abonnement Unibet Coolblue
pi_453253
Aaaach...!!! Fewdiiiii......!!!
Bianca heeft het er met millitair geweld uitgeperst.

<edit>
<er is iets mis.....ik heb dit topic geopend...op zomertijd....???>

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 08-11-2000 20:06]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 8 november 2000 @ 20:04:08 #2
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_453301
Yep, 't hoge woord is er uit. Maar geloof me, het is niet alleen Ferwdy die met vlinders loopt. Hieke loopt te trippen van de spanning.
Dit gaan nog heeel lastige dagen worden, gevoelsmatig....

maar wel weer iets om over te lullen...


Nou doe je het weer!
  woensdag 8 november 2000 @ 20:04:57 #3
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_453302
Yep, 't hoge woord is er uit. Maar geloof me, het is niet alleen Ferwdy die met vlinders loopt. Hieke loopt te trippen van de spanning.
Dit gaan nog heeel lastige dagen worden, gevoelsmatig....

maar wel weer iets om over te lullen...


Nou doe je het weer!
pi_453307
Prachtige uitzending:

- Hieke werd duidelijk opgewonden terwijl Ferdi over emoties probeerde te praten.
- Koos weet nu zeker dat Annet een hoer is: ,,Ik wist wel dat je een hoer was".
- Bianca deed een poging om een trio te vormen met Kim en Georgie door op het bed waar het stel in lag te springen en ze beide te omhelzen.
- Robin probeerd zijn 'goede' reputatie nog even snel op te krikken door de kippen te voeren en ze een klopje op de schouder te geven

blabla
  woensdag 8 november 2000 @ 20:33:13 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_453352
Deze uitzending toont dus dat wat we allemaal
al dachten.

Ferdi is verliefd maar Hieke volgens mij ook.

Verder was het duidelijk hoe twee bewoners in een uitzending zeven andere bewoners tot figurant kunnen maken.

  Moderator woensdag 8 november 2000 @ 20:43:36 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_453370
quote:
Op 08 november 2000 20:06 schreef Laurens het volgende:
- Robin probeerd zijn 'goede' reputatie nog even snel op te krikken door de kippen te voeren en ze een klopje op de schouder te geven
Zeker te weten!! Zag je hem daarna ook nog even naar de camera knip-ogen?
Nee sorry, dit vind ik echt veel te ver gezocht.

Hieke is of ook verliefd, of ze speelt op een haast misdadige wijze met de gevoelens van Ferdi.

Ik denk dat als Hieke wist hoe zij momenteel overkomt op de televisie, dat ze dan uit het programma zou stappen.

Hopelijk gaat deze post goed, want het forum lijkt een beetje van slag, iig qua chronologie.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_453918
quote:
Op 08 november 2000 20:43 schreef Gert het volgende:


Hieke is of ook verliefd, of ze speelt op een haast misdadige wijze met de gevoelens van Ferdi.


Ze zei volgens mij: " het is mij wel vaker gebeurt alleen nu is het anders" (bedoelde ze daar dan niet gewoon mee:" het gebeurt wel vaker dat er iemand verliefd op mij is, maar meestal is het niet wederzijds, en nu wel? " ()
quote:
Ik denk dat als Hieke wist hoe zij momenteel overkomt op de televisie, dat ze dan uit het programma zou stappen.
Nee joh, ze duwt Ferdi er gewoon uit, emotionele chantage en weg is Ferdi.

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 09-11-2000 00:31]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_453924
Vond de bravour Ferdi buiten tegen zijn mannelijke medebewoners ook wel fun:

stoere Ferdi wijst op zijn kruis en zegt dattie "ook maar een man is"

(m.a.w verwart Ferdi zijn " verliefdheidsgevoel niet een beetje met geiligheid of is dat enkel om zich niet TE belachelijk te maken t.o.v "het mannenwereldje")

Mannen Doen jullie dit altijd zo "onder elkaar?"

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2000 @ 00:35:18 #9
862 Arcee
Look closer
pi_453925
quote:
Op 08 november 2000 20:33 schreef marky het volgende:
Verder was het duidelijk hoe twee bewoners in een uitzending zeven andere bewoners tot figurant kunnen maken.
Jaha, want Vewdy en Hieke zijn echt de meest boeiende personen in 't BB-huis..
pi_454028
quote:
Op 09 november 2000 00:35 schreef Xamira het volgende:

Mannen Doen jullie dit altijd zo "onder elkaar?"


Nou neuh, Xamira, niet echt !
Maar ik heb wel een wedervraag - zie :

http://www.fokforum.nl/showtopic/21131/8

pi_454045
http://www.fokforum.nl/showtopic/22802

Goedenmorgen!
Ik zou je vraag graag uitgebreid willen beantwoorden maar ik zal eerst een schriftelijk verzoek in moeten dienen bij Harry en Havoc want anders staat het antwoord mogelijk weer in de foute topic.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_454072
quote:
Op 09 november 2000 00:35 schreef Xamira het volgende:
(m.a.w verwart Ferdi zijn " verliefdheidsgevoel niet een beetje met geiligheid of is dat enkel om zich niet TE belachelijk te maken t.o.v "het mannenwereldje")
Mannen Doen jullie dit altijd zo "onder elkaar?"
Xamira. Verliefdheid is op de EERSTE plaats geilheid! Rest is bijverzonnen bullshit. Verliefdheid staat in dienst van de voortplanting. God heeft er voor gezorgd dat mensen nét zo lang verliefd en DUS geil blijven dat ze zich in die korte tijd met het voortbestaan van het menselijke ras bezig houden.
pi_454077
quote:
Op 09 november 2000 08:21 schreef trevanian het volgende:
Xamira. Verliefdheid is op de EERSTE plaats geilheid! Rest is bijverzonnen bullshit. Verliefdheid staat in dienst van de voortplanting. God heeft er voor gezorgd dat mensen nét zo lang verliefd en DUS geil blijven dat ze zich in die korte tijd met het voortbestaan van het menselijke ras bezig houden.
DAT hoef je mij niet uit te leggen

zie: http://www.fokforum.nl/showtopic/22802

Ik vroeg me alleen af waarom mannen dan direct bij hun soortgenootjes gaan staan pronken en vrouwen dat (in mijn omgeving althans) niet doen.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')