Aan de andere kant vind ik de Jackson van Jeff Hanneman dan weer wel okay.......
Wat vinden jullie ervan?
Ik ga toch ook geen topic maken over alles wat ik verschrikkelijk vind..
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 15:00 schreef Jummy het volgende:
waar gaat dit nou weer over? Jij vindt stickers op gitaren lelijk...Ik ga toch ook geen topic maken over alles wat ik verschrikkelijk vind..
quote:Da's waar. Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
Op vrijdag 22 november 2002 14:58 schreef hyperfuzz het volgende:
plak alleen stickers op goedkope trashy gitaren
als ze er van zichzelf al geweldig uitzien komt er geen sticker op
quote:Het komt een gitaar nooit en te never ten goede, het is gewoon zonde en lelijk!
Op vrijdag 22 november 2002 14:58 schreef Haanibal het volgende:
mmmm als het de gitaar ten goede komt ist wel mooi maar een heel stripalbum is weer een beetje zonde
Aan de andere kant wel stoer: De gitarist van Fear Factory met zijn Scooter (als in de Duitse rave artiest) -sticker op zijn gitaar.
Ook gelezen op een gitaar: Jesus is coming! (look the other way)
Maar dat terzijde...
quote:Volplakken met stickers was ooit artistiek. Tegenwoordig is het gewoon na-apen. Dan denk ik van "oh mooi hoor die stickers!! die heb ik nog nooit gezien...."
Op vrijdag 22 november 2002 14:55 schreef Cynic het volgende:
Daar kan ik dus over het algemeen echt niet tegen. Verschrikkelijk om ergens een advertentie te lezen waarin dat knulletje van Silverchair een schitterende PRS heeft volgeplaktAan de andere kant vind ik de Jackson van Jeff Hanneman dan weer wel okay.......
Wat vinden jullie ervan?
quote:Inderdaad, maar ik denk dat mensen die een dure gitaar kopen er ook veel minder snel stickers op plakken.
Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
quote:Toen ik dit topic opende wilde ik meteen met de gitaar van Jeff Hanneman komen, dat ik die dus wel mooi vind
Op vrijdag 22 november 2002 14:55 schreef Cynic het volgende:
Daar kan ik dus over het algemeen echt niet tegen. Verschrikkelijk om ergens een advertentie te lezen waarin dat knulletje van Silverchair een schitterende PRS heeft volgeplaktAan de andere kant vind ik de Jackson van Jeff Hanneman dan weer wel okay.......
Wat vinden jullie ervan?
Ow en verder heb ik op mijn zwarte 5string bass precies tussen de elementen het welbekende YOT handje zitten, maar das heel subtiel en daardoor weer leuk,...
quote:nah, op m'n Squier zitten geen stickers, op mijn nog goedkopere Sunn wel
Op vrijdag 22 november 2002 15:02 schreef Cynic het volgende:
Da's waar. Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
Oh sh#t, ik heb zelfs een Benjamin B. sticker op mijn Fender Jaguar zitten ... dat mag dan eigenlijk niet want die's mooi genoeg van zichzelf
Maar verder vind ik het ook oerlelijk.
Al heb ik achterop mijn bas wel een sticker, waardoor het lijkt alsof er een pretvlek op zit. ( Want mijn muziek is namelijk erg geil )
VANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face
quote:"hoi ik ben een echte punker en ben overal tegen"
Op vrijdag 22 november 2002 16:41 schreef Ghjellyn het volgende:
de beste sticker op een gitaar is met voorsprong die van cobainVANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face
en ik ga op m'n mooie Ibanez 540R echt geen stikker plakken
quote:ff link gezocht
Op vrijdag 22 november 2002 16:41 schreef Ghjellyn het volgende:
de beste sticker op een gitaar is met voorsprong die van cobainVANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face
<a href="http://members.aol.com/electroharmonix/blackstratfend.jpg"> Fotoke hier
Mijn Ibanez blijft voorlopig nog ongeschonden... dat zal wel zo blijven denk ik...
quote:Von dat eerste toch mooier
Op vrijdag 22 november 2002 18:54 schreef LenL het volgende:
before
[afbeelding]
after (alle stickers van de voorkant van de body gehaald 3 uur werk)
[afbeelding]
quote:Ibanez roelt gewoon
Op vrijdag 22 november 2002 19:02 schreef LenL het volgende:
ded verloedering van de samenleving: iededereen speelt ibanez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |