abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6944717
Daar kan ik dus over het algemeen echt niet tegen. Verschrikkelijk om ergens een advertentie te lezen waarin dat knulletje van Silverchair een schitterende PRS heeft volgeplakt

Aan de andere kant vind ik de Jackson van Jeff Hanneman dan weer wel okay.......

Wat vinden jullie ervan?

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_6944786
plak alleen stickers op goedkope trashy gitaren
als ze er van zichzelf al geweldig uitzien komt er geen sticker op
yankee charlie dinges
pi_6944790
mmmm als het de gitaar ten goede komt ist wel mooi maar een heel stripalbum is weer een beetje zonde
onder
pi_6944825
waar gaat dit nou weer over? Jij vindt stickers op gitaren lelijk...

Ik ga toch ook geen topic maken over alles wat ik verschrikkelijk vind..

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_6944833
Over het algemeen staat het altijd behoorlijk lelijk. Maar hier en daar een klein stickertje is nooit zo'n ramp. Dave Mustaine heeft bijvoorbeeld een sticker met de tekst "SHUT UP!" precies tussen zijn elementen. Zulk soort dingen vind ik altijd wel kunnen.
Take no prisoners... take no shit!
pi_6944841
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 15:00 schreef Jummy het volgende:
waar gaat dit nou weer over? Jij vindt stickers op gitaren lelijk...

Ik ga toch ook geen topic maken over alles wat ik verschrikkelijk vind..

It has to mean something
pi_6944863
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:58 schreef hyperfuzz het volgende:
plak alleen stickers op goedkope trashy gitaren
als ze er van zichzelf al geweldig uitzien komt er geen sticker op
Da's waar. Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
It has to mean something
  Moderator vrijdag 22 november 2002 @ 15:02:44 #8
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_6944875
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:58 schreef Haanibal het volgende:
mmmm als het de gitaar ten goede komt ist wel mooi maar een heel stripalbum is weer een beetje zonde
Het komt een gitaar nooit en te never ten goede, het is gewoon zonde en lelijk!

Aan de andere kant wel stoer: De gitarist van Fear Factory met zijn Scooter (als in de Duitse rave artiest) -sticker op zijn gitaar.
Ook gelezen op een gitaar: Jesus is coming! (look the other way)

Maar dat terzijde...

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  vrijdag 22 november 2002 @ 15:10:20 #9
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_6945054
En James Hetfield vroeger met z'n "eet fuk" ofzoiets
lege ton
  vrijdag 22 november 2002 @ 15:20:16 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6945310
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:55 schreef Cynic het volgende:
Daar kan ik dus over het algemeen echt niet tegen. Verschrikkelijk om ergens een advertentie te lezen waarin dat knulletje van Silverchair een schitterende PRS heeft volgeplakt

Aan de andere kant vind ik de Jackson van Jeff Hanneman dan weer wel okay.......

Wat vinden jullie ervan?

Volplakken met stickers was ooit artistiek. Tegenwoordig is het gewoon na-apen. Dan denk ik van "oh mooi hoor die stickers!! die heb ik nog nooit gezien...."
quote:
Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
Inderdaad, maar ik denk dat mensen die een dure gitaar kopen er ook veel minder snel stickers op plakken.
pi_6945780
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:55 schreef Cynic het volgende:

Wat vinden jullie ervan?

Toen ik dit topic opende wilde ik meteen met de gitaar van Jeff Hanneman komen, dat ik die dus wel mooi vind . Ook die spin op Kirk Hammett's gitaar vind ik mooi. (een van zijn duizenden gitaren dan )
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_6945856
Och, kleine niet al te opvallende stickers die niet vloeken met de kleur van de gitaar vind ik niet erg,
Stickers die bedoeld zijn als zwaar opvallend vind ik ook niet erg...
zolang het maar geen trucker-stoplicht word
Original Ratbiker
  vrijdag 22 november 2002 @ 15:40:26 #13
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_6945905
vriend vna me heb een echt onwijs mooie geheel zwarte gitaar, en daar heb ie een paar oerlelijke stickers op geplakt, echt zonde, over t algemeen vind ik 't echt niks.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  vrijdag 22 november 2002 @ 15:59:50 #14
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_6946564
In mijn witte Vee zaten op een gegeven moment zoveel butsen, en speelde er alleen lompe ongein mee, dus daar zitten een boel bandstickers op. Maar op mijn Randy Roads komen dus nevernooitniet stickers!!!

Ow en verder heb ik op mijn zwarte 5string bass precies tussen de elementen het welbekende YOT handje zitten, maar das heel subtiel en daardoor weer leuk,...

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_6946829
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 15:02 schreef Cynic het volgende:
Da's waar. Een sticker op een Squier zou de sustain ook wel eens aanzienlijk ten goede kunnen komen
nah, op m'n Squier zitten geen stickers, op mijn nog goedkopere Sunn wel Die zit helemaal vol met alle ongein die je maar kunt bedenken, maar dat ding speelt dan ook voor geen ene meter meer

Oh sh#t, ik heb zelfs een Benjamin B. sticker op mijn Fender Jaguar zitten ... dat mag dan eigenlijk niet want die's mooi genoeg van zichzelf

yankee charlie dinges
  vrijdag 22 november 2002 @ 16:20:40 #16
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_6947267
Er staat mij iets van bij dat Flea ooit een acoustische bas had, helemaal volgeplakt met stickers. Dat vond ik er nog wel stoer uitzien, echt een heel erg kleurrijk ding met al die ( volgens mij Garbage Pal ) stickers erop.

Maar verder vind ik het ook oerlelijk.

Al heb ik achterop mijn bas wel een sticker, waardoor het lijkt alsof er een pretvlek op zit. ( Want mijn muziek is namelijk erg geil )

Nothing is real and nothing to get hung about
pi_6947926
de beste sticker op een gitaar is met voorsprong die van cobain

VANDALISM: Beautiful as a rock in a cop's face

But i want something good to die for. To make it beautiful to live. I want a new mistake, lose is more than hesitate. Do you believe it in you head??? [Qotsa - go with the flow]
pi_6948001
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 16:41 schreef Ghjellyn het volgende:

"hoi ik ben een echte punker en ben overal tegen"
heb altijd een hekel aan die tekst gehad

en ik ga op m'n mooie Ibanez 540R echt geen stikker plakken

pi_6948232
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 16:41 schreef Ghjellyn het volgende:

ff link gezocht

<a href="http://members.aol.com/electroharmonix/blackstratfend.jpg"> Fotoke hier

But i want something good to die for. To make it beautiful to live. I want a new mistake, lose is more than hesitate. Do you believe it in you head??? [Qotsa - go with the flow]
pi_6949064
past wel mooi bij die helemaal zwarte fender strat
Original Ratbiker
pi_6950715
before

after (alle stickers van de voorkant van de body gehaald 3 uur werk)
  vrijdag 22 november 2002 @ 19:00:57 #22
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_6950804
Ik vind het wel meevallen... op mijn oude Yamaha Pacifica had ik een sticker geplakt, omdat ik een putje erin had gestoten... je zag het hout erdoorheen en dat vond ik lelijk. Nu zit er een hele zooi stickers erop. Ik maak de stickers zelf... meestal vind ik die kant-en-klare stickers niet mooi en weinig origineel...

Mijn Ibanez blijft voorlopig nog ongeschonden... dat zal wel zo blijven denk ik...

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_6950827
ded verloedering van de samenleving: iededereen speelt ibanez
pi_6950866
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:54 schreef LenL het volgende:
before
[afbeelding]
after (alle stickers van de voorkant van de body gehaald 3 uur werk)
[afbeelding]
Von dat eerste toch mooier
pi_6950885
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:02 schreef LenL het volgende:
ded verloedering van de samenleving: iededereen speelt ibanez
Ibanez roelt gewoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')