SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
niet zo mooiquote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/39411?article=39411-A&cm_vc=SEARCH
wat vinden jullie van dit?
Zou het zelf niet aantrekkenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
Ik vind die spijkerbroek erbij niet mooiquote:
Ik vind de vrouw ook niet zo leukquote:Op zondag 17 januari 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind die spijkerbroek erbij niet mooi
ik ook nietquote:Op zondag 17 januari 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
Ik vind het sowieso niet mooi die spijkerbroeken helemaal opgetrokken tot de navel
ja, mijn rug vooralquote:Op zondag 17 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie ook als je heel erg moe bent dat je dan pijn hebt aan je gewrichtenIk heb dan pijn bij mijn knieën en polsen. En ook schouders
![]()
heb vooral dat het dan allemaal wat stijver wordtquote:Op zondag 17 januari 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie ook als je heel erg moe bent dat je dan pijn hebt aan je gewrichtenIk heb dan pijn bij mijn knieën en polsen. En ook schouders
![]()
ik vind het ook niet zo mooiquote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
ik kreeg vandaag tijdens het voetballen ook last van mijn schouder, maar dat komt vast omdat ik erop geslapen had.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
ik krijg bij kou buiten altijd last bij mn schouderbladen ofzo, heel raar
altijd tijdens zo'n wedstrijd van FCG
Heb je nog wel kunnen scorenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag tijdens het voetballen ook last van mijn schouder, maar dat komt vast omdat ik erop geslapen had.
ik vind het ook wat oubollig.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
je ziet ook amper wat ze draagt op die fotoquote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
Is het echt zo niet leuk
https://www.instagram.com/p/_ZK72VB0Gs/?taken-by=annanooshin
ik vind het anna zo leuk staan![]()
op deze foto is het al een stuk beterquote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
Is het echt zo niet leuk
https://www.instagram.com/p/_ZK72VB0Gs/?taken-by=annanooshin
ik vind het anna zo leuk staan![]()
ik heb dat nog nooit gezien en toch vind ik het kutquote:Op zondag 17 januari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik keek net all you need is love op het schoteltje
dat is mij veel te zoetsappigquote:Op zondag 17 januari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik keek net all you need is love op het schoteltje
alleen van fobo tochquote:
jaquote:
ik ben blauw op foboquote:Op maandag 18 januari 2016 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje nepmod dan
echte mods zijn blauw
wrm zou jequote:Op maandag 18 januari 2016 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus ik kan je voortaan fobosmurf noemen?
noem je wp een stressbal?quote:
ik heb geen stressbalquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen stressbal
wat ik wel heb is een toetsenbord waar ik fobosmurf op kan typen
ik denk dat ik voor fobosmurf ga
Hehquote:
Wat doe jij dan zoal overdag?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh
Ik ga al jaren niet meer overdag naar school
Ik ging een half jaar savonds naar school, maar is allang gestopt
Uhhquote:
Ja vraag het mij dus af omdat ik zelf ook thuis zit. Nieuwsgierig hoe andere hun dag invullen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh
Ja, zoals elke werkloze?
Stage zoeken, beetje sporten, beetje lezen, beetje bioscopen, zo af en toe eens wat doen met friends&family.
En voor de rest beetje fokken en kut roepen.
Maar ga 21+toets doen dus heb wat te doen komende tijd
Hopelijk gaat dat lukken want moet wel navraag nog doen naar wat dingen. Aangezien je inkomen achteruit gaat als je weer gaat studeren. Maar als ik dat goed zou kunnen opvangen met lenen bijv zou het kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vraag het mij dus af omdat ik zelf ook thuis zit. Nieuwsgierig hoe andere hun dag invullen.
hbo?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh
Ja, zoals elke werkloze?
Stage zoeken, beetje sporten, beetje lezen, beetje bioscopen, zo af en toe eens wat doen met friends&family.
Hoop voor je dat het wat wordt!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat lukken want moet wel navraag nog doen naar wat dingen. Aangezien je inkomen achteruit gaat als je weer gaat studeren. Maar als ik dat goed zou kunnen opvangen met lenen bijv zou het kunnen.
Nou ja ik ga het zo doen, ik hou deze opleiding gewoon. Heb nu op korte termijn toch geen stage-mogelijkheid dus kan ik mooi die 21+ doen, en als ik daarvoor slaag ga ik hbo doen, en anders gewoon weer verder hiermee. Zou zonde zizjn als ik dat eerst afzegquote:
Thanksquote:
welke studie?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik ga het zo doen, ik hou deze opleiding gewoon. Heb nu op korte termijn toch geen stage-mogelijkheid dus kan ik mooi die 21+ doen, en als ik daarvoor slaag ga ik hbo doen, en anders gewoon weer verder hiermee. Zou zonde zizjn als ik dat eerst afzegx
Ja moet even bellen als ik wakker ben, vrouw die daar overgaat had paar weken vakantie.quote:
Waarschijnlijk jouwequote:
Waar wil je vrijwilligerswerk doen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet even bellen als ik wakker ben, vrouw die daar overgaat had paar weken vakantie.
Ooh oké. Ben benieuwd of het wat voor je is eigenlijkquote:
Verzorgingstehuis.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je vrijwilligerswerk doen?
Ik heb het vroeger op mbo al wel tijdje gedaan he. Denk dat het me wel ligt eigenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh oké. Ben benieuwd of het wat voor je is eigenlijk
Slaap lekkerquote:
Ah ja daar hebben ze altijd wel plek voor vrijwilligers ja.quote:
hbo?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh
Ja, zoals elke werkloze?
Ja ze zochten hier mensenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja daar hebben ze altijd wel plek voor vrijwilligers ja.
Ja 21+ is alleen voor hbo-uniquote:
Leukquote:Unbreakable Kimmy Schmidt in april terug met tweede seizoen
Ja? Wat kost zo'n toetsquote:Op maandag 18 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja 21+ is alleen voor hbo-uni![]()
Dure grap nog trouwens
150 ekkiesquote:
Ja moet het een en ander nog wel bespreken.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja.... dat is niet niks
maar boeken enzo worden ook duur hoor
hier ook nietquote:Op maandag 18 januari 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders betalen geen euro mee aan een eventuele studie.
Verlang echt weer naar de lente enz.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
-2 hier
is wel weer maanden geleden dit
Had je GoT-liedje nog geluisterd?quote:
m'n zus kwam vandaag terug uit Curacao met haar vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verlang echt weer naar de lente enz.
Mijne normaal ook. Maar het houdt een keer opquote:
Dat is niet heel ongebruikelijk hoorquote:
Ja jij bent wel al wat jaartjes ouder dan ik natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijne normaal ook. Maar het houdt een keer op
Dus je moet alleen je kamer betalen en je boodschappen? (oh en je zorg natuurlijk)quote:
zorg nietquote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je moet alleen je kamer betalen en je boodschappen? (oh en je zorg natuurlijk)
Zorg ook niet? Chille ouders heb jequote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zorg niet
huur en boodschappen enzo wel idd
jaquote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zorg ook niet? Chille ouders heb je
Daarom. Maar voor m`n broertje is hij ook veel geld kwijt met boeken en shit.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja jij bent wel al wat jaartjes ouder dan ik natuurlijk
klopt, maar ik regel het al jaren zelfstandigquote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet heel ongebruikelijk hoor
Dat is netjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
klopt, maar ik regel het al jaren zelfstandig
nee ik mag niet klagenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb je het als student niet verkeerd.
maximaal lenen maximaal levenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
aanvullende beurs genot
binnen 10 jaar je diploma halen betekent een gift ipv terugbetalen
Ga eens luisteren danquote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb je het als student niet verkeerd.
dat weer nietquote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is netjes.
En je woont op kamers al?
Kan nu niet. Heb geen headphone mee en mensen kijken nu serie. Ben niet in mijn eigen kamer.quote:
Zijn niet veel die dat doen nee, wel kut als je ook je middelbare school zelf moet betalenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dat weer nietm'n post was dus een beetje tegenstrijdig
maar ik bedoel meer dat ik sinds m'n 16e echt alles betaal: school (ja middelbare ook al), scooter en alle kosten zoals benzine en verzekering, kleding, hobby's, zorgpremie etc etc.
betalen ze je frikandelbroojes en energy bij de appie ook?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
bah wat ben ik vies verwend eigenlijk
rijbewijs hebben ze ook betaald
die zooi eet ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 01:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
betalen ze je frikandelbroojes en energy bij de appie ook?
Moet niet hoor, ik koos er zelf voor. Ik begon al aardig vroeg met geld verdienen (op m'n 13e had ik al websites die aardig liepen) en kan het ook tot op de dag prima betalen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet veel die dat doen nee, wel kut als je ook je middelbare school zelf moet betalen
ja prima hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 01:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
maar je hebt het wel goed als student dan
Maar waarom? Zodat je ouders het dan beter hebben?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Moet niet hoor, ik koos er zelf voor. Ik begon al aardig vroeg met geld verdienen (op m'n 13e had ik al websites die aardig liepen) en kan het ook tot op de dag prima betalen.
M'n ouders weten hier van en grijpen als het nodig is bij.
ik ben tussen 12 (ofzo) -18 niet meer op vakantie geweestquote:Op maandag 18 januari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben best wel verwendWordt ook vaak uit eten mee genomen of op vakantie
neequote:Op maandag 18 januari 2016 01:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh ma alsnog heb je rijke ouders ofzo
dat zei ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 01:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
oh vreselijk die 50 euro per week
Omdat ik zelf verantwoordelijk wil zijn voor m'n shit en niet afhankelijk wil zijn. Ook een beetje handig voor later, ik leerde toch al op vroege leeftijd met grote bedragen om te gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom? Zodat je ouders het dan beter hebben?
hoezoquote:Op maandag 18 januari 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben tussen 12 (ofzo) -18 niet meer op vakantie geweest
profiteren!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
jammer ik ga nog altijd mee met m'n ouders
Hmmm beetje afhankelijk van de soort vakantie maar zou niet twee weken met ze op een camping in Frankrijk willen zitten ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 01:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
jammer ik ga nog altijd mee met m'n ouders
Omdat je ouders het niet konden betalen of om een andere reden?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben tussen 12 (ofzo) -18 niet meer op vakantie geweest
Nee ze wilden zelf niet meerquote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je ouders het niet konden betalen of om een andere reden?
Mijn broertje en ik konden gewoon gratis op vakantie toen we nog thuis woonde. En laatste jaren door scheiding niet meer op vakantie geweest, nu laatste 2 jaar door m`n moeder meegenomenMaar moeten dan nog wel deel betalen als in al het eten bv ofzo
Netjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf verantwoordelijk wil zijn voor m'n shit en niet afhankelijk wil zijn. Ook een beetje handig voor later, ik leerde toch al op vroege leeftijd met grote bedragen om te gaan.
In Groningen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komen je ouders nog naar je toe?
Op wat voor manier?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou vies streng zijn met zulke dingen bij mn kinderen denk ik.
Oh godver ik bedoelde eigenlijk Calcioquote:Op maandag 18 januari 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen?
Nee nooit eigenlijk, al had m'n vader het er laatst wel over dat ik een keer een datum moest doorgeven en dan kwam hij even langs en gingen we uit eten ofzo
maar ik ga meestal elk weekend terug
nee maar wij gaan meestal hotel in Spanje of Italië en afgelopen zomer naar Argentinië met m'n moeder en zus daar zeg ik geen nee tegen nauurlijjquote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm beetje afhankelijk van de soort vakantie maar zou niet twee weken met ze op een camping in Frankrijk willen zitten ofzo
ook niet gratis
Ik zou wel vinden dat als het even kan ze veel dingen zelf moeten betalen, en na middelbare school gewoon asap uit huisquote:
Oh dat klinkt wel leuk jaquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee maar wij gaan meestal hotel in Spanje of Italië en afgelopen zomer naar Argentinië met m'n moeder en zus daar zeg ik geen nee tegen nauurlijj
Het zijn geen tonnen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes.
Wat voor bedrijfjes had/ heb je dan?
misschien komen m'n moeder en zus me opzoeken (mag pas vanaf mei) maar moet nog kijken of ze vrij kunnen krijgen. M'n pa wil sowieso niet mee, die houdt niet zo van reizenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Calcio gaan je ouders nog naar je toe in de VS?
Dit snap ik dan weer niet. Je moet ze niet op gaan dringen ofzo, niet iedereen is er nog klaar voor om op 18 al uit huis te gaanquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en na middelbare school gewoon asap uit huis
ah toch juist prima bijbaan?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
Mn baantje bij de uni was wel erg chill trouwens
4 jaar albert heijn iets minder
Zou ik niet gewild hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Mensen hier bij wie ouders wel langs kwamen in studentenhuis?
woon je in het noordenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef Rickertman96 het volgende:
het zal vandaag in de ochtend vast viesglad zijn
gvd
Op je 18e vind ik dat je dat gewoon hoort te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet. Je moet ze niet op gaan dringen ofzo, niet iedereen is er nog klaar voor om op 18 al uit huis te gaan
Op je 13de is dat al aardig wat geld jaquote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het zijn geen tonnen hoorMaar op je 13e 100 euro verdienen per maand is toch een relatief groot bedrag. Had gewoon een paar gamewebsites lopen waar je tegen betaling wat voordelen kreeg. Niet echt een bedrijf.
Ik had op mijn 13de alleen een paar euro zakgeld. Letterlijk een paar euroquote:Op maandag 18 januari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je 13de is dat al aardig wat geld ja
Letterlijk 0.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had op mijn 13de alleen een paar euro zakgeld. Letterlijk een paar euro
lekker toch twee uur werken en drie betaald krijgenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee man
altijd 06:00-08:00 voor school aan enzo
en altijd gezeik met uren
En sommge die het gewoon nog niet willen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op je 18e vind ik dat je dat gewoon hoort te zijn.
Ik ken echt niemand die dat op die leeftijd niet zou kunnen, behalve in heel bijzondere gevallen.
dat gezeik met uren is echt vreselijkquote:Op maandag 18 januari 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee man
altijd 06:00-08:00 voor school aan enzo
en altijd gezeik met uren
Eerder andersomquote:Op maandag 18 januari 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker toch twee uur werken en drie betaald krijgen
Ik zeg niks meerquote:Op maandag 18 januari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had op mijn 13de alleen een paar euro zakgeld. Letterlijk een paar euro
Skeer bedrijfquote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dat gezeik met uren is echt vreselijk
vreselijke planning
Daar hebben ze bijzonder weinig over te willen als er geen reden voor is.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En sommge die het gewoon nog niet willen?Kan toch, waarom zou je ze dan per se uit huis willen, als ze op hun 21ste ofzo weg gaan ook prima toch
Nee ik was niet echt wat nodigquote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar op je 13de ben je ook niet echt wat nodig.
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze bijzonder weinig over te willen als er geen reden voor is.
ik wel #toughlovequote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou m'n kinderen niet uit huis pushen omdat ze 18 zijn
Neequote:
Ik ken echt niemand die na hun 18e nog lang blijft hangen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom op
Het zizjn geen robots die je in huis hebt, je kinderen
je staat van 06-08 op de planning maar in de praktijk loopt dat uit en dan willen ze die uren niet aanpassenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoezo je mag toch mindee dan drie uur werken/uitbetaald krijgen ?
jawel pokiemon kaartjes tochquote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar op je 13de ben je ook niet echt wat nodig.
Hoezo niet ideaal? Als je prima centraal bij je studie woont, je het geld nodig hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die na hun 18e nog lang blijft hangen hoor.
Vind ik ook gewoon geen ideale situatie.
Oh je kreeg veel zakgeld?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeDaarom zzei ik juist ik zeg niks meer
Maar het is toch niet toegestaan iemand minder dan drie uur te laten werkenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je staat van 06-08 op de planning maar in de praktijk loopt dat uit en dan willen ze die uren niet aanpassen
dus dan moet je dat vaak zelf gaan bijschrijven wat eigenlijk niet mag en dan hopen dat ze het overnemen in het systeem
wat een gezeik altijd
Omdat ik mijn kinderen hun eigen leven gun.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet ideaal? Als je prima centraal bij je studie woont, je het geld nodig hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die na hun 18e nog lang blijft hangen hoor.
Vind ik ook gewoon geen ideale situatie.
Oh jawel hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het is toch niet toegestaan iemand minder dan drie uur te laten werken
Oh nee dat viel mee. Iets van 20 per maand geloof ik?quote:
Dat krijgen ze ook nog meer dan genoegquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik mijn kinderen hun eigen leven gun.
Ik heb nooit kleedgeld gehad.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dat viel mee. Iets van 20 per maand geloof ik?
Maar ik kreeg vanaf m`n 14-16 wel 100 kleedgeld per maand, en dat was ook m`n zakgeld meteen. Dus dat is wel veel opzichOp m`n 16de ging ik wel werken dus toen kreeg ik het niet meer hoor
ik 3,50quote:Op maandag 18 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik kreeg 2 euro zakgeld per week volgens mij
Nou ja prima als jij dat vind.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook nog meer dan genoeg
ik kocht wel eens van die blikjes sinasquote:
Het is duidelijk dat ze in de provincie overal een paar jaar later mee warenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kocht wel eens van die blikjes sinas
de energy hype kwam volgens mij net na mijn 12-jarige fase
Die blikjes van 13 centquote:Op maandag 18 januari 2016 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die waren 13 cent geloof ikquote:Op maandag 18 januari 2016 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wou net zeggen. Ik ben vier jaar ouder en deed dat welquote:Op maandag 18 januari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze in de provincie overal een paar jaar later mee waren
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
die waren 13 cent geloof ik
Gingen we een Traytje kopen en ze allemaal in de lucht gooien
Ja dat sluit ik ook niet uitquote:Op maandag 18 januari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze in de provincie overal een paar jaar later mee waren
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blikjes van 13 centBaas was dat
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
die waren 13 cent geloof ik
Gingen we een Traytje kopen en ze allemaal in de lucht gooien
10-11quote:Op maandag 18 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij ons begon energy in groep 7.
Ik weet niet hoe oud je dan normaal bent
beurtbalkjequote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
Leuk altijd al die scholieren met zn 5en in de rij en na elk beurtbalkje een nieuw blikje
10 of 11quote:Op maandag 18 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij ons begon energy in groep 7.
Ik weet niet hoe oud je dan normaal bent
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
Leuk altijd al die scholieren met zn 5en in de rij en na elk beurtbalkje een nieuw blikje
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef Calcio het volgende:
[..]ja en als geen geld had even 15 cent lenen en morgen terugbetalen
![]()
Ging nergens over neequote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
ohja dat was hier ook wel eens, ging nergens overquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe oud waren jullie met scholierenprotesten
mooi was dat
beetje rellen, beetje spijbelen, beetje roken
toen kwamen er wouten in burger en werd mijn halve klas aangehoudenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat was hier ook wel eens, ging nergens over
Red Bull alleen als ik denk dat ik teveel geld heb. Anders Bullit of 7. Dat laatste kun je bij de Jumbo kopen. Beide even duur.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ook maar wel red bull en niet de pauperige europshopper
begon in groep 7 en doe t nog steedsquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mooi was dat
Volgens mij werd dat in Rotterdam-zuid wel wat serieuzer aangepakt dan in Emmenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mooi was dat
al die AHs de deuren op slot om 12:00quote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allochtonen betaalde er niet voor, klopt.
Poeeeh goede vraag wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mooi was dat
wutquote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen kwamen er wouten in burger en werd mijn halve klas aangehouden
Ik zal nooit vergeten, we gingen bij een of ander buurthuis protesteren.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat in Rotterdam-zuid wel wat serieuzer aangepakt dan in Emmen
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten, we gingen bij een of ander buurthuis protesteren.
Was met 2 goede maatjes toen, en van het een op het ander moment alle twee aangehouden door wouten
Ja, vandalisme enzo.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaZal niet heel wreedzaam prostest zijn geweest dan
Dat heeft niks met Nederland te maken. Zaten leerlingen bij die werden met 10 uur spijbelen al bij leerplichtambtenaar geroepenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Calcio het volgende:
Spijbelen op de basisschool kon niet echt want dan werd er meteen gebeld naar ouders maar op de middelbare schoo in 4 jaar tijd 800 uur gespijbeld en nooit leerplicht gehoeven. Nederland
Had er mee te maken welke leerplichtambtenaar je had.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Nederland te maken. Zaten leerlingen bij die werden met 10 uur spijbelen al bij leerplichtambtenaar geroepen
800 uur lijkt me erg sterk zonder consequenties
quote:
dit en die van Groningen boeide het niksquote:Op maandag 18 januari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had er mee te maken welke leerplichtambtenaar je had.
goede adiminstratiequote:Op maandag 18 januari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
In de provincie ben ik een jaar helemaal niet geweest.
Kreeg geen eens een brief.
Ze kwamen er achter toen ik voor iets anders voor moest komen.quote:
een vriend van me moest voor de kinderrechter komen wegens honderden uren spijbelen in 1 jaar, dikke boete voor ouders en hij moest iedere vrijdagmiddag naar jeugdreclasseringquote:Op maandag 18 januari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderrechter.
"Welke school zit je eigenlijk? We hebben hier niets staan."
"Ja, geen"
Been there, done that.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
een vriend van me moest voor de kinderrechter komen wegens honderden uren spijbelen in 1 jaar, dikke boete voor ouders en hij moest iedere vrijdagmiddag naar jeugdreclassering
Ben je ook mooi klaar mee dan
was moest je bij jeugdreclassering doen dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Been there, done that.
Behalve die dikke boete voor ouders.
wat deed je in al die tijd eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Been there, done that.
Behalve die dikke boete voor ouders.
Thee drinken.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
was moest je bij jeugdreclassering doen dan.
Beetje chillen, beetje op varkenoord naar training kijken, dat laatste.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat deed je in al die tijd eigenlijk
jonko roken op straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |