Tijdens 't verschonen enthousiast fonteinpoepen. Hoog én wijd! Alleen de luier er tegenaan houden werkt nog.. Nee serieus, het zat een meter verderop ookquote:Op maandag 18 januari 2016 08:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha bloesem. Poept ze dan langs de luier of? Ik moet afkloppen, pas 1 of 2 keer gehad maar heel minimaal. Komt vast nog wel (;().
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, één keer in een rij van redelijke nachten en daarna een vrije dag valt op zich mee. Het enige dat ik dacht was als dit maar niet vaker achter elkaar gebeurt.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:35 schreef pinquit het volgende:
Wow, een nacht van 0 uur slaap lijkt me niet te doen Sel
ja, inderdaad.. Anderhalf uur wiegen, ben je gek!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Cholula het volgende:
Mijn eerste reactie is slaapdronken aanleggen. Daarna ga ik pas wiegen.
Dat heb ik ook niet gedaan hoor. Hij dommelde steeds in, maar begon dan even later weer. Soms was een aai over z'n bol genoeg om weer in te dutten. Maar goed ik was uiteindelijk zelf wel anderhalf uur wakkerquote:Op maandag 18 januari 2016 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, inderdaad.. Anderhalf uur wiegen, ben je gek!
Hier ook!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Cholula het volgende:
Mijn eerste reactie is slaapdronken aanleggen. Daarna ga ik pas wiegen.
Waha! Hier maar een paar keer gebeurd, helemaal in het begin, maar niet metersverquote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Tijdens 't verschonen enthousiast fonteinpoepen. Hoog én wijd! Alleen de luier er tegenaan houden werkt nog.. Nee serieus, het zat een meter verderop ook
Behhh....quote:Op maandag 18 januari 2016 08:11 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gisteren is de wasmachine overleden. Gelukkig had ik al 1 was kunnen doen. De 2e helaas niet meer. Hij is al oud, dus het wordt een nieuwe wasmachine.
Ik doe dat regelmatig omdat ik veel late diensten werk. Vriend komt dan om 18 uur thuis met hongerige kids en een baby die niks wil, dus wel zo makkelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef JantinaGr het volgende:
Beterschap Skoap, longontsteking
[..]
Hier ook!
Ik praat ook 's nachts niet tegen haar en ik kijk haar zo min mogelijk recht in de ogen aan, om te voorkomen dat ze wordt "geactiveerd".
[..]
Waha! Hier maar een paar keer gebeurd, helemaal in het begin, maar niet metersverEn heel typisch toen de thermometer erin ging, die ploefte er toen zo weer uit
[..]
Behhh....![]()
Qua eten: Wij bekijken op de dag zelf wat we eten, vaak een uur van tevoren ofzo. Genoeg ingredienten in huis altijd om alle kanten op te kunnen qua maaltijden.
Een aantal mensen maken de avond of een paar avonden ervoor al een maaltijd. Wat voor maaltijden zijn dat dan? Doe je het dan gewoon in de magnetron om op te warmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |