abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193238693
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193238809
Turkije en hun drones, die dingen kunnen wel wat. :o

Is Turkije nou het enige land wat daar een beetje in geïnvesteerd heeft? Want het is echt easy lijkt het wel voor ze nu ze in Libië zijn om flink huis te houden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_193239013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:01 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Er zijn geen Su-27s neergeschoten. Zou je op kunnen houden met je feitelijke onzinberichten?
Pardon.
Er waren 2 Syrische Su-24's neergeschoten op 1 maart, met een tussenpauze van 4 minuten door dezelfde Turkse F16.

https://fighterjetsworld.(...)ft-over-idlib/20561/
pi_193239545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

Pardon.
Er waren 2 Syrische Su-24's neergeschoten op 1 maart, met een tussenpauze van 4 minuten door dezelfde Turkse F16.

https://fighterjetsworld.(...)ft-over-idlib/20561/
Een SU-24 is wel een gemakkelijker doelwit, helemaal met een Syrische piloot.
pi_193241352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:01 schreef Discombobulate het volgende:

Is Turkije nou het enige land wat daar een beetje in geïnvesteerd heeft?
Nee zeker niet het enige land. Wel heb eerste land dat de drones zo intensief bhebben ingezet om yet verloop van de strijd de beslissen. Wat dat betreft is het historisch wat ze doen en is het zo opvallend. Maar andere landen hebben veel betere systemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193241372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 08:01 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Er zijn geen Su-27s neergeschoten. Zou je op kunnen houden met je feitelijke onzinberichten?
Kan me voorstellen als je het conflict half volgt dat het je ontgaan is. Het is je vergeven.
-Rabia Al-Basri
pi_193241407
Over een jaar of tien huur je voor een redelijk bedrag een drone voor een dag op een ander continent en kan je uit je slaapkamer met je PS controller oorlogje voeren.
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:30:36 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193241460
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee zeker niet het enige land. Wel heb eerste land dat de drones zo intensief bhebben ingezet om yet verloop van de strijd de beslissen. Wat dat betreft is het historisch wat ze doen en is het zo opvallend. Maar andere landen hebben veel betere systemen.
Wat is er beslist dan in Syrië en Libië?

quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Kan me voorstellen als je het conflict half volgt dat het je ontgaan is. Het is je vergeven.
Su-27 / Su-24
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193241612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:30 schreef Szura het volgende:

Wat is er beslist dan in Syrië en Libië?
De.opmars is een halt toegeroepen?

Wanneer is ooit eerder zojuist gebeurd met doorslaggevende inzet van drones?
-Rabia Al-Basri
pi_193241632
quote:

Wat dat betreft is het historisch wat ze doen en is het zo opvallend.

Ja precies, die gedachte had ik erbij inderdaad.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_193241684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Over een jaar of tien huur je voor een redelijk bedrag een drone voor een dag op een ander continent en kan je uit je slaapkamer met je PS controller oorlogje voeren.
Clone wars *O*
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:46:51 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193241772
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

De.opmars is een halt toegeroepen?

Wanneer is ooit eerder zojuist gebeurd met doorslaggevende inzet van drones?
Niks beslist dus. Dat ligt in handen van de machtige mannen in grote paleizen die de strijd weer zullen hervatten als ze de tijd rijp achten. Verbaast me nog dat Idlib nog niet opnieuw ontvlamd is nu alle ogen zijn gericht op corona en er nog altijd bar weinig is gebeurd om de terroristen te verjagen van de M4.

En in Libië wordt helemaal niks beslist, geen enkele partij is sterk genoeg om alle tegenstanders militair te verslaan en heel het land te overheersen, bedankt Sarkozy en Cameron voor deze failed state op de drempel van Europa ^O^.
pi_193241852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Niks beslist dus. Dat ligt in handen van de machtige mannen in grote paleizen die de strijd weer zullen hervatten als ze de tijd rijp achten. Verbaast me nog dat Idlib nog niet opnieuw ontvlamd is nu alle ogen zijn gericht op corona en er nog altijd bar weinig is gebeurd om de terroristen te verjagen van de M4.

En in Libië wordt helemaal niks beslist, geen enkele partij is sterk genoeg om alle tegenstanders militair te verslaan en heel het land te overheersen, bedankt Sarkozy en Cameron voor deze failed state op de drempel van Europa ^O^.
Waar heb ik gezegd dat de oorlogen in libie en sytie zijn beslist?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 mei 2020 @ 15:53:40 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193241906
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat de oorlogen in libie en sytie zijn beslist?
quote:

[..]

Hier. Als je dat niet bedoelt, had je ‘beïnvloeden’ moeten gebruiken, dan klopt het.
pi_193242038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef Szura het volgende:

Hier. Als je dat niet bedoelt, had je ‘beïnvloeden’ moeten gebruiken, dan klopt het.
De strijd als in het idlib offensief van de assadisten.
De strijd als in het Tripoli offensief van haftar.

Beide zijn de nek omgedraaid.

Dat je nu baalt en je jezelf probeert te troosten, met dat er niks is beslist en dat er nog hoop is op de vernietiging van idlib en de vernietiging van Tripoli, is een dingetje van jou.

Ik bepaal zelf wel welke woorden ik gebruik.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 mei 2020 @ 16:09:46 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193242189
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

De strijd als in het idlib offensief van de assadisten.
De strijd als in het Tripoli offensief van haftar.

Beide zijn de nek omgedraaid.

Dat je nu baalt en je jezelf probeert te troosten, met dat er niks is beslist en dat er nog hoop is op de vernietiging van idlib en de vernietiging van Tripoli, is een dingetje van jou.

Ik bepaal zelf wel welke woorden ik gebruik.
Prima, niet klagen dan als je wordt gewezen op je flutformuleringen.
pi_193242463
Turkije is heel goed in staat LNA doelen te vinden en te bombarderen.

JMJalel_H twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:55:01 3 important facets of #Turkey’s military intervention that have not been written about:

a) #Ankara’s intelligence-surveillance-&-reconnaissance work writ large;

b) its ability to penetrate #Libya’s #telecom networks & exploit info tapped there;

c) the #software for its drones. reageer retweet
JMJalel_H twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:58:27 @MaximusOrilios No. I mean the artificial intelligence aspect of things. The modules that allow to study a target, its environment, and then navigate them more efficiently. There clear has been a learning effect. reageer retweet
Turkije heeft enkele drones die voortdurend intel verzamelen.

SVErguven twitterde op donderdag 21-05-2020 om 16:15:35 @JMJalel_H #Libya
The Anka-S can collect Comm (COMINT) & electronic intel. UAV`s COMINT system covers at least a 30 megahertz to three gigahertz waveband.
This would allow #TAF COMINT practitioners to detect transmissions from LNA units revealing their location for artillery or air strikes. https://t.co/ovTaO9Mppi reageer retweet
pi_193242589
W_Lacher twitterde op donderdag 21-05-2020 om 09:05:47 The arrival of Russian fighter jets portends a dramatic increase in civilian casualties, a Syria-style bombing campaign.

Using them would also mean a direct confrontation between Russia and Turkey in Libya. Russia would lose plausible deniability.
https://t.co/ojw3QzZw28 reageer retweet
Nog meer dreiging helaas.
pi_193242868
Israel learned from Hezbollah's defeat at the hands of Turkey

https://m.jpost.com/arab-(...)nds-of-turkey-628836
pi_193243282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Szura het volgende:

[..]

Prima, niet klagen dan als je wordt gewezen op je flutformuleringen.
Flutformuleringen :')

Ik benoem simpelweg feiten in mijn originele post, dat jij mijn woorden een eigen draait geeft is aan jou. Doe ermee wat je wilt of niet, whatever.
-Rabia Al-Basri
pi_193244532
GNA heeft vandaag weer een hele reeks dorpen en steden veroverd.

goharkhan47 twitterde op donderdag 21-05-2020 om 18:56:43 Libya:

Turkey back GNA Force have captured Al-Qudama gate South of Al-Asabiah,with GNA Force advancing southward towards Al-Mezdah reageer retweet
pi_193244603
Blijkbaar kan het de vermeende bondgenoten van Haftar allemaal niet zoveel, meer, schelen.
Opmerkelijk.
pi_193244636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Blijkbaar kan het de vermeende bondgenoten van Haftar allemaal niet zoveel, meer, schelen.
Opmerkelijk.
Dat had ik eigenlijk wel verwacht gezien zijn koppige persoonlijkheid.
Incelfrikandel
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:08:57 #274
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193245832
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 17:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

Flutformuleringen :')

Ik benoem simpelweg feiten in mijn originele post, dat jij mijn woorden een eigen draait geeft is aan jou. Doe ermee wat je wilt of niet, whatever.
Je denkt waarschijnlijk nog steeds dat er twee Su-27s zijn neergeschoten.

Het is je vergeven.
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:45:45 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193246566
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat had ik eigenlijk wel verwacht gezien zijn koppige persoonlijkheid.
Hij heeft z’n hand overspeeld in Moskou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')