quote:
Op maandag 25 januari 2016 18:41 schreef Snoepje5 het volgende:Mooi! En helemaal lekker met dit weer nu.
Heb je vandaag ook met Vereniging eigen huis de woning doorgelopen?
Mobiel doe ik altijd via
www.tinypic.com. Kan ik via mijn mobiel uploaden en die creëert meteen een url die ik hier kan plaatsen.
Haaij!
Dat weer vandaag was prachtig! Heb met alleen een vestje aan de hond uitgelaten. Zo wil ik wel meer winter.
Wij hadden idd iemand bij van VEH. Wel grappig buren hadden zonder iemand meegenomen te hebben 1 en 0 dingen wij hadden er iets meer dan 10. Meeste kleine dingetjes Maar ook wat grotere zoals een lekkende douchewand enzo.
Ik weet ook niet wie het laatst zei. Maar onze rookmelder op zolder moet idd iets omlaag geplaatst worden.
Tinypic verwijderd op een gegeven moment je foto's En veranderd het met een ander plaatje heb ik weleens gemerkt. En dat zou ik best zonde vinden.
quote:
Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef cvboer2 het volgende:[..]
Jij had naar je persoonlijke pagina gelinkt, ik heb een verwijzing gemaakt naar 1 foto. Mobiel lukt dat niet, denk ik. Ik wil de overige foto's van je woning er ook wel inzetten, tenminste als je daar geen bezwaar tegen hebt.
Ah heb ik dat via Flickr gedaan. Jammer dat er geen manier is om dat te doen via mobiel Bedankt voor je aanpassing iig.
En ook bedankt voor je aanbod. Maar bedacht me later dat ik er vast nog wel meer zou maken en dan alles wel in een keer zou uploaden.
--------------------------------------------------------
Damkzij CVboer2 staat de eerste foto er al.
We hadden de boel meteen maar volgegooid met rotzooi,
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
Lekker bakske koffie
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ons uitzicht vanuit de keuken, Hier kan ik wel aan wennen.
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
Alle toilet accessoires opgehangen (correctie bijna alle.. handdoeken haakje moet nog

)
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
Loebes kwam ook nog even op bezoek
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
En bij gebrek aan een drinkbak voldoet een (ongebruikte!) verfbak natuurlijk ook prima
image by
Thinkk-Pinkk, on Flickr
Morgen gaan we beginnen met de voorstrijk. Er lijkt echt helemaal niks gedaan te zijn. Maar zijn heel de dag bezig geweest
Waarschijnlijk tot morgen