abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159251666
In Amsterdam vond het afgelopen halfjaar twee keer een zedendelict plaats waarbij vluchtelingen waren betrokken. Dat schrijft burgemeester Eberhard van der Laan in een brief aan de gemeenteraad.
De eerste melding ging over een vluchteling die in een zwembad enkele meisjes heeft aangerand dan wel lastig gevallen. De politie acht het aannemelijk dat de nog voortvluchtige dader afkomstig is uit de noodopvang.

De tweede melding ging over een vluchteling uit de noodopvang die in een café een jonge vrouw heeft betast en lastiggevallen.

''Zedendelicten en andere schendingen van fundamentele waarden en vrijheden willen wij absoluut niet in de stad'', aldus Van der Laan. ''Dergelijke incidenten zijn heel kwalijk en snel ingrijpen is dan noodzakelijk.''

Tijdens de nieuwjaarsnacht in Keulen vonden er honderden aanrandingen en berovingen plaats, door daders van vooral buitenlandse afkomst. Een deel van de verdachten bleek asielzoeker.

Incidenten
De burgemeester schrijft verder dat in de verschillende noodopvanglocaties het afgelopen halfjaar ongeveer dertig incidenten zijn geweest. Het gaat dan onder meer om vechtpartijen tussen de bewoners (sjiieten versus soennieten, Eritreeërs tegen Syriërs en tussen moslims en christenen). Ook was er sprake van bijvoorbeeld dronkenschap, opstootjes, intimidatie en onrust over (de te lange rij voor) het eten.

Van der Laan wil openheid van zaken geven na de suggestie in de media dat in Amsterdam incidenten bij de noodopvang worden toegedekt. De gemeenteraad had hier vragen over gesteld. Volgens de burgemeester is er geen sprake van dat zaken onder de pet worden gehouden.

http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-amsterdam.html

Maar zolang autochtonen ook seksuele delicten plegen en massale vechtpartijen veroorzaken is dit niet relevant.
pi_159251728
Maar 2? Hoeveel hebben autochtonen er dan gedaan?
pi_159251732
Niet weer zo'n stemming makerij topic he ;(
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159251800
Geloof er niks van, Amsterdammers zijn veel te lief.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159251816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef Hathor het volgende:
Geloof er niks van, Amsterdammers zijn veel te lief.
Kon inderdaad niet volgens van der Laan
pi_159251849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:39 schreef vigen98 het volgende:
Maar 2? Hoeveel hebben autochtonen er dan gedaan?
Meer. Er zijn dan ook veel meer autochtonen.

En deze mensen hebben wij hier te gast. Het voorstel van Wilders wordt met de dag sterker.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:43:58 #8
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_159251854
ik kan het me niet voorstellen. ..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_159253313
Ah, hier zitten de users die Van der Laan even om de oren gaan slaan met zijn eerder gedane uitspraken! Daar stelde hij immers dat er geen enkele vorm van verkrachting mogelijk was in Amsterdam en refereerde hij níet naar grootschalige groepsverkrachtingen.

De beste man gaat het zwaar te verduren krijgen in dit topic!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159253618
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, hier zitten de users die Van der Laan even om de oren gaan slaan met zijn eerder gedane uitspraken! Daar stelde hij immers dat er geen enkele vorm van verkrachting mogelijk was in Amsterdam en refereerde hij níet naar grootschalige groepsverkrachtingen.

De beste man gaat het zwaar te verduren krijgen in dit topic!
Slapeloze nachten voor de burgemeester zolang dit topic loopt. Dit is de nachtmerrie voor elke politicus, zo'n topic op fok.
pi_159254497
_O-

Het houdt niet op....
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')