SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
doe ik wel altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mn wetbundels van vorig jaar weggegooid
zit nu te denken of dat wel slim was maarja
Gooi jij ze ook gewoon weg jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe ik wel altijd
geen idee wat er allemaal veranderd is
Ben benieuwd. Ik wil wit namelijk dus het moet héél goed dekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Ama, ik heb gisteren 3 lakjes gekocht bij H&M. Zal vanavond wel even kijken of het wat is.
Essence vind ik ook wel fijn, of catricequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Misschien daar weer eens van kopen.
ik wel bij tanned skinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind witte nagellak nooit zo mooi
Macquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Amarantha het volgende: Sof wat vind jij een goed nagellak merk?
ja weggooien iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gooi jij ze ook gewoon weg ja
Nja er is veel veranderd qua arbeidsrecht, verder weet ik het niet
Ik heb wit van Ciate (?) maar die heeft wel 2-3 lagen nodig dacht ik. Gisteren bordeaux, plum en wit met een gloed gehaald. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik wil wit namelijk dus het moet héél goed dekken.
Catrice koop ik bijna altijd maar denk misschien weer eens wat anders kopen. Ik heb wel van NYC maar zijn paar kleuren die ik amper gebruik dus weet niet meer of dat goed wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Essence vind ik ook wel fijn, of catrice
Ik ga geef dure nagellak kopen ofzo
H&M heb ik dan wel slechte ervaring mee
Zag het net in PLL haha, ik vond het wel mooi staanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind witte nagellak nooit zo mooi
2014/15? je mag die van mij wel hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mn wetbundels van vorig jaar weggegooid
zit nu te denken of dat wel slim was maarja
Oh ik heb ze niet per se nodig ofzo, maar ik had dat impulsief gedaan en wist niet of het verstandig wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
2014/15? je mag die van mij wel hebben
ze vindt je lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Zit in trein met backpack naast me. Nog genoeg plekken naast iemand vrij en vrouw wil naast mij zitten
Had ik moeten vragen waarom ze niet naast de neger op de bank aan de andere kant gaat zitten?
Ik hoop dat ze niet stiekem meeleest
Ja iemand vroeg of ik ze wou hebben toen ik hielp met verhuizen, geen idee waarom, maar het leek me wel interessant.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb ze niet per se nodig ofzo, maar ik had dat impulsief gedaan en wist niet of het verstandig was
Heb jij wettenbundels dan?
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja iemand vroeg of ik ze wou hebben toen ik hielp met verhuizen, geen idee waarom, maar het leek me wel interessant.
mij nietquote:
je moet me gelovenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe moet ik dan weten hoe morti eruit ziet
...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe moet ik dan weten hoe morti eruit ziet
Ja het is niet echt interessant zonder lesboek ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb er een paar keer door heen gebladerd, meer niet eigenlijk
toen je eerder dan fokkie en mortaxx de trein paktequote:
Ik weet dat je zo snel mogelijk weer weg wilde maar het is toch echt zoquote:
ohjaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
toen je eerder dan fokkie en mortaxx de trein pakte
Waar blijft de uitnodiging ;squote:
ik weet hier niets vanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
toen je eerder dan fokkie en mortaxx de trein pakte
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
Was dat toen je koude kroketten had meegenomen ofzo?
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef FrauMilena het volgende:
Als een (hoor)college uitloopt, lopen jullie dan gewoon weg?
maar ik heb zequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het is niet echt interessant zonder lesboek ofzo
Net nadat ik dat postte werd er aangegeven dat je weg mag.quote:
loopt het heel ver uit dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Net nadat ik dat postte werd er aangegeven dat je weg mag.Ik ook niet hoor, maar is wel irritant.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef FrauMilena het volgende:
Als een (hoor)college uitloopt, lopen jullie dan gewoon weg?
Ja, maar ik vind het onbeleefd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zeker zelf wel?
heel erg storendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Inderdaad. Al loop je na 5 minuten weg
De lesboeken ook?quote:
quote:
prima, en met jou mop ?quote:
Moet kunnen inderdaad zolang je niet stoortquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als het lang college is loop ik soms halverwege gewoon even 5 minuten stilletjes weg hoor, ben gekke henkie niet.
Ja gaat wel oke, druk met school vooralquote:
Dit was een guest lecture die een half uur later begon, en 40 min later eindigde. Maar ja, zit nu in het ov op weg naar huis so all's good.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bij ons maximaal 5 minuten
En de rest wordt opgeschoven naar het volgende college
vetklepquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben ziek aangekomen in 1,5 maand
of bazar, die koffiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is balhaar.
Oh. Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ballaar is mongool/debiel
gewoon een scheldwoord heb niet echt een betekenis
nee die intreseert mij nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je het dan even in het straatwoordenboek zetten.
Openplukker?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga ook nog ff een extra baan openmaken, tomaat openplukker!
Je bedoeld eigenlijk je gaat tomaten plukken. Openplukker is geen woord.quote:
nee geen katoen maar tomatenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bedoeld eigenlijk je gaat tomaten plukken. Openplukker is geen woord.
Ik zeg toch ook tomaten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee geen katoen maar tomaten
Ok OF.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
katoen pluk je
tomaten maak je open
groot horlogequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik moet alleen wel effe iets opschepperigs kopen om me rijke imago goed te maken
ik heb nu een leren jas van 550
bmw in juni
wat kan er nog bij?
Hee ik keek dat ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een rare vent is die Dr. Phil
gezonde jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Van 8 tot kwart voor 6 gewerkt.
Nu even lekker speltbroodje met komijnenkaas naar binnen werken.
Keek bij mijn ouders thuis vaak voor het eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zie het voor het eerst. Nooit meer.
een of ander meisje dat drugsverslaafd is geworden door haar vriendje en ze wonen in een motel en jatten shit om elke dag nieuwe heroine te halenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een of ander meisje dat drugsverslaafd is geworden door haar vriendje en ze wonen in een motel en jatten shit om elke dag nieuwe heroine te halen
Haalt hij haar nog steeds op uit het publiek na afloop?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:00 schreef FrauMilena het volgende:
Dr. Phildie vrouw van hem, stijf van de botox.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haalt hij haar nog steeds op uit het publiek na afloop?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef McGrath het volgende:
Dr Phil schijnt zelf echt een probleem te zijn
weet ik Phil. Ken hem niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef McGrath het volgende:
Dr Phil schijnt zelf echt een probleem te zijn
goede baas. Zo zouden ze allemaal moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2970968/dr-phil-tiran-set.html
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dr phil weg ermee hoerenzoon vieze jood strontzak
Was hij niet een pedo of zo?quote:
zegt me niets.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zoals hij er uit ziet zou me dat niet verbazen.
Met korting?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
Ooh ik ben zo blij
Twee mooie vazen met bloembollen en mos erin bij de AH gekocht
zo mooooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.links komen narcissen en rechts witte hyacinten
en die roze hyacinten daarachter zijn van de ikea
ruikt zo lekker
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]Oh dat is wel leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.links komen narcissen en rechts witte hyacinten
ruikt zo lekker
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]je hebt ze wel op een onhandige plek neer gezet. Staat wel gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.links komen narcissen en rechts witte hyacinten
ruikt zo lekker
mij ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)kkig-weten-te-maken/ Dit maakt me blij.
Ik vind het best wel kut als een supermarkt heel erg slordig is enz.quote:
Ik erger me vooral aan die ongeorganiseerde bakken enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als een supermarkt heel erg slordig is enz.
Pff jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan die ongeorganiseerde bakken enzo
Snap ik. Ik heb vaak ook geen zin om er in te gaan graaienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik een bak zoals die linker zie koop ik het gewoon niet
Dit was alleen eventjes voor de foto ;squote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt ze wel op een onhandige plek neer gezet. Staat wel gezellig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit was alleen eventjes voor de foto ;s
Sof, heb bijna 100k posts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit was alleen eventjes voor de foto ;s
oh... dan begreep ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat even niet om wat er in die bak ligt.
Ik heb het bewuste moment gemist, maar het voelt wel als een hele fijne medaille op mijn fokcarriere. Niet bang zijn KSquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, heb bijna 100k posts.
Ik ben daar bang voor.
Hoe voelt het, die mijlpaal?
grapjasquote:
eigen risico heb je altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
Ik krijg kaakchirurgie 100% vergoed maar moet wel eigen risico betalen??
ik snap het niet
hoezoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
eigen risico heb je altijd
derest word vergoed
eigen risico is standaard hoeveel het ook vergoed wordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
het wordt 100% vergoed
dan hoef ik toch niks te betalen
Haha ja. Vond ik de Pringles aanbieding beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja het is echt maar 15 cent goedkoper
klopt, maar doritos is wel lekkerderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja. Vond ik de Pringles aanbieding beter.
oke sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar kan jij helemaal niet over oordelen
Hier ben ik het niet mee eens. Denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar doritos is wel lekkerder
Die van de AH is wel lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel eens huismerken Nacho chips geprobeerd (kaas versie en de cool american versie). Maar het is allemaal toch niet zoals Doritos
ik ben het er wel mee eensquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Denk ik.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
ik ga vrijdag voor een grote groep chili maken
Vind ik dus nietquote:
jaaaaa lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik koop altijt die paprika ribel sjips
Ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chips is aardappelen en dus groente
elke chips is groente
Succes.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb het perfecte plan
ik ga voor loonsverhoging vragen ivm met kinderen
ik vind ribbel altijd lekkerderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop bijna nooit meer normale paprikaAltijd ribbel.
wow dit gaat diepquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
chips is aardappelen en dus groente
elke chips is groente
Cool. Als ik ze vanavond op eet zal ik hierover nadenken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
ik koop helemaal geen chips want chips is gemaakt door de duivel kijk bijvoorbeeld naar doritos die zien eruit als illuminatie driehoeken
MLGquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
ik koop helemaal geen chips want chips is gemaakt door de duivel kijk bijvoorbeeld naar doritos die zien eruit als illuminatie driehoeken
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Opso lust alleen Pringles volgens mij.
Nahquote:
ik raad het je afquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cool. Als ik ze vanavond op eet zal ik hierover nadenken.
doe maarquote:
Idd. Ik doe toch wel waar ik zelf zin in hebquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik raad het je af
maar he waarom luisteren naar wietparkiet
En linzensoep!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En Milka chocolade. En Turkse pizza.
HAHA Iemand die verkeerd was ging jou om advies vragen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Er was een Duitser in de trein, hij had verkeerde trein genomen en vroeg aan mij hoe die weer in Groningen moest komen, wat een drama uitleg was dat.
Ik had je beter ingeschatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
met ribbels
[ afbeelding ]
ja heel slecht.
ga snijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:51 schreef Fylax het volgende:
Weet je waar ik echt depressief van word? Een stad intypen op funda en dan vraagprijs hoog-laag
Al die huizen 😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭
doe dat dan nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:51 schreef Fylax het volgende:
Weet je waar ik echt depressief van word? Een stad intypen op funda en dan vraagprijs hoog-laag
Al die huizen 😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭
JAquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA Iemand die verkeerd was ging jou om advies vragen?
kan altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ach nu kan ik die grapjes wel maken.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA.. Maarmaar ik heb het goed uitgelegd al was er een oma die te enthousiast mee wilde bemoeien
Groot.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben 2 jaar ontslagen bij een bedrijf omdat ik samen met een mede-collega alle fietszadels had ondergespuugd en dat zagen ze op de camera
hoe groot is de kans dat ze dat nog weten?
Ik sla club bed over danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom je vrijdag chili eten? daarna gaan we naar club bed.
ook gespierd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij was blond en had blauwgroene ogen ohmy
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Levensdoel bereikt; ama trots maken
vandaga effe naar school, 2 euro gekost om 2 uur te reizen, bijna alles zwart gegaanquote:
Mijn moeder dacht dat ik thuis kwam eten en had pasta bolognese gemaakt speciaal voor mij, maar ik had dat helemaal niet afgesproken met haarquote:
pest ze witje?quote:
dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Sked het volgende:
Ik begin met de dag meer te verlangen naar de zomer
Gewoon zomerhitjes draaienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Sked het volgende:
hoef niet eens hele dag in zwembroek te kunnen lopen, gewoon in een t-shirtje zou al fijn zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is zo lekker
hele dag in zwembroekje rondlopen
huhquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Sked het volgende:
Slippers, zonnebril.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoef niet eens hele dag in zwembroek te kunnen lopen, gewoon in een t-shirtje zou al fijn zijn
een vriendin van haarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
ik snap hier niks van
wie is sophia ;s
dikke jas aan en handschoenenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat fietsen door de kou echt intens.
wat een trutquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een vriendin van haar
maar had haar hoofd op een plaatje gesoept met paint en het zag er heel stom uit en toen vond ze mij triest
En twee paar sokken en thermo-ondergoed, en muts, sjaal om de hals en sjaal om het middel. En nog is het niet aangenaam. En ik moet de hele tijd mijn neus snuiten terwijl de zakdoeken niet echt beet te pakken zijn met handschoenen aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dikke jas aan en handschoenen
zo erg?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En twee paar sokken en thermo-ondergoed, en muts, sjaal om de hals en sjaal om het middel. En nog is het niet aangenaam. En ik moet de hele tijd mijn neus snuiten terwijl de zakdoeken niet echt beet te pakken zijn met handschoenen aan.
#struggles
Dat doe ik zelf ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
ze zat ook de hele tijd door de film heen te praten en ik moest alles uitleggen
Ja vind het echt drie keer niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zo erg?
ik fiets gewoon naar werk sochtends vroeg met handschoenen en dikke jas fuck de rest
Oh zo, kan ik me ergens wel bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij schijnt geen leuke baas te zijn om voor te werken.
Ja misschien volgende week maar even reserveren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan maar de auto pakken swa
kan je mij ook brengen aubquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja misschien volgende week maar even reserveren.
Nee ik ga toch niet naar Roffa gekquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan je mij ook brengen aub
nouuuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik ga toch niet naar Roffa gek
regel je eigen autoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nouuu
laat je OF in de kou staan
26ste toch weer theorie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja moet wachten op me rijbewijs tochg
niet nodig zolang je blank bent en normaal rijd wordt je toch niet aangehoudenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja moet wachten op me rijbewijs tochg
er hoeft maar een achterlampje kapot te zijn voor ze erachter komen dat je een misdrijf pleegtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet nodig zolang je blank bent en normaal rijd wordt je toch niet aangehouden
Zegt me allemaal niet zo veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Opso (en nog vele anderen) willen dat
goed onthouden hequote:
ik heb wel een baard en ik lijk ook echt op een immigrantquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet nodig zolang je blank bent en normaal rijd wordt je toch niet aangehouden
Gewoon scherenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik heb wel een baard en ik lijk ook echt op een immigrant
goed bezigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik leer elke dag wel 1/5-2 uur
ja hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja moet echt halen deze keer anders week niet eten
oh wel eten dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik moet het zelf maken dan
snapje motivatie
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja moet echt halen deze keer anders week niet eten
ja maar dan moet ik het zelf makenquote:
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik het zelf maken
weetje hoe kut dat is als je 8 uur gewerkt hebt en je moet je eigen vreten maken
ik heb een kamerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nou vandaar
wij kunnen ook trouwen je hebt huis toch
Bij een vriendin van mij in een studentenhuis in Nijmegen woonden twee mensen samen op een kamer van 12m2, twee jaar langquote:
vast een goede relatiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij in een studentenhuis in Nijmegen woonden twee mensen samen op een kamer van 12m2, twee jaar lang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |