Een nobel doel, lijkt me.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Iets van 14 jaar geleden weer oprakelen is een beetje sneu. Het enige doel kan zijn het in diskrediet brengen van de PVV.
Dan moeten ze ook maar niet continu met absurde onuitvoerbare plannen komen zoals nu weer dat preventief opsluiten van mannelijke asielzoekers.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Iets van 14 jaar geleden weer oprakelen is een beetje sneu. Het enige doel kan zijn het in diskrediet brengen van de PVV.
In het PVV-universum kan je dergelijke wetten natuurlijk zonder enig probleem aanpassen Remlof.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook maar niet continu met absurde onuitvoerbare plannen komen zoals nu weer dat preventief opsluiten van mannelijke asielzoekers.
Wettelijk volkomen onmogelijk.
Als je van tevoren al weet dat iets gaat gebeuren, dan kun je in ieder geval je lesplan erop aanpassen.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Morgen weer lesgeven aan havo-3. Had ze een pdf met de reader gestuurd en gevraagd om te printen, al weet ik nu al dat niemand hem morgen bij heeft en dat m'n les daardoor maar ruk verloopt.
Werken in het onderwijs - blijft mooi.
Wat is dit voor soft progressief gedoe, je moet die leerlingen straffen wanneer ze je bevelen niet opvolgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je van tevoren al weet dat iets gaat gebeuren, dan kun je in ieder geval je lesplan erop aanpassen.
Blijft vermakelijk die pubersquote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Morgen weer lesgeven aan havo-3. Had ze een pdf met de reader gestuurd en gevraagd om te printen, al weet ik nu al dat niemand hem morgen bij heeft en dat m'n les daardoor maar ruk verloopt.
Ja, eens even zien hoe ik dat weer ga opvangen. Al weet ik nu al dat er een lading gezeur over me heen komt a la 'meneeeerrrrrrrrrr u moet hem maar printen voor ons ja sgool is stom ja kutsgool print gewoon die reader zelluf''.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je van tevoren al weet dat iets gaat gebeuren, dan kun je in ieder geval je lesplan erop aanpassen.
Ik zou er gewoon één uitpakken en standrechtelijk executeren. Kijken wie het de volgende keer weer nalaat.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Die ene die het wel bij zich heeft vrijstelling van een opdracht verlenen en de rest flink wat werk bezorgenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, eens even zien hoe ik dat weer ga opvangen. Al weet ik nu al dat er een lading gezeur over me heen komt a la 'meneeeerrrrrrrrrr u moet hem maar printen voor ons ja sgool is stom ja kutsgool print gewoon die reader zelluf''.
Ach ja.
Ook een prima optie.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon één uitpakken en standrechtelijk executeren. Kijken wie het de volgende keer weer nalaat.
Gewoon ruim op tijd vertrekken, dan hoef je niet te haasten.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef Disana het volgende:
Ik ga vanavond naar deze lezing
http://sggroningen.nl/nl/evenement/visuele-illusies
Best spannend, want het is donker en glad.
Je zou twee dingen moeten scheiden. Allereerst hoe je je les gaat draaien zonder voldoende readers. Wat kun je van de les maken zonder dat materiaal?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, eens even zien hoe ik dat weer ga opvangen. Al weet ik nu al dat er een lading gezeur over me heen komt a la 'meneeeerrrrrrrrrr u moet hem maar printen voor ons ja sgool is stom ja kutsgool print gewoon die reader zelluf''.
Ach ja.
Ik heb ook een grafhekel aan het zelf moeten uitprinten van zooi. Laatst 30 euro moeten lappen om alle relevante jurisprudentie voor een tentamen uit te laten printen. Twee dagen na het tentamen viel het van droefheid uit elkaar. Betaal ik liever wat meer voor een netjes ingebonden bundel van de uni zelf.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Goed advies.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon ruim op tijd vertrekken, dan hoef je niet te haasten.
Is een goedkoop kabelabonnement niet voordeliger?quote:
Dat zijn ook wel flink wat pagina's aan jurisprudentie. Dit is vergelijkbaar met een artikeltje van 20 pagina's lang. Niet echt heel spannend.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan het zelf moeten uitprinten van zooi. Laatst 30 euro moeten lappen om alle relevante jurisprudentie voor een tentamen uit te laten printen. Twee dagen na het tentamen viel het van droefheid uit elkaar. Betaal ik liever wat meer voor een netjes ingebonden bundel van de uni zelf.
20 pagina's is nog redelijk wat. Zeker voor havo-3. Ben je toch een euro aan printkosten kwijt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel flink wat pagina's aan jurisprudentie. Dit is vergelijkbaar met een artikeltje van 20 pagina's lang. Niet echt heel spannend.
Behalve natuurlijk voor havo-3, want die zoeken elk mogelijk smoesje op, om zo min mogelijk te doen. Klink ik al cynisch?
Misschien was zijn vrouw zo'n kutwijf die het bloed van onder je nagels weet te halen.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Vluchtingen hebben dus meer respect voor vrouwen dan Dion Graus.
Alsof dat in het bedrijfsleven anders is.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Past wel bij elkaar dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Misschien was zijn vrouw zo'n kutwijf die het bloed van onder je nagels weet te halen.
Jij bereid je dus voor als iemand "er wordt geacht dat eenieder kennis van dit dossier heeft voor aanvang" in de mail staat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof dat in het bedrijfsleven anders is.
Mensen iets e-mailen terwijl je nu al weet dat ze het op de afspraak zelf pas voor het eerst openen.
Ik ga toch maar niet. Het is te koud en te glad.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon ruim op tijd vertrekken, dan hoef je niet te haasten.
Pussy.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet. Het is te koud en te glad.
Zonde. Als je je maar niet laat ketenen door angst.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet. Het is te koud en te glad.
Oh ja, Diederik was zo'n GP-militant.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
Aangezien Wilders die vrouwenmishandelaar hoog op zijn lijst laat staan, kan het hem vermoedelijk niet zoveel schelen dat dit soort criminele activiteiten aan wordt gehaald.
Overigens kan ik me niet herinneren dat je ooit zo spastisch reageerde als het over het Greenpeaceverleden van Diederik S. ging.
Exact. Hij kan er niets aan doen dat z'n wijf niet weet wanneer ze haar bek moet houden.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Misschien was zijn vrouw zo'n kutwijf die het bloed van onder je nagels weet te halen.
Er bestaat ook nog zoiets als een taxi.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
I know, maar mijn gezelschap heeft ook nog een keer autopech.
Een beetje wel, maar het is niet erg.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zonde. Als je je maar niet laat ketenen door angst.
Ooh, als je met zijn allen niet-gaat is dat ook wel eens leuk. Lekker verplichtingen afschudden en in plaats daarvan naar de kroeg gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
I know, maar mijn gezelschap heeft ook nog een keer autopech.
Ik kan momenteel niet in auto's in- en uitstappen vanwegen een slijmbeursontsteking.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een taxi.
Nah. Ik blijf gezellig bij julliequote:Op maandag 18 januari 2016 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooh, als je met zijn allen niet-gaat is dat ook wel eens leuk. Lekker verplichtingen afschudden en in plaats daarvan naar de kroeg gaan.
Beste beursgenoten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet in auto's in- en uitstappen vanwegen een slijmbeursontsteking.
O, maar daar hebben we Disana al voorquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel van onrecht en het aanrecht![]()
Nee.quote:
ahaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ah vervelend, beterschap!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet in auto's in- en uitstappen vanwegen een slijmbeursontsteking.
Nobody gives a fuck.quote:
Je grammatica is benedenmaats de afgelopen maanden.quote:
O, jij wel hé?quote:
Anarchisten onder elkaar hè.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Waarom spring je zo in de bres voor PVV Tijgertje?
De PVV en anarchisme?quote:
De PVV is niet anarchistisch.quote:
Nee. Ik weet gewoon altijd alles.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bereid je dus voor als iemand "er wordt geacht dat eenieder kennis van dit dossier heeft voor aanvang" in de mail staat?
quote:
Ik dacht dat jij zo'n hoog IQ had?quote:
Ik gok dat je me verward met Voorschrift.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hoog IQ had?
Ja, door een aanbod en de aanvaarding van dat aanbod.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O, jij wel hé?
Een overeenkomst komt tot stand wanneer de tegenpartij het aanbod aanvaard heeft toch?
Omdat P_T een goed mens is en opkomt voor de getrapte hond.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, door een aanbod en de aanvaarding van dat aanbod.
Nice. Alleen in de tentamenopgave stond er iets van;quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, door een aanbod en de aanvaarding van dat aanbod.
Schande.quote:Een meer diverse en open publieke omroep is nodig om ook in de toekomst Nederland te kunnen verbinden. De belangrijkste opdracht voor komend jaar is daarom een diverser geluid te laten horen, en meer diversiteit in beeld te laten zien. [..]
Volgens hem moet de publieke omroep iedereen bereiken en moet iedereen zich erin kunnen herkennen. ''En daarvoor zijn De Toppers even relevant als de opera. De publieke omroep is niet bedoeld als zelfbevrediging van hoogopgeleid Nederland. Ze is open voor iedereen.''
Deze?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus, kan iemand die foto van Voorschrift op de eerste pagina weghalen.
Dat zijn een boel vrouwen, maar dan heb je er nog wel van af te blijven. Ik geef alvast het goede voorbeeld in dat laatste.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja, welke anders.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Alsof hij op een feestje in slaap is gevallen en ze met watervaste stift een brilletje op zijn hoofd hebben getekend.
Verwart.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je me verward met Voorschrift.
Het volk heeft SBS6 al. Wat moet hoogopgeleid Nederland nou? Straks voelt zij zich niet langer superieur.quote:
Ze willen anders allebei onze maatschappij volkomen naar de kloten helpenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De PVV en anarchisme?Sowieso is Tijgertje geen anarchist en de PVV al helemaal niet.
Omdat de reden voor de berichtgeving het manipuleren van dom stemvolk is.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Maar dat heeft niets met anarchisme van doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze willen anders allebei onze maatschappij volkomen naar de kloten helpen
Iets wat de PVV uiteraard nimmer doet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat de reden voor de berichtgeving het manipuleren van dom stemvolk is.
Vind ik wel, als je beleid voorstaat dat tot chaos leidt ben je eigenlijk een anarchist.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met anarchisme van doen.
Zou jij lang overleven in een anarchistische samenleving?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met anarchisme van doen.
Ik hoop dat jij een goede zeikvriend krijgt. Wedden dat die een paar stompen voor zijn kop krijgt?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn een boel vrouwen, maar dan heb je er nog wel van af te blijven. Ik geef alvast het goede voorbeeld in dat laatste.
Het gaat in zo'n casus over de vraag wanneer een rechtshandeling tot stand is gekomen. De overeenkomst is het gevolg van het aanvaarden van het aanbod, maar de vraag in zo'n casus is wanneer het aanvaarden plaatsvindt. Daarvoor moet je kijken in 3:37 lid 3 BW. Daarin staat "Een tot een bepaalde persoon gerichte verklaring moet, om haar werking te hebben, die persoon hebben bereikt".quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nice. Alleen in de tentamenopgave stond er iets van;
20 maart aanvraag offerte
22 maart offerte ontvangen
23 maart akkoord voor offerte en per fax verzonden
25 maart fax ontvangen door leverancier
En dan in zo'n verhaaltje gebouwd, ik koos voor 23 maart.
Ik twijfel eigenlijk te vaak![]()
Van politici verwacht ik niks anders van de media verwacht ik geïnformeerd te worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iets wat de PVV uiteraard nimmer doet.
The Purge leert mij van niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zou jij lang overleven in een anarchistische samenleving?
Waarom zou je dat van de media verwachten?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Van politici verwacht ik niks anders van de media verwacht ik geïnformeerd te worden.
Boehoehoe.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je beleid voorstaat dat tot chaos leidt ben je eigenlijk een anarchist.
Omdat dat de taak van de media zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat van de media verwachten?
Nu ja, we kunnen ook Somalië als voorbeeld gebruiken. Ik zie Robin daar niet snel vrienden maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uiterst treffende weergave van een libertarische samenleving.
Survival of the fittest hè.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu ja, we kunnen ook Somalië als voorbeeld gebruiken. Ik zie Robin daar niet snel vrienden maken.
Anarchistische zeker.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uiterst treffende weergave van een libertarische samenleving.
Volgens wie?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat dat de taak van de media zou moeten zijn.
Dat zou ik als docent sowieso toepassen. Pesten moet je niet ontmoedigen, maar stimuleren.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Survival of the fittest hè.
Wat dat betreft zou een laissez-faire aanpak ook aan te bevelen zijn in de hele pestproblematiek op scholen.
Staat genoteerd voor een volgende meet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou ik als docent sowieso toepassen. Pesten moet je niet ontmoedigen, maar stimuleren.
Op zich leg je het goed uit. Maar ik heb in het betreffende art. 217 bw 6 erbij gehaald en daarin staat ''een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan''quote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het gaat in zo'n casus over de vraag wanneer een rechtshandeling tot stand is gekomen. De overeenkomst is het gevolg van het aanvaarden van het aanbod, maar de vraag in zo'n casus is wanneer het aanvaarden plaatsvindt. Daarvoor moet je kijken in 3:37 lid 3 BW. Daarin staat "Een tot een bepaalde persoon gerichte verklaring moet, om haar werking te hebben, die persoon hebben bereikt".
In deze casus zou dus 25 maart de datum zijn waarop een overeenkomst tot stand is gekomen omdat dat het moment is waarop het aanvaarden plaatsvindt.
Wel raar dat ze kiezen voor een fax in dit voorbeeld, want die zou normaliter op dezelfde dag aan moeten komen.
Je frustraties moet je gewoon afreageren op het achterwerk van je partner.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een goede zeikvriend krijgt. Wedden dat die een paar stompen voor zijn kop krijgt?
Ik heb voorruitverwarming.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb maar een deken over de auto gelegd. Geen zin om te krabben morgen.
Fixed.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je frustraties moet je gewoon afreageren in het achterwerk van je partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |