dit jaquote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is satire zonder dat ie het zelf doorheeft
Valdivia van Chili is er ook zo 1quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Van een uitstervend ras deze voetballer.
ajax was nergens de tweede helft.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ADO de laatste 10 minuutjes wat kansen kreeg?
3 van de 4 gasten zijn dramatisch vandaag. Dick heeft nooit wat te melden, jan is een karikatuur van zichzelf en waar youri het laatste half jaar mee bezig is, is mij ook raadsel.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is satire zonder dat ie het zelf doorheeft
ja dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele tweede helft de betere ploeg.
Lekker in de woestijn ballen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valdivia van Chili is er ook zo 1
Maarja die komt nooit naar Europa
Geforceerd zijn vader achterna willen gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
3 van de 4 gasten zijn dramatisch vandaag. Dick heeft nooit wat te melden, jan is een karikatuur van zichzelf en waar youri het laatste half jaar mee bezig is, is mij ook raadsel.
Ja dat is ook een heerlijke voetballerquote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valdivia van Chili is er ook zo 1
Maarja die komt nooit naar Europa
Dat weet ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die woont in een serviceflat in Zuid-West
Ik geloof het ook .. denk ik .quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja dat is ook een heerlijke voetballer. Bij Anderlecht was er een paar jaar geleden ook zo'n Argentijn, Losada geloof ik?
Daar lijkt het wel op ja. Opzettelijk tegendraads willen doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geforceerd zijn vader achterna willen gaan
hoe oud ben jijquote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hem wel ontmoet toen hij nog goed was.
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja is wel kut als je nu pas 6 bent.
Was in de ogen van de trainer waarschijnlijk te ''fragiel'' en zal wel niet genoeg ''meeverdedigen''. Dan tel je natuurlijk al niet meer meer in het moderne voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof het ook .. denk ik .
Niks van bijgebleven
Je moet als niemand je als trainer ziet zittenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Opzettelijk tegendraads willen doen.
dat kan NEC wel eens gaan winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het was weer een fantastische kutuitzending.
Vrijdag Groningen - NEC
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Was in de ogen van de trainer waarschijnlijk te ''fragiel'' en zal wel niet genoeg meeverdedigen. Dan tel je natuurlijk al niet meer meer in het moderne voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |