Je was te vroeg haha. Was even aan het kijken of dit lukte op de iPad haha. Voor ik alles zou toevoegen en het zou niet werken haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Peacefulll het volgende:
Mooie schutting! Ik vind die betonnen pilaren er tussen erg leuk ter afwisseling van al het hout.
Ben blij als ik het in Eindhoven heb afgeslotenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:40 schreef laziness het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Hoe voelt het? Je zag er erg tegenop...
Dankjewel voor je tip. Heb al even op de site gekeken. Zodra ik mijn laptop heb gevonden eens beter doenquote:Op zondag 21 februari 2016 09:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het heel mooi worden! Ik volgde je topic (nog) niet maar las halverwege dat je zocht naar een keuken achterwand... Heb je al wat gevonden? Wij hebben onze achterwanden via www.pimpyourkitchen.nl , is echt een hele mooie kwaliteit, ik ben er superblij mee! (Behalve foto's hebben ze ook uni-platen die erg mooi zijn trouwens)
Deze was minder dan ¤100,- de meterquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Vind het ook een erg mooie schutting. En deze was incl. Zetten niet duurder als ¤100/meter ?
Bevalt het al goed?
Onze tuin is tot de schuur 6 meter zoveel en tot de poort 8 meter zoveel. Ik vind licht beton ook wel mooi hoor. Alleen in combinatie met het huis vind k de donkere weer mooier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef 2biris het volgende:
Mooi die donkere palen. Dat gaan wij ook doen. Licht betonnen kleur vind ik echt minder. Hoe groot is jouw tuin eigenlijk?
En die inzetkast, waar zit die in?
Dat dacht ik al. Mooie oplossing hoor Ik vraag me alleen wel af waar je de stofzuiger laat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De inzetkast zit in onze trapkast dus nu dubbele opbergruimte.
Achter die inzetkast? Die kan je gewoon weg draaien als een deur. Dus achter die kast komen ook nog planken en is plek zat voor de stofzuiger enzo. Let wel we hebben een diepe trapkast van 2,10quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:52 schreef 2biris het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Mooie oplossing hoor Ik vraag me alleen wel af waar je de stofzuiger laat.
Lopen, traplopen, praten, muziek. Vooral boven is erg. Buurvrouw hoort het van ons ookquote:
Oh verschrikkelijk. En de andere buren?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lopen, traplopen, praten, muziek. Vooral boven is erg. Buurvrouw hoort het van ons ook
Die hebben nog niemand naast zich zitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk. En de andere buren?
Oh... Ben benieuwd wat er morgen gezegd gaat worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die hebben nog niemand naast zich zitten.
oef dat is balen. oftwel zwaar kut.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lopen, traplopen, praten, muziek. Vooral boven is erg. Buurvrouw hoort het van ons ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |