utopiaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef Ranah het volgende:
nog geen favo hier, wel het vermoeden dat dit utopia gaat overlappen en stoppen
nee...cameraman...quote:
Hij doet me denken aan Techno Viking.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
VInd die biker baardmans wel geinig tot nu toe
Lekkere nuchtere kerel, is de geluidsman geloof ik
ze willen hem niet maar hij loopt elke keer een andere route over waterquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef tralalala het volgende:
Was Arie alweer vergeten, elke keer weer Arie met zijn uitleg.
Ja beetje wel iddquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Techno Viking.
Dat haalt wimpie nietquote:
HIj lijkt me wel beetje het gekkie a la uto Andrea/Patrick jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat die oude man de nieuwe cees is
ik vind hem op wilco lijkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat die oude man de nieuwe cees is
wel goed als je wilt afvallenquote:
o ja iddquote:
Arie gaat zo laten zien hoe je water kookt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:44 schreef Ranah het volgende:
water is bijna op, gevonden water moet gekookt
verandert het in wijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Arie gaat zo laten zien hoe je water kookt.
jongens in hula rokjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:47 schreef Urb het volgende:
Hoe de FOK! had die Peter het dan voorgesteld, een bounty-eiland met dames in hula-rokjes die je drankjes aanbieden![]()
Ah net als bij Uto hebben ze een Pablo/Psych om ze 24u om te praten.
dat is naar hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Hij raakte in paniek toen hij ging slapen
En mysterieuze ziektesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |