Dat zulke subsidies überhaupt bestaan.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Handleiding het volgende:
de subsidies aan een Utrechtse en een Rotterdamse studentenvereniging zijn ingetrokken
Nah, het valt aan te moedigen dat studenten wat bestuurlijke ervaring opdoen. Hoewel het gros van nl die ervaring op doet als vrijwilligerswerk zonder enige externe compensatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 07:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zulke subsidies überhaupt bestaan.
Ga je gang, maar laat mij er buiten.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:45 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nah, het valt aan te moedigen dat studenten wat bestuurlijke ervaring opdoen. Hoewel het gros van nl die ervaring op doet als vrijwilligerswerk zonder enige externe compensatie.
Als je voltijd bestuur doet mag je wel doodleuk collegegeld betalen (en niet studeren)quote:Op dinsdag 9 januari 2018 07:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zulke subsidies überhaupt bestaan.
zou jij die presentatrice raken?quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker ergeren aan de Roderikjes en Annefleurs.
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zou jij die presentatrice raken?
nee, ze zat daar 2 uurquote:
WIE ZIET DIE FEUT AAN TE DRIJVE!quote:
De kneusjes die het zelf niet aan konden gaan daar nu zelf het hardst staan schreeuwen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben een rustige jongen, maar mij zouden ze na een uur zelf verwijderen omdat ik zo’n droeftoeter in elkaar zou slaan
Edwin de Knor van Zuydezwijn, is een KNOR.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
WIE ZIET DIE FEUT AAN TE DRIJVE!
kan die bolle kop nog steeds herrineren
Eens. Zo van: ik heb het ondergaan, nu zul jij ook. Triest.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De kneusjes die het zelf niet aan konden gaan daar nu zelf het hardst staan schreeuwen.
Het houdt zichzelf in stand.
Dit dus.quote:
Beelden zijn tot nu toe eerder tamtamquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:15 schreef Bonkers. het volgende:
Gaan ze nog iets schokkends laten zien, of benoemen ze alleen de dingen die iedere student kent van die verenigingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |