SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, calcio is een ontwikkeld man van de wereld.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus degene met de meest kortzichtige wereldvreemde reacties hier op fok
Maar wij zijn simpel ja?
Dat is puur psychisch.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ish et niet echt honger, maar denk dat mensen met een hogere energie-behoefte minder snel doorhebben dat een beetje vol zitten al reden genoeg is om te stoppen
Dan ben je gewoon gewend om meer te eten, misschien dat je dan onbewust ook een slechter beeld krijgt van hoeveel dan genoeg isquote:Op zondag 17 januari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik snap de link niet helemaal met die hoge energiebehoefte.
Maar met een energiebehoefte is het logisch dat je meer eet, maar niet te veel.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon gewend om meer te eten, misschien dat je dan onbewust ook een slechter beeld krijgt van hoeveel dan genoeg is
Man 2.0quote:Op zondag 17 januari 2016 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk, calcio is een ontwikkeld man van de wereld.
Nou ja dan zzal het wel veelal tussen je oren zitten inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
100 kcal te veel is voor iedereen het zelfde.
Ja, verder snap ik je logica niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dan zzal het wel veelal tussen je oren zitten inderdaad
Nee maar mensen die meer nodig hebben zie je vaker die grens overschrijden dan mensen die weinig nodig hebben lijkt hetquote:Op zondag 17 januari 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verder snap ik je logica niet.
Als je 3k kcal per dag nodig hebt, is er geen reden dat je 3500 moet eten zomaar.
Dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar mensen die meer nodig hebben zie je vaker die grens overschrijden dan mensen die weinig nodig hebben lijkt het
Ja maar nu bedoel jij behoefte waarschijnlijk anders. Ik bedoel niet wat ze nodig `hebben'quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk niet.
Want veel ectos hebben een gemiddeld hogere energiebehoefte.
Oh, maar dat is niet energiebehoefte.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar nu bedoel jij behoefte waarschijnlijk anders. Ik bedoel niet wat ze nodig `hebben'
Ik bedoel hoeveel ze kunnen eten voor ze dat gevoel bereiken
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet jammeren dat mensen er wat van blijven zeggen als jij weinig eet
Dat is inderdaad ook je eigen keus.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?![]()
![]()
Het is wel frappant dat mensen dat veel vaker zeggen dan tegeen viesdikkequote:Op zondag 17 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?![]()
![]()
Omdat veel mensen het idee hebben dat als je te dun bent je minder gekwetst wordt ervan las dat je te dik bentquote:Op zondag 17 januari 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma heeft daar een handje van als ze me dik wil voeren.
Maar tegen viesdikke mensen zegt ze nooit dat ze dat niet moeten doen als ze hun 6e koekje pakken
Klopt. Een dom idee verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat veel mensen het idee hebben dat als je te dun bent je minder gekwetst wordt ervan las dat je te dik bent
baas in eigen buik, flikkerquote:
waarschijnlijk omdat mensen een minder negatieve associatie hebben met magere mensen. ik ben er ook nooit onzeker over geweest en mensen mogen me best mager noemen zo van 'wow jij bent wel mager' maar serieus dat 'eet meer! eet meer! je ziet er uit als een spook' is echt irritantquote:Op zondag 17 januari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat mensen dat veel vaker zeggen dan tegeen viesdikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |