niet?quote:
quote:
Zien of je afkickverschijnselen krijgt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sja, wat heeft het voor zin.
Je kan dan juist meedoen om te zien hoe sterk je bentquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben Aspirant Zuipschuit. Geen haar op mijn hoofd die denkt aan niet zuipen.
Je hoeft toch niet iedere dag te drinken? Als je afkickverschijnselen krijgt zuip je ietwat teveel lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Zien of je afkickverschijnselen krijgt.
En je lever ontlasten.
Afvallen kan ook een doel zijn
Nee natuurlijk niet straks wordt je zo oud als Lemmy al is dat een slecht voorbeeld of juist een goed ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet iedere dag te drinken? Als je afkickverschijnselen krijgt zuip je ietwat teveel lijkt me.
Ligt eraan wat je als oud ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet straks wordt je zo oud als Lemmy al is dat een slecht voorbeeld of juist een goed ?
Hard Core!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:22 schreef Juup© het volgende:
40 dagenGewoon geen alcohol nuttigen voor altijd
Nou die kunnen verleidelijk zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:31 schreef deedeetee het volgende:
Ikke wel, da's heel simpel. Ik hoef alleen de rumbonen te laten staan
Vertel mij watquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nou die kunnen verleidelijk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |