Was dat er vroeger al ?quote:
Klopt helemaal. Als hoofdprijs de Berend Boudewijn stoel. In de laatste uitzending van één van de acht won de winnaar een kleurentelevisie. Hij ging helemaal uit z'n dak.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef pqrstuvw het volgende:
Ja, zeg dat wel. Mijn ouders wilden niet dat ik op zaterdagavond uit ging en hielden me tegen door me te verplichten de zaterdagavond in pyjama thuis door te brengen. Ik als jongste werd duidelijk klein gehouden hiermee. Vraag me nu niet waarom ik dit pikte, toen dacht je daar niet aan, ik baalde wel maar tegen je ouders ging je niet in.
Ach, leuk waren die programma's wel waar ik verplicht naar meekeek. Hoofdprijzen in quizzen zoals een televisie ofzo, moet je nu ook nog om komen. Een ton in geld is niets meer.
Toch was de televisie zo'n beetje rond 23.00 uur afgelopen naar ik me herinner. We gingen dan naar bed.
Mijn zusje en ik moeten ook onze pyjama aanhebben op zaterdagavond. Dat gaat al heel lang zo. De ene week douche ik voor het eten, de andere week erna, wisselend met elkaar. Mijn ouders zeggen het altijd zo dat we de hele dag de tijd hebben gehad om te doen wat we willen, 's-avonds binnen. Zou ook zachtjes aan wel uit willen maar dat mag nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef pqrstuvw het volgende:
Ja, zeg dat wel. Mijn ouders wilden niet dat ik op zaterdagavond uit ging en hielden me tegen door me te verplichten de zaterdagavond in pyjama thuis door te brengen. Ik als jongste werd duidelijk klein gehouden hiermee. Vraag me nu niet waarom ik dit pikte, toen dacht je daar niet aan, ik baalde wel maar tegen je ouders ging je niet in.
Ach, leuk waren die programma's wel waar ik verplicht naar meekeek. Hoofdprijzen in quizzen zoals een televisie ofzo, moet je nu ook nog om komen. Een ton in geld is niets meer.
Toch was de televisie zo'n beetje rond 23.00 uur afgelopen naar ik me herinner. We gingen dan naar bed.
Luxe hoor. Vroeger werd dat gewoon zelf gebakken thuis in een grote pan vol met kokend hete oliequote:Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef Ziewel het volgende:
Patat niet altijd, soms, dan haalt mijn vader dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |