SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Het bestuur van WKE uit Emmen heeft het faillissement van de club aangevraagd. De leden van de voetbalclub zijn vanavond ingelicht.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alles hat ein ende nur die wurst hat zwei
Hallo wedervriend.quote:
Goede uitspraak.quote:
Stoofpeertjes.quote:
Gestoofde beren.quote:
Liever peren.quote:
Putin doet letterlijk niets verkeerd.quote:
Knuffelbeer?quote:
Jij ja. :$quote:
eh okee als jij dat zegtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Putin doet letterlijk niets verkeerd.
:$$$ Maandag weer.quote:
quote:
Doet gewoon goed zijn werk vind ik.quote:
oh okeequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doet gewoon goed zijn werk vind ik.
nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je toto wint in 30 min verlenging telt het gwn nog toch?
jammer op wie had je gezetquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kanker kanker zooi
6 goed van de kk 7
idk wat allemaal ik heb t papier al verbrandquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer op wie had je gezet
de lile?
altijd racisten tegen finnen bij monacoquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
idk wat allemaal ik heb t papier al verbrand
alleen die monaco nakt me dan met hun kk 101
ja kk hondenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd racisten tegen finnen bij monaco
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd racisten tegen finnen bij monaco
ik vind niks leuk op netflixquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
als het eten er zo is ga ik toch lekker eten en daarna op de bank netflix n chill
Zit werkelijk niks boeiends tussen inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
films op netflix zijn heel kut verder
dat is jammer
Gelukkig ben ik meer een serie kijker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
films op netflix zijn heel kut verder
dat is jammer
Ik volg echt zoveel series tegelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
en nee dit is niet een post zodat ik kijk tips krijg ;s ik weet ook wel dat er genoeg series op staan maar ik volg er maar 1 tegelijk![]()
nog geen 2,5u volgens mijquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga Inception nog wel kijken. Maar die schijnt héél lang te duren?
ze hadden faillissement nog niet aangevraagd en uiteindelijk zijn er wat mensen op gaan staan die hebben gezegd dat geld te gaan regelen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo ben je failliet en zo een kwartier later weer niet.
wel vreemd, koploper zijn na zoveel bezuinigingen en toch nog bijna failliet gaan.quote:De nieuwe voorzitter, Tjeerd Boonstra, laat weten: "Ik kon dit niet laten gebeuren. We zijn de koploper in de topklasse. Ik ga het niet alleen doen, maar ik kan nog niet zeggen wie er met mij de kar gaan trekken. Maar het geld gaat er komen. Dat lukte ons de vorige keer, dus nu ook. Daar vertrouw ik op...."
Het is toch voetbalclub van het kamp toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef McGrath het volgende:
maar het is er al een paar seizoenen een rommeltje, dus het kan zo zijn dat ze in de zomer alsnog de stekker eruit trekken. Er zit ook bijna geen jeugd bij die club
ja WoonwagenKampEmmenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is toch voetbalclub van het kamp toch?
quote:Spectaculaire ontwikkeling aan het eind van de algemene ledenvergadering van WKE. Nadat voorzitter Willem Zwikker had gezegd dat het bestuur graag plaats maakt voor een nieuw bestuur die WKE zou kunnen redden, stapte hoofdsponsor Willem Brink naar voren en spreekt de vergadering toe. Hij zegt toe dat hij garant staat voor de vergoedingen van de contractspelers en de overige vaste lasten. Tevens schuift hij Tjeerd Boonstra naar voren als interim voorzitter die als taak krijgt een bestuur te formeren.
Zijn ze beter dan FC Emmen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb er wel eens tegen gespeeld. Is toch de hoogst spelende ploeg uit de omgeving.
Nou toen ze landskampioen werden bij de amateurs waren ze wel beter dan FC Emmen, alleen nu niet want Emmen doet het best wel goed in de Jupiler League.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze beter dan FC Emmen?
#geenverstandvan
Ja?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:10 schreef McGrath het volgende:
alleen nu niet want Emmen doet het best wel goed in de Jupiler League.
daarom eerst mijn raad vragenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben kaulo chagerijnig door die toto swa
zo 136 eu dicht
En hoeveel doen ermee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Staan 7e. Alleen toen stonden ze mee onderaan.
oh okequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
had 2,50 gewed
maar kon 134 winnen
nee hij vroeg een keer 10 euro of 100 euro en toen gaf ik hem mijn adviesquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wat was dat geweest
doe geen toto?
fotoquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wel mooi gat erbij op de muur
Nee, zeker niet gezien de selectie van Emmen. Joop Gallquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Dan is plek 7 niet heel erg verkeerd. (Denk ik)
laat eens zien danquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
er zitten er een hoop
ik doe altijd met hakbijl in de muur
heel verstandigquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef McGrath het volgende:
ik zou raad vragen aan sof bij mijn voetbalbets.
neequote:
sorry zover kan ik niet kijkenquote:
lig je in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke mensen kinders ik deed een salto
Nooit. Weer.
Jammer. Er is zeker geen beeldmateriaal?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit. Weer.
Volgend jaar misschien welquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer. Er is zeker geen beeldmateriaal?
wow, anders had ik chocola gestuurdquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom altijd uitgaan van ergste
op een trampoline?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit. Weer.
Nee ik ben niet zo atletischquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
denk dat jij ook niet zo snel salto maakt zonder trampoline alcoholist
doe normaal jc ;squote:
beter lezen dan voor je iemand uitmaakt voor kkvetzakquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
wist niet dat het over salto ging
Sorry
Was kleine fa2quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter lezen dan voor je iemand uitmaakt voor kkvetzak
ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
Sorry wietparkiet voor het K woord te gebruiken
Heel voorzichtig over je hoofd halen lukt niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
omg ik ben echt onhandig
Ik dacht: ooh ja ik doe nu een maskertje op en dan kan ik hem onder de douche eraf wassen straks
Maar ik heb mijn trui nu nog aan![]()
achja dan maar niet onder de douche, maakt ook niet uit eigenlijk
eerder binge drinkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jancees ben jij ook alcholist
Nee hij heeft een hoge nauwe halsquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel voorzichtig over je hoofd halen lukt niet?
Jammer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij heeft een hoge nauwe hals![]()
kan je dat niet uit je trui krijgen als je die wast?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
omg ik ben echt onhandig
Ik dacht: ooh ja ik doe nu een maskertje op en dan kan ik hem onder de douche eraf wassen straks
Maar ik heb mijn trui nu nog aan![]()
achja dan maar niet onder de douche, maakt ook niet uit eigenlijk
zal me echt een worst wezen jcquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
Sorry wietparkiet voor het K woord te gebruiken
Ja kan wel, maar hij is net gewassen dus dan vind ik het zondequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je dat niet uit je trui krijgen als je die wast?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze
ik had laatst een kleimaskertje van dr van der hoog en die was zo fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huid was echt nog een week gehydrateerd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
sofquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zou de naam van de nieuwe planeet worden?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze
ik had laatst een kleimaskertje van dr van der hoog en die was zo fijnO, die had ik vroeger ook vaak. Jammer genoeg krijg ik daar toch puistjes van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huid was echt nog een week gehydrateerd
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
kryptonquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zou de naam van de nieuwe planeet worden?
Oh balenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die had ik vroeger ook vaak. Jammer genoeg krijg ik daar toch puistjes van.
Ik hou niet van avocado dus die heb ik niet gehaaldquote:
Ik kreeg er meer toen ik stopte met de pil. Toen ik de pil gebruikte had ik nergens last van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh balenIk heb eigenlijk zelden nog puistjes. Was eerst wel anders
dus nooit stoppen met de pilquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg er meer toen ik stopte met de pil. Toen ik de pil gebruikte had ik nergens last van.
De nadelen wogen niet op tegen de voordelen, helaas.quote:
lelijke naamquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind dat hij Priapus moet gaan heten.
Priapus
Heeft die eigenlijk ook een Romeinse naam?
watte?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel een beetje lethargisch van de pil volgens mij.
Mooie naamquote:
Daar had ik ook last van. En frigide, chagrijnig en vaak hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lethargisch, dat is een beetje afgevlakt en futloos
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lethargisch, dat is een beetje afgevlakt en futloos
aaawh arme troelaquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh
ik ben overemotioneel geworden van de pil
Frigide was ik altijd al.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van. En frigide, chagrijnig en vaak hoofdpijn.
Met O&N leek je huid ook best wel mooi smooth.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:10 schreef Fera het volgende:
Ik was in het ziekenhuis wel puistvrij. Maar ik weet niet zo goed hoe dat nou komt.
Misschien stabiliseert het zich nog wel. Of kun je andere manieren vinden om je weer wat fitter te voelen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Frigide was ik altijd al.
Maar verder lichamelijk niet echt bijwerkingen.
Alleen zo jammer dat ik me minder fit en opgewekt voel. Maar er is gewoon niet een andere optie
hele dag jankenquote:
Het heeft zo zijn momenten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met O&N leek je huid ook best wel mooi smooth.
Mwah, ik had er last van toen ik begon met anticonceptie en het ging echt ook weer weg toen ik vorig jaar stopte. En nu is het weer precies hetzelfde dus. Moet het er maar mee doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien stabiliseert het zich nog wel. Of kun je andere manieren vinden om je weer wat fitter te voelen.
niet de hele dag hoorquote:
De fles als eenheid in plaats van het glas, ik ken datquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
comazuipen
Dus niet zozeer structureel drinken maar als ik drink gelijk veel
ik denk dat wij wel goed door één deur passenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal me echt een worst wezen jc
ben wel erger gewend
Kut is dat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik had er last van toen ik begon met anticonceptie en het ging echt ook weer weg toen ik vorig jaar stopte. En nu is het weer precies hetzelfde dus. Moet het er maar mee doen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik denk dat wij wel goed door één deur passen
(niet letterlijk want dat past dus nooit)
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is het trouwens een tijdelijk iets of zit je er echt voorgoed aan vast? Of tot je de boel eruit laat halen of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had me nog zo voorgenomen om nooit weer te beginnen en dat de man het maar moest regelen
viesdik, allemaalquote:
Ik word steeds dunner.quote:
plebquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik vind dit een leuk muziekje
einde bericht
goed bezigquote:
ik vanochtend nogquote:
Ja gewoon voor tot de overgangquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het trouwens een tijdelijk iets of zit je er echt voorgoed aan vast? Of tot je de boel eruit laat halen of zo.
61,4quote:
niet overdrijvenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
sowieso gaat iemand nu haar naam zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet overdrijven
ik ben niet zo dik als zij die niet genoemd zal worden
Der_Mann?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet overdrijven
Adorabelle?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso gaat iemand nu haar naam zeggen
spatie ofzo
Jeetje. Dat is wel heftig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon voor tot de overgang
En stoppen voor de eventuele kindjes natuurlijk. Maar mag dat blijkbaar ook maar een paar maanden proberen zonder medische hulp
Nee ikw eet niet of je dr kentquote:
moniquequote:
Ik gok 82quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
Nu durf ik mijn gewicht niet meer te noemen.
ja ben ik zeer tevreden meequote:
madame_paonquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet overdrijven
Dag Skedmenquote:
stel:quote:
het was obviousquote:
Dan doe je het voor niets, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stel:
je zou trainen met gewichten maar eet niet goed, ontwikkel je dan wel spieren of doe je dan alles voor niks
dat is zoquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
madame_paon![]()
Ik bedoelde niet viesdik hoor trouwens maar 2 mannen naast elkaar past toch niet of je moet opzij erdoor
Je ontwikkeld altijd spieren als je krachttraining doetquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stel:
je zou trainen met gewichten maar eet niet goed, ontwikkel je dan wel spieren of doe je dan alles voor niks
Niet als je in een deficit zit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ontwikkeld altijd spieren als je krachttraining doet
jhaliquote:
Wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als je in een deficit zit.
wat weten wij?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij weten alleen fokkie jij en inso
Als je onder je behoefte eet ga je geen spierontwikkeling krijgenquote:
Maar je traint je spieren toch altijd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je onder je behoefte eet ga je geen spierontwikkeling krijgen
Waar wil jij spieropbouw mee financieren als je onder je behoefte eet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je traint je spieren toch altijd?
Dit klinkt best wel logisch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je onder je behoefte eet ga je geen spierontwikkeling krijgen
Ja, maar niet meer dan toned.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
En als je gewoon genoeg eet om je gewicht te onderhouden en sport, word je dan wel meer toned? Dus als je er niet per se massa bij wilt hebben maar gewoon een iets mooiere bouw wil?
slaap lekker liefquote:
Hm ja oke. Dacht dat je soiweso je spieren wel ontwikkelde door te trainenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar wil jij spieropbouw mee financieren als je onder je behoefte eet?
Jhali?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso gaat iemand nu haar naam zeggen
spatie ofzo
Bijna.quote:
Nee. Alleen als je echt helemaal niets hebt misschien een paar weken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja oke. Dacht dat je soiweso je spieren wel ontwikkelde door te trainen
Nee, hoger.quote:
Laten we het vooral ook niet elke maand over haar hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie jhali is
denk niet dat veel mensen die nu nog fokken haar meegemaakt hebben
Hoger.quote:
1.71quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij? Jij bent sowieso wel groter dan mij.
Ja oke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zouden mensen anders bulken?
Lager.quote:
Ze ging mij negeren op Skype, en vervolgens heeft ze me verwijderdquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie jhali is
denk niet dat veel mensen die nu nog fokken haar meegemaakt hebben
gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het vooral ook niet elke maand over haar hebben.
Straks komt ze nog terug ook
Spieren worden net als vet ergens uit gemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke.
Dacht dat dat puur was vanwege de extra energiebehoefte, niet per se om de spieren ontwikkeld te houden
ze was er als geleden nog, maar ook weer net zo snel verdwenenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het vooral ook niet elke maand over haar hebben.
Straks komt ze nog terug ook
heb r al 2 jaar niet meer gesprokenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze ging mij negeren op Skype, en vervolgens heeft ze me verwijderd
Laatste wat ik van haar weet is dat ze lid was van een White girl Asian Boy facebook groep en naar Noord-Amerika wou verhuizen
Dat hoeft niet per se.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Dan hebben wij zelfde figuur hehehe.
Mooi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ze was er als geleden nog, maar ook weer net zo snel verdwenen
Ja, zoiets. 84.8 om exact te zijn.quote:
nope, is het wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi.
Heb je The Danish Girl al gezien?
Netjes hoor. Je bent goed bezig inderdaadquote:
Heb je ook wel een puntquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se.Ligt eraan waar bij jou het meeste aanzet.
Ben in de winter nog steeds een koukleum eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu wel tevreden met mijn gewicht.
Maar volgende keer als het winterachtig en koud is toch maar een paar kilo extra denk ik, is toch meer comfy.
dat sowiesoquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fera is nog steeds een lekker ding.
Ja, waanzinnig goeie film.quote:
dit geloof ik nietquote:
Ik ook hoor haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben in de winter nog steeds een koukleum eigenlijk.
Scheelt wel ruim 10 kilo met eerst ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor. Je bent goed bezig inderdaad
Voel jij geen verschil tussen verschillende gewichten? Dacht dat het misschien door het dieet zou komen dat ik het deze winter zo koud had.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben in de winter nog steeds een koukleum eigenlijk.
Meet je niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Scheelt wel ruim 10 kilo met eerst ja.
Ik zie het ook voor het eerst een beetje. Zag er eerst niets van. Werkt wel een beetje demotiverend.
Toch is het zo. Wat had je verwacht dan?quote:
Ik merk het wel met 20 kg zwaarder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel jij geen verschil tussen verschillende gewichten? Dacht dat het misschien door het dieet zou komen dat ik het deze winter zo koud had.
Ik heb geen idee, sowieso niet boven 75 ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch is het zo. Wat had je verwacht dan?
Ik heb gewoon een slechte doorbloeding. Altijd koude voeten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel jij geen verschil tussen verschillende gewichten? Dacht dat het misschien door het dieet zou komen dat ik het deze winter zo koud had.
Jawel, maar ik vergeet het wel vaak. Dus niet erg consequent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |