinderen eromheen ze gaan uitlachen en gewoon niks doenEcht zo hatelijk hoe ze lachen.
Al is he feit dat ze elkaar pijn doen ook erg natuurlijk.
En ja ik snap dat wel Fera, al heb ik er zelf nog nooit zo over nagedacht eigenlijk.
gewoon weerbaar maken en goede zelfverdedigingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas heb ik wel wat persoonlijke ervaring met dat soort kinderen. Nu ben ik nooit echt met veel geweld benadert gelukkig, maar dat gelach vond ik net zo vreselijk als het pesten zelf.
Soms denk ik wel na over wat voor dingen ze allemaal te wachten staat later. Ben wel een beetje een doemdenker, maar ik denk wel dat ze het zwaar zullen krijgen.
Klopt alleen dan Was iedereen dag later het al vergetenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger gewoon robbetje vechten hoort erbij
Hahaha.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:34 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/647805352021702/![]()
alleen die neuzen zijn raar ;s waarom paars
kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt alleen dan Was iedereen dag later het al vergeten
Ik denk dat dit straks gewoon een kloteplaneet wordt om op te leven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon weerbaar maken en goede zelfverdediging
Het is nog nooit zo goed geweest als nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat dit straks gewoon een kloteplaneet wordt om op te leven.Maar misschien ben ik te pessimistisch.
Ik heb het over de toekomst.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo goed geweest als nu.
Haha jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hahaha.Ik kan er meestal wel om lachen als zoiets per ongeluk gebeurd.
Nou ja, jij hebt het ook allemaal overleefd tochquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas heb ik wel wat persoonlijke ervaring met dat soort kinderen. Nu ben ik nooit echt met veel geweld benadert gelukkig, maar dat gelach vond ik net zo vreselijk als het pesten zelf.
Soms denk ik wel na over wat voor dingen ze allemaal te wachten staat later. Ben wel een beetje een doemdenker, maar ik denk wel dat ze het zwaar zullen krijgen.
Doe ik wel eens ja. En dan dat gezicht als hij heel even denkt dat het echt is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha jasoms beetje overdrijven en kusjes krijgen toch
Gaat me ook niet zozeer om het pesten. Daar word je inderdaad sterker van. Maar dat ligt ook aan hoe je er zelf mee omgaat. Sommige mensen blijven daar eeuwig in hangen. Je moet dat op een gegeven moment wel loslaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt het ook allemaal overleefd tochal snap ik het wel
Het gebeurt niet met opzet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat voor dingen doen jullie dat je geslagen wordt
Het gaat over wanneer hij mij slaat.quote:
Wat zou er dan andersom zijn?quote:
als wij geslagen worden per ongeluk gewoon even rechtzetten met de vuist tochquote:
En dan?quote:
O, ik dacht dat het ging om het verschil in reactie. :$quote:
Wat is jouw reactie dan als je geslagen wordt al dan niet per ongelukquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het ging om het verschil in reactie. :$
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje "vechten" toen voor de grap.
Opeens verkeerd geplaatste elleboog
Als het per ongeluk is ... Tsja, ligt eraan hoe hard het is? Waarschijnlijk wel "auw!" en daarna erom kunnen lachen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is jouw reactie dan als je geslagen wordt al dan niet per ongeluk
Vraag me af of je daadwerkelijk terugslaat in zo'n situatiequote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het per ongeluk is ... Tsja, ligt eraan hoe hard het is? Waarschijnlijk wel "auw!" en daarna erom kunnen lachen.
En met opzet ... Dan gewoon een tik terug toch.
Ligt misschien ook aan wie er slaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vraag me af of je daadwerkelijk terugslaat in zo'n situatie
Al zijn dit wel zware onderwerpen om het over te hebben op zo'n heugelijke dag als vandaag.
hehehe jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik wel eens ja. En dan dat gezicht als hij heel even denkt dat het echt is.
hoe kom je aan de wondquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben bang. Moet naar ziekenhuis hier en vertrouw het niet![]()
![]()
ontstoken wond dit dat
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je aan de wond
werd je geslagen?
Nee dat had wel beter verhaal geweest. Opgelopen met nieuwe teenslippers. Zo'n schuur wondje en dat is verergerdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je aan de wond
werd je geslagen?
ik krijg ook altijd van die plekken na 2 dagen slippersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat had wel beter verhaal geweest. Opgelopen met nieuwe teenslippers. Zo'n schuur wondje en dat is verergerd
Echt woest word ik dan gvd doe normaalquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik wel eens ja. En dan dat gezicht als hij heel even denkt dat het echt is.
Je bent cute als je boos bent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt woest word ik dan gvd doe normaal
Bij mij is nadeel dat wondje niet goed kan helen. Iedere keer dichte, natte schoenen dus dat broeit. Heb het schoongehouden incl betadine maar het ziet inmiddels bijna zwartquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd van die plekken na 2 dagen slippers
kan beter niet meer doen dus....
oh dat is pijnlijk jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat had wel beter verhaal geweest. Opgelopen met nieuwe teenslippers. Zo'n schuur wondje en dat is verergerd
Klinkt wel nasty inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij is nadeel dat wondje niet goed kan helen. Iedere keer dichte, natte schoenen dus dat broeit. Heb het schoongehouden incl betadine maar het ziet inmiddels bijna zwartdus denk dat het normaal geen probleem is.
Is het inmiddels ook.quote:
Gewoon geld neerleggen toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:16 schreef Flippiee het volgende:
moet duimen dat ik morgen geholpen word.
ik ga vrijdagavond (volgende week) pas weer leuke dingen doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Mensen hier nog leuke plannen dit weekend? Ik niet eigenlijk.
Ah, naja moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga vrijdagavond pas weer leuke dingen doen
dit hele weekend leren leren leren
vrijdagavond ga ik vast wel iets doen en zaterdag bij mijn ouders verjaardag vierenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah, naja moet ook gebeurenHeb je al plannen dan voor volgende week?
kamer fixen voor broertjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Mensen hier nog leuke plannen dit weekend? Ik niet eigenlijk.
Oh leukquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
vrijdagavond ga ik vast wel iets doen en zaterdag bij mijn ouders verjaardag vieren
Ik wil zeker nog wel een keer naar Polen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De Poolse stad Krakau is voor de derde keer uitgeroepen tot beste bestemming voor een stedentrip.
Polengod.
neem flixbusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zeker nog wel een keer naar Polen.
Ik zit net idd te kijken naar Berlijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je naar berlijn daarna polskibus nemen
nachoschotel?quote:
Sambalkip met broccoli en rijst. Lekker pittig.quote:
Nee, die gaan we dinsdag eten.quote:
Kip, broccoli en rijst klinkt goed. De sambal wat minder hehequote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Sambalkip met broccoli en rijst. Lekker pittig.
O nee, dat was echt heerlijk in dit gerecht. Zat ook nog wat tomaat door de sambalsaus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kip, broccoli en rijst klinkt goed. De sambal wat minder hehe
Dat is een idee als ik iemand ken met auto die mee wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan ook een auto naar krakau pakken ama
Ik ken misschien wel paar mensen die mee willen naar Polen. Maar zou dan wel in het najaar worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Even flink door Duitsland blazen en je bent er redelijk snel.
Mwaoh.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef FrauMilena het volgende:
Spreken ze in Polen eigenlijk een beetje Engels? Of is dit een domme vraag.
In Krakau zal iedereen Duits of Engels spreken waar je als toerist komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ah okay, ik heb namelijk nooit overwogen om naar Polen te gaan maar Krakau ziet er wel tof uit.
#dorpsleefquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg net een lift naar huis van de dierenarts #winning
bijna hele dag geleerd man pfffquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
nog wat leuks gedaan vandaag inso?
Was ik niet van plan nein.quote:
wat cutequote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
maatje van mij is naar kiev gevlogen vanmiddag voor een meid
hard uitgelachen. -11 daar
je rijdt hem dus sneller total loss als je schade maakt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ik niet van plan nein.
Maar de grens van deze auto maken ligt ook nogal laag..
Ik bedoel, auto is niet veel waard en reparatiekosten zijn al snel duurder dus extra-extra niet kapot maken.
echt een sukkelquote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je rijdt hem dus sneller total loss als je schade maakt?
[..]
echt een sukkel
wat had ie dan verwacht daarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
maatje van mij is naar kiev gevlogen vanmiddag voor een meid
hard uitgelachen. -11 daar
weet niet ik had opgezocht hoe warm het daar was en moest hard lachenquote:
oh dan snap ik het niet helemaalquote:
Je auto heeft een dagwaarde, die van mij ligt rond de 5k.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet ik had opgezocht hoe warm het daar was en moest hard lachen
[..]
oh dan snap ik het niet helemaal
maar als je met de voorkant op iets/iemand rijdt dan is je auto toch total lossquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je auto heeft een dagwaarde, die van mij ligt rond de 5k.
Deze schade was 2,5-3k, als je er met voorkant op rijdt bijvoorbeeld dan maken ze hem niet want gewoon te duur.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar als je met de voorkant op iets/iemand rijdt dan is je auto toch total loss
waar kan je je dagwaarde zien?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je auto heeft een dagwaarde, die van mij ligt rond de 5k.
Deze schade was 2,5-3k, als je er met voorkant op rijdt bijvoorbeeld dan maken ze hem niet want gewoon te duur.
Ah oké.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, dit komt allemaal van verzekering en garage af
anwb tool misschien?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ah oké.
Mijn buurman is tegen mijn auto aangereden. Ik heb 1,5 k schade. Maar denk dat de dagwaarde rond de 2 2,5 k ligt.
Mja, als ze m niet repareren krijg je die dagwaarde dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ah oké.
Mijn buurman is tegen mijn auto aangereden. Ik heb 1,5 k schade. Maar denk dat de dagwaarde rond de 2 2,5 k ligt.
Maak je gewoon 2k verlies. Dank je buurman.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, als ze m niet repareren krijg je die dagwaarde dus.
Hoop het niet voor je. Maar je garage weet dat wel, je moet 'm sowieso laten repareren dus kom je vanzelf achter.
waarom heeft ze arabische tekst op haar pols?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik wilde eigenlijk wat speciaals doen voor mijn 100.000ste post. Mensjes bedanken en alles.
Dat heb ik al voor mijn 50k gedaan.
Dus ik doe nu maar gewoon zo.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:18 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Maak je gewoon 2k verlies. Dank je buurman.
Omdat ze een sletje isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom heeft ze arabische tekst op haar pols?
Dan heb ie zich dus laten oplichtenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat hij die auto gekocht heeft voor 4000
hoezoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb ie zich dus laten oplichten
Uh, een tweedehands auto halveert in zo'n korte tijd?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
auto is toch nooit aankoopwaarde als je erin gereden hebt
huh specificeert toch nergens hoe lang hij zijn auto al heeftquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, een tweedehands auto halveert in zo'n korte tijd?
wow dat betekent niet dat je een sletje bent ;squote:
Ik weet nog wel toen Tjacka naar autos aan het gluren was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh specificeert toch nergens hoe lang hij zijn auto al heeft
oh dat is me ontgaan danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen Tjacka naar autos aan het gluren was.
Dat is nog niet zo lang geleden
Owquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat betekent niet dat je een sletje bent ;s
dat is tjacka mutsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat ik tjacka zag maar het is takafca.
alleen als ik lr zie postenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat de geilheid maar niet gaat liggen?
moet je aftrekken xD ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dit een debiele vraagquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
ik word echt al duizelig als ik hiernaar kijkIk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ik word echt al duizelig als ik hiernaar kijkomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik word echt al duizelig als ik hiernaar kijkIk dwaalde af naar kunnen vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb je schoenen aan in huis?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Trollscience het volgende:
ik heb ook nog all stars aan dus het komt erg dichtbij allemaal
Schoenmaatjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb ook allstars. Daten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef JanCees het volgende:
Mijn vader heeft 50 euro betaald voor een jaar antivirus![]()
![]()
![]()
toevallig net ff gaan roken, dan vergeet ik ze uit te doen. meestal idd gewoon sokkenquote:
okéquote:
quote:
Trio.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Trio.Ik heb rode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vanwege het flauwe grapje denk ik.quote:
thatsthejoke.jpgquote:
Die bordeaux rode zijn ook wel leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ook leuk!
[..]
Omdat ik het niet zo bedoelde. Vond het ook wel '' hoor.
Wat vind je van (basic) chelsea boots?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk omdat ik schoenen met witte zolen gewoon niet zo mooi vind.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Trio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die van mij zijn een beetje gehavend
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 22:00:43 ]
Ik vind de schoen zelf heel leuk maar met kleding altijd lelijk bij mezelfquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat vind je van (basic) chelsea boots?
jezus christus wat lelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL DIT JASJE ZO MOTTIEFOKKIE GRAAAAAAG
teringquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL DIT JASJE ZO MOTTIEFOKKIE GRAAAAAAG
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die van mij zijn een beetje gehavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje wel ja, tijd voor nieuwe
Gewoon immer zwart dragen tochquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind de schoen zelf heel leuk maar met kleding altijd lelijk bij mezelf.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Beetje wel ja, tijd voor nieuwe
[..]
Gewoon immer zwart dragen tochJa en toch, mn voeten lijken er groot in ofzo denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Welke schoenmaat heb je?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en toch, mn voeten lijken er groot in ofzo denk ik.
38, maar ben klein!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb je?
Dat heb ik heel erg met m'n witte converse trouwens.
Heb ik laatst een paar van gekochtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat vind je van (basic) chelsea boots?
allstars zijn echt wel cutequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:04 schreef Fokker101 het volgende:
Allstars bij jongens zijn nooit zo geweldig imo
Jaa!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
38, maar ben klein!
Weet niet, al paar keer aangehad. Misschien nog een keer proberen, zal ik foto maken.
Ik zou echt nooit witte schoenen durven kopen, hoe hou je die schoon!?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik laatst een paar van gekocht
ben je 50+quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
ik heb maat 46/47__! all stars zijn de enige schoenen in mijn maat, plus de schoenen voor mannen van 50+
Niet van dat ik ze draag. Maar het zijn deze.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik doe ze nooit aan naar events/tijdens uitgaan. Ik heb ze al 2-3 jaar en het vuil wat erop zit is van m'n kofferwieltjes en een smoothievlekje.
[..]
Heb je foto?
maat 46/47 is toch echt nog wel te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
ik heb maat 46/47__! all stars zijn de enige schoenen in mijn maat, plus de schoenen voor mannen van 50+
Mijn broertje heeft ook die maat, maar die heeft toch wel mooie schoenen hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
In een "gewone" winkel is altijd maat 46 ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook die maat, maar die heeft toch wel mooie schoenen hoor.En geen all stars.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet van dat ik ze draag. Maar het zijn deze.Oh nice, ik vind ze leuker met kleine hak maar deze zijn ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij maat 50 word het iets lastigerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maat 46/47 is toch echt nog wel te vinden
Voetverkleining.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij maat 50 word het iets lastiger
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet van dat ik ze draag. Maar het zijn deze.omg mooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik moet wat postuur faken hequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nice, ik vind ze leuker met kleine hak maar deze zijn ook leuk.
Gewoon nette schoenen op maat laten maken toch.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:10 schreef Trollscience het volgende:
oké niet de enige, maar het is echt wel moeilijk om leuke schoenen te vinden met die maat
42 ideale maatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:10 schreef Trollscience het volgende:
oké niet de enige, maar het is echt wel moeilijk om leuke schoenen te vinden met die maat
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:11 schreef Fokker101 het volgende:
Sjonge sjonge heeft iemand hier zn pols als is gebroken
wat is dit voor OF taalquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:11 schreef Fokker101 het volgende:
Sjonge sjonge heeft iemand hier zn pols als is gebroken
Hahaha watquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:07 schreef Trollscience het volgende:
Haha aw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En niet aan denken, zover dat gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn klauw (pols) is gebroken heb nu zon gipsspalk pijn heb ik amper maar die jeuk
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Gelukkig gaan klompschoenen gewoon tot grote maat
Ow met gym wou weer dom grappig doen om de hele tijd rondjes achter elkaar te draaien. Tot dat ik op mn pols viel heel klein knikje maar ach.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha aw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En niet aan denken, zover dat gaat.
moet je met je stokje in je gips en dan daarmee krabbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn klauw (pols) is gebroken heb nu zon gipsspalk pijn heb ik amper maar die jeuk
Supra schoenen vind ik wel lelijk man waarom wil je die?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Etsu hier niet is als het over schoenen gaat.
Hij was een van de we weinige die het misschien nog beter voor elkaar had dan ik qua schoenen
hij komt niet meer terugquote:
Lekker domquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ow met gym wou weer dom grappig doen om de hele tijd rondjes achter elkaar te draaien. Tot dat ik op mn pols viel heel klein knikje maar ach.
zeg ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |