abonnement Unibet Coolblue
pi_159301843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://warpath.eu/progression.html#clompigr

Daar kan je zien welke mobs de meeste progression geven
Was het ook niet juist gunstig om zombies te hebben omdat die niet zoveel bewegen en dus mooi op een kluitje staan terwijl je je AoE skills erop spamt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159302467
Zombies leveren bijna geen exp op, ik geloof dat het iets van 200 zombies om 1 malletlord is ofzoiets. De beste enemies die je kan krijgen zijn die chargers en icechargers, die worden geblocked door terrain en zijn goed te kiten , met boel exp bij kill.

Ergste zijn malletlords en punishers, die leveren wel genoeg op, maar hebben 75% minder CC duration waardoor ze amper zijn te kiten met spells (tenzij je daar niet van afhankelijk bent natuurlijk)
pi_159303022
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wow, close :o :o

[ afbeelding ]
Dat scheelde nog minder dan die van mij _O_
pi_159303305
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:51 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het heel erg ligt aan de vijanden en pylonnen die je krijgt.

Zijn er eigenlijk ook speciale tactieken voor? Zoals bijvoorbeeld alleen de elites aanvallen en de rest voorbij lopen, of gewoon alles aanvallen?
Het level helpt bij mij ook veel ja. Als ik in soort crypt zit moet ik met mijn barb alle deurtjes openen. In open level kan ik in 3 sprongen zo snel door het level gaan, dat ik eigenlijk bijna alleen maar elites op zoek. Mocht ik een grote groep zien dan spring ik er even in, schiet een Boulder en spring weer verder. Wat bij mij veel verschil uitmaakte was dat ik een veel sterker wapen vond en daardoor ineens er door heen kon vliegen (was uurtje met biz en mono meegelopen)
Vici, Vidi, Veni!
pi_159303572
Wanneer je op je max zit en verder wil pushen kun je gele elites beter overslaan of groeperen met een berg kleinere. De regel is dan eigenlijk minimaal 10 vijanden tegelijk vechten. Anders sta je bijvoorbeeld een halve minuut te verspillen met 1 mallet lord die nog op 60% health zit nadat de rest er omheen dood is.

Op lage levels pak ik juist alleen elites. De rest er omheen gaat dan vanzelf wel dood. En speel dan ook vaak tal'rasha met ingeom dus dan helpt het ook goed.

Het level helpt ook enorm ja. Die caverns of aranae is een fijne map vind ik, met veel vijanden van alle kanten. De meest irritante is imo die van van Adria met die deuren die naar beneden schuiven.
pi_159304954
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
De meest irritante is imo die van van Adria met die deuren die naar beneden schuiven.
Dat is echt zo'n fijna map als barb, grote packs, eindeloos beesten heerlijk.
als WW barb is het nog beter, heb er een 600+ kill streak mee gehaald omdat ik gewoon
door bleef WWen tot ik op het einde was en de beesten toch wel dood ginen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159306660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wanneer je op je max zit en verder wil pushen kun je gele elites beter overslaan of groeperen met een berg kleinere. De regel is dan eigenlijk minimaal 10 vijanden tegelijk vechten. Anders sta je bijvoorbeeld een halve minuut te verspillen met 1 mallet lord die nog op 60% health zit nadat de rest er omheen dood is.

Op lage levels pak ik juist alleen elites. De rest er omheen gaat dan vanzelf wel dood. En speel dan ook vaak tal'rasha met ingeom dus dan helpt het ook goed.

Het level helpt ook enorm ja. Die caverns of aranae is een fijne map vind ik, met veel vijanden van alle kanten. De meest irritante is imo die van van Adria met die deuren die naar beneden schuiven.
Ze hebben de progression van die gele elites toch gebuffed? Verder neem ik ze altijd mee en sloop ik ze alsnog, maar ik blijf er nooit op hameren. Meest irritante maps zijn sowieso die lege grotten.
pi_159307143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:26 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ze hebben de progression van die gele elites toch gebuffed? Verder neem ik ze altijd mee en sloop ik ze alsnog, maar ik blijf er nooit op hameren. Meest irritante maps zijn sowieso die lege grotten.
Dat dacht ik al te merken inderdaad. Komen ook 4 van die orbs uit ipv 3. Maar idd beter is om ze gewoon mee te nemen naar de volgende pack.

En als het irritante elites zijn sla ik ze sowieso over. Mallet lords ofzo of die rare octopus achtige dingen die steeds wegspringen.
pi_159307164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat dacht ik al te merken inderdaad. Komen ook 4 van die orbs uit ipv 3. Maar idd beter is om ze gewoon mee te nemen naar de volgende pack.

En als het irritante elites zijn sla ik ze sowieso over. Mallet lords ofzo of die rare octopus achtige dingen die steeds wegspringen.
Nee die zijn juist easy, low hitpoints :)

Die infernal spiders zijn ook lekker, doen alleen webs casten voor slow op de grond en amper damage
pi_159307337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Nee die zijn juist easy, low hitpoints :)

Die infernal spiders zijn ook lekker, doen alleen webs casten voor slow op de grond en amper damage
Ze gaan wel snel dood idd, alleen moet er steeds achteraan rennen omdat ze niet echt te groeperen zijn. Net als die A3 caster demons die steeds wegrennen of die wretched mothers.
pi_159307404
Ik heb ze gewoon liever niet al te jumpy of met irritante skills op afstand. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159307817
Squishy DH scum :)
  zondag 24 januari 2016 @ 14:07:56 #113
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159355425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:08 schreef Synasthesia het volgende:

[..]

yup, en dit heeft bij mij geholpen:
Werkt als een dolle. Dank _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159376098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Squishy DH scum :)
Hey :(

:)

Heeft iemand hier al augments in zn armour/wapens gedaan? Ik heb gehoord dat je augments ook kunt vervangen door hogere, maar voor ik mn level 50 gems probeer is dat wel handig om ff zeker te weten :P
pi_159376123
Ja je kan ze gewoon overwriten met nieuwere, maar sowieso zou ik niet onder 55 gaan augmenten.

Heb uberhaupt nog geen gear gevonden die voldoet aan mijn voorwaarden :)
  maandag 25 januari 2016 @ 11:00:49 #116
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_159376304
Hoe build ik een mage een beetje redelijk om m'n eigen gear te gaan farmen?

Ik heb 4pc Firebird, maar daar is alles mee gezegd. Online vind ik alleen shit die 6pc veronderstelt, maar ik kan op het moment niet eens GR10 redelijk doen.. Laat staan Solo 20. Had toch maar een Sader moeten rollen denk ik :9.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_159376374
Probeer de Delsere set te vinden voor solo grifts. De tal'rasha kun je goed combineren met Sage voor normale rifts en deaths breath farmen. Gewoon de firebird aantrekken en public t6 games in gaan.

Dit is de build die ik voor solo gebruik http://www.diablofans.com(...)delsere-arcane-orbit hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is 72.

En als tal'rasha heb ik deze http://www.diablofans.com(...)-breath-per-hour-and daarmee kan ik t8 rifts in anderhalve minuut ofzo doen. T10 lukt ook wel maar is minder efficiënt.
pi_159376409
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:00 schreef OudeBok het volgende:
Hoe build ik een mage een beetje redelijk om m'n eigen gear te gaan farmen?

Ik heb 4pc Firebird, maar daar is alles mee gezegd. Online vind ik alleen shit die 6pc veronderstelt, maar ik kan op het moment niet eens GR10 redelijk doen.. Laat staan Solo 20. Had toch maar een Sader moeten rollen denk ik :9.
Met 4pc Firebird moet je makkelijk GR20 aan kunnen, ik had echt extreem slechte zooi en zat zo op T7. Je kunt Firebird ook combineren met Tal'rasha's voor riften, alleen zul je op lage niveau's niet snel aan je items komen. Probeer iig zo snel mogelijk 6pc set vol te krijgen. Firebird alleen is geen beste set, maar wizard is echt een zeer sterke class dit seizoen.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:07:17 #119
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_159376446
Aan welke setup qua skills moet ik dan denken?

Background: char is gisteren gemaakt. Ik heb jack shit los van die 4PC. Doe zo'n 300k - 600k dmg. Daar red je echt geen T7 mee.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:08:07 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_159376462
Alle 6 items van Marauder ancient _O_ Alleen kan de rolls (natuurlijk) wat beter hier en daar. Nu nog goede hellfire amulet en ancient bombardier + manticore :9~

Genoeg te doen
pi_159376506
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja je kan ze gewoon overwriten met nieuwere, maar sowieso zou ik niet onder 55 gaan augmenten.

Heb uberhaupt nog geen gear gevonden die voldoet aan mijn voorwaarden :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aspirine-2366/hero/71726246

Mn broek en riem komen alleen in aanmerking om het te doen. Maar sowieso mn gems moeten hoger. :)
pi_159376522
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle 6 items van Marauder ancient _O_ Alleen kan de rolls (natuurlijk) wat beter hier en daar. Nu nog goede hellfire amulet en ancient bombardier + manticore :9~

Genoeg te doen
Die ancient Manti heb ik inmiddels. Verder schiet het nog niet bijzonder hard op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 25 januari 2016 @ 11:10:41 #123
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_159376533
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:05 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Met 4pc Firebird moet je makkelijk GR20 aan kunnen, ik had echt extreem slechte zooi en zat zo op T7. Je kunt Firebird ook combineren met Tal'rasha's voor riften, alleen zul je op lage niveau's niet snel aan je items komen. Probeer iig zo snel mogelijk 6pc set vol te krijgen. Firebird alleen is geen beste set, maar wizard is echt een zeer sterke class dit seizoen.
Ik heb Wiz gekozen omdat het een OP as fuck class is. Enige wat ik speel zijn de OP DPS classes :'). Anders vind ik er geen zak aan.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:11:34 #124
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_159376550
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die ancient Manti heb ik inmiddels. Verder schiet het nog niet bijzonder hard op.
Heb Kadala heel wat bezoekjes gebracht, dat wel
pi_159376561
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik heb Wiz gekozen omdat het een OP as fuck class is. Enige wat ik speel zijn de OP DPS classes :'). Anders vind ik er geen zak aan.
Is voor solo GR crusader niet hoger dan wiz? Ik kan ff niet kijken op de leaderbords in game.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')