SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL gaat ons die film nog wel door de strot drukken jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste klinkt wel als een dom wijf dus het zal wel een kutfilm zijn
Ik wacht wel tot die op RTL komt
Ja geen idee. Is ook aardig wat stof want ze geven je 3 uur voor dat examenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom Engels :s je krijgt misschien 1 tekst voor ethiek in het Engels :s
Waarom?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel bijzonder dat je dan juridische studie gaat doen fokkie
Hij zag dollartekens in de ogen en is overgestaptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RTL gaat ons die film nog wel door de strot drukken ja
Ik zie nu ook mr. Frank Visser op SBS, wat is dit?
ik vond Engels op de middelbare vreselijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een 10 op mijn eindlijst havo
Engelsgoden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
omdat hetero's wel onvoldoendes halen
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Is ook aardig wat stof want ze geven je 3 uur voor dat examen
ben jij in het echt ook een beetje apart?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
omdat hetero's wel onvoldoendes halen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktaltijd met half uurtje klaar toch
De vraag stellen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij in het echt ook een beetje apart?
Ik heb laatst deze quote in real life gebruikt:quote:
Retorische vraag!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij in het echt ook een beetje apart?
WTFquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktaltijd met half uurtje klaar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |