SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
doe ik wel altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mn wetbundels van vorig jaar weggegooid
zit nu te denken of dat wel slim was maarja
Gooi jij ze ook gewoon weg jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe ik wel altijd
geen idee wat er allemaal veranderd is
Ben benieuwd. Ik wil wit namelijk dus het moet héél goed dekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Ama, ik heb gisteren 3 lakjes gekocht bij H&M. Zal vanavond wel even kijken of het wat is.
Essence vind ik ook wel fijn, of catricequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Misschien daar weer eens van kopen.
ik wel bij tanned skinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind witte nagellak nooit zo mooi
Macquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Amarantha het volgende: Sof wat vind jij een goed nagellak merk?
ja weggooien iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gooi jij ze ook gewoon weg ja
Nja er is veel veranderd qua arbeidsrecht, verder weet ik het niet
Ik heb wit van Ciate (?) maar die heeft wel 2-3 lagen nodig dacht ik. Gisteren bordeaux, plum en wit met een gloed gehaald. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik wil wit namelijk dus het moet héél goed dekken.
Catrice koop ik bijna altijd maar denk misschien weer eens wat anders kopen. Ik heb wel van NYC maar zijn paar kleuren die ik amper gebruik dus weet niet meer of dat goed wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Essence vind ik ook wel fijn, of catrice
Ik ga geef dure nagellak kopen ofzo
H&M heb ik dan wel slechte ervaring mee
Zag het net in PLL haha, ik vond het wel mooi staanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind witte nagellak nooit zo mooi
2014/15? je mag die van mij wel hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mn wetbundels van vorig jaar weggegooid
zit nu te denken of dat wel slim was maarja
Oh ik heb ze niet per se nodig ofzo, maar ik had dat impulsief gedaan en wist niet of het verstandig wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
2014/15? je mag die van mij wel hebben
ze vindt je lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Zit in trein met backpack naast me. Nog genoeg plekken naast iemand vrij en vrouw wil naast mij zitten
Had ik moeten vragen waarom ze niet naast de neger op de bank aan de andere kant gaat zitten?
Ik hoop dat ze niet stiekem meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |