abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159171078
Ik heb een daluren dagkaart bij de Blokker gekocht voor 15 euro waarmee ik een dag onbeperkt kan treinen. Ik komt nog uit de tijd dat je de conducteur je kaartje liet zien en het allemaal niet zo ingewikkeld was.

Ik heb een vraag hoe het werkt met het in- en uitchecken. Moet ik op elk station waar ik uitstap uitchecken ook al kan ik gewoon doorlopen zonder poortjes? Als ik opstap op het station waar ik woon moet ik door de poortjes heen. Als ik naar Amsterdam reis bijvoorbeeld, daar hebben ze dacht ik nog geen poortjes en kan ik zo doorlopen. Moet ik dan toch uitchecken? Of kan ik gewoon doorlopen en aan het eind van de dag bij mijn station weer uitchecken? Wat gebeurt er als ik niet uitcheck in Amsterdam bijvoorbeeld. Blijven de poortjes dan gesloten als ik weer thuis ben of maakt het weinig uit?

Bedankt :)
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport zondag 17 januari 2016 @ 12:53:18 #2
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_159171165
Je moet gewoon overal in- en uitchecken :Y
Als je niet uit- en incheckt in Amsterdam reis je tegen de reisrichting in (immers richting het station waar je je reis gestart bent volgens je kaartje) en dat kan je theoretisch een boete opleveren.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_159171233
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:53 schreef dennistd het volgende:
Als je niet uit- en incheckt in Amsterdam reis je tegen de reisrichting in (immers richting het station waar je je reis gestart bent volgens je kaartje) en dat kan je theoretisch een boete opleveren.
Duidelijk. Thanks! :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_159172376
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:53 schreef dennistd het volgende:
Niet helemaal correct.
Je moet per vervoerder in- en uitchecken.
Als je van Amsterdam naar Emmen (ik zeg maar iets) reist, dan:
A'dam inchecken NS
Almere overstappen van NS naar NS - NIET in- of uitchecken
Zwolle overstappen van NS naar Arriva - uitchecken NS en inchecken Ariva
Emmen uitchecken Arriva
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:24:18 #5
53151 T42
Pinball Wizard
pi_159218517
begin en eind check je. en als je moet overstappen naar andere vervoerder.

dus eindhoven naar amsterdam met overstap in utrecht dan check je in eindhoven in en pas in amsterdam uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')