Ik vind het een watje.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cillessen had er wel een neusje voor.
Oh dat was me wat hequote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog een gemiste strafschop van Matavz herinneren.
Pirlo was dan de laatste der Mohikanen, beetje hangend voor de verdediging en met passen strooien. Nu staan op die positie grijze muizen die ''box-to-box'' spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van ouderwetse luie spelmakers zoals een Veron of Prosinecki
Ik wacht nog even af. Die jongen is 19 en speelt in de Eredivisie.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zei maar dan heb je er weinig verstand van want United is teringslecht.
En Bazoer heeft volgens mij een veel betere instelling dan Depay dus die schat ik wel hoger in.
Of ze worden op de vleugels neergezet , dan is het niet schadelijk als ze niet meeverdedigenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Pirlo was dan de laatste der Mohikanen, beetje hangend voor de verdediging en met passen strooien. Nu staan op die positie grijze muizen die ''box-to-box'' spelen.
Ik schakel 1 minuut geleden inquote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je staat alleen in deze mening.
kap eens met je UIquote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die dag werd ik in een paar uur zo'n 40-45 jaar ouder.
Lang leve het moderne voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze worden op de vleugels neergezet , dan is het niet schadelijk als ze niet meeverdedigen
nee het ging over de cheerleaders.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik schakel 1 minuut geleden inWat hebben ze tot nu toe besproken? De financiële situatie van ADO?
De overdreven reactie in de media over de geluidjes bij ADO.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik schakel 1 minuut geleden inWat hebben ze tot nu toe besproken? De financiële situatie van ADO?
Is ook zo. Het is altijd afwachten hoe iemand zich buiten Nederland ontwikkelt.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af. Die jongen is 19 en speelt in de Eredivisie.
Oh god. Dat viel ook wel te verwachten ja. Laten we het vooral weer niet over voetbal gaan hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De overdreven reactie in de media over de geluidjes bij ADO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |