SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Allebei hadden het zonder medische hulp niet gered.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Sked het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)een-geschenk-van-god
je gaat mij niet wijsmaken dat dit hetzelfde is als Armstrong
Ik hoop dat ik er tegen die tijd zelf toe in staat ben om het goede voorbeeld te geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou tot hun 12e niet tot heel zelden. En mijn kinderen daadwerkelijk goed opvoeden over voeding.
Ik zou vanaf bepaalde leeftijd kinderen daar wel meer zelf in laten kiezen, maar wel goed informeren erover.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er tegen die tijd zelf toe in staat ben om het goede voorbeeld te geven.
Zou nu nog een slecht rolmodel zijn.
Nou jawel, want anders maakt het je mening aardig extreem. Want als dit niet uit was gekomen had je Messi ook nooit verdacht gevonden omdat hij toevallig klein is.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurlijk zitten er verschillen in, maar ik ben niet zo van het de ene wel, de andere niet.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle rokers moet je lekker oppakken en op de Veluwe droppen met een groot hek eromheen. Dan kunnen normale mensen op zondag lekker rokertjes gaan kijken.
Zul je net zien dat ze niets lusten he.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou vanaf bepaalde leeftijd kinderen daar wel meer zelf in laten kiezen, maar wel goed informeren erover.
Als jij daar over denkt te kunnen oordelen, prima.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jawel, want anders maakt het je mening aardig extreem. Want als dit niet uit was gekomen had je Messi ook nooit verdacht gevonden omdat hij toevallig klein is.
Heeft ook met opvoeding te maken en vooral je manier van kokenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze niets lusten he.
Oké man.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle rokers moet je lekker oppakken en op de Veluwe droppen met een groot hek eromheen. Dan kunnen normale mensen op zondag lekker rokertjes gaan kijken.
ook bij je zusje?quote:
ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste mensen die nauwelijks groente luste(n) zijn namelijk opgegroeid met doorgekookte rotzooi.
Myself included.
Ja. Hoewel eigenlijk niet meer sinds het ziekenhuis.quote:
Dafne Schippers waar nog geen bewijs voor is afstempelen als dopingzondaar is precies hetzelfde als dat bij Messi doen als je niet zou weten dat hij groeihormonen had genomenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij daar over denkt te kunnen oordelen, prima.
hoelang al danquote:Op maandag 18 januari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Hoewel eigenlijk niet meer sinds het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |