Zijn er al professionele leagues?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
Eens kijken of ik wat mooie goaltjes voor jullie kan opnemen

Professioneel als in?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zijn er al professionele leagues?

Ik speel Outlast, nu al spijt vanquote:

Zeker een aanrader! Loopt een topic over trouwensquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Schijnt heeeel goed te zijn.
Als ik klaar ben met Masters of None kan ik het wel kijken.

Kun je niet meer slapen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel Outlast, nu al spijt van

Genieten hoor, die seriequote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel Outlast, nu al spijt van

Net keihard geschrokkenquote:

Helemaal gezien en spartelde net van de bankquote:

Die zenuwslopende muziek ook! Ik had ook voor Little Big Planet 3 kunnen gaan waarom kocht ik deze?quote:

Little Big Planetquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Die zenuwslopende muziek ook! Ik had ook voor Little Big Planet 3 kunnen gaan waarom kocht ik deze?

Het spelen is nog ergerquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik één keer tijdens serie bijna een hartverzakking kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |