Het binnenwerk van die schakelaartjes is over te zetten, dus misschien even een pakken die niet zoveel gebruikt is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:57 schreef Rensjebree het volgende:
Raam links doet het weer na het vervangen van de hoofdschakelaar.
Alleen via het linker schakelaartje doet hij nog niks, hier voor had ik er al één extra van de sloop meegenomen.. Helaas.
Heeft niet geholpen helaas. Heb ze nog even de contactpuntjes schoon geschuurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:03 schreef IrishBastard het volgende:
nnenwerk van die schakelaartjes is over te zetten, dus misschien even een pakken die niet zoveel gebruikt is?
Afgezien van de hogere lasten, als je noodzakelijk onderhoud tegenkomt gaat dat, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, fors duurder zijn dan bij een 440 of S40.quote:
En waarom wil je hem wegdoen, dan? Dat is niks.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef Charged het volgende:
Gemiddeld kost de V ons nou een kleine ¤400 per jaar aan onderhoud en reparaties.
Heldenwagens Voor dat geld rij je hem toch op inderdaad?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef Charged het volgende:
De V heeft weer een verse APK,hoesje,stuurkogel en kachelweerstand.
Km stand begint hoog te worden dus zijn we langzaam aan ons aan het oriënteren op een opvolger.
Leer is op sommige plaatsen slecht,roestduvelke rond de dak antenne (is nog minimaal maar toch..)
Het menneke is op leeftijd.
Saab 9-5,Volvo V70 classic (T5) of een V70N zijn de kanshebbers.
De S70 gaat binnenkort naar Dirk voor een checkup. Nog 0 issue's gehad op een lege accu na maar wil eens weten wat hij er van vind.
Het is niet zijn favoriete blok (20v T) maar we gaan het wel zien.
Gemiddeld kost de V ons nou een kleine ¤400 per jaar aan onderhoud en reparaties.
Is goed te doen,wel laten we de gaspomp reviseren,begint wat geluid te maken,via het forum kost het een ¤250 ongeveer aan huis. Niks van te zeggen.
Lekker, maar mag natuurlijk ook wel met zo'n vers exemplaar nog!quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn V was vorige week ook glansrijk door de keuring Geen op of aanmerkingen. Dit weekend olie, filters en bovenste torsie stang vervangen. Scheelt een stuk in trillingen, maar zag bij de beurt dat de onderste torsiestang ook wel mag. Binnenkort eens bestellen dus
Ik vergat even de wervelklep en setje nieuw rubber, maar da's samen ook maar ¤1100,- of zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Lekker, maar mag natuurlijk ook wel met zo'n vers exemplaar nog!
quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heldenwagens Voor dat geld rij je hem toch op inderdaad?
Je kunt altijd een kostenlimiet stellen en 'm er uit doen zodra je dat bereikt
Mijn V was vorige week ook glansrijk door de keuring Geen op of aanmerkingen. Dit weekend olie, filters en bovenste torsie stang vervangen. Scheelt een stuk in trillingen, maar zag bij de beurt dat de onderste torsiestang ook wel mag. Binnenkort eens bestellen dus
Met 233500 kilometers ook daar sinds februari zelf al 24k gedaan met eigenlijk alleen deze onderdelen en de bakflush als noemenswaardig onderhoud. Ook niet ontevreden dus
Rijdt ook wel heerlijk hoor. Maar waarom geen T5 en die ook weer oprijden? Dan ziet ie er maar wat minder mooi uit, het is een gebruiksvoorwerp hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:04 schreef Charged het volgende:
Heb nog heel even lopen denken over een BMW E39 528 maar neh..toch maar niet.
T5 of een R van de Classic (vind ik) is wat aparts,moet je ook zo behandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Rijdt ook wel heerlijk hoor. Maar waarom geen T5 en die ook weer oprijden? Dan ziet ie er maar wat minder mooi uit, het is een gebruiksvoorwerp hoor.
De R snap ik, maar een reguliere T5 is toch niet zo heel exclusief? Oké, er staan er geen bergen van te koop, maar het is geen zeldzaamheid. En een V70N?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:17 schreef Charged het volgende:
T5 of een R van de Classic (vind ik) is wat aparts,moet je ook zo behandelen.
We gaan het wel zien wat het budget kan gaan worden,R is echt wel leuk maar ook weer apart onderhoud.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
De R snap ik, maar een reguliere T5 is toch niet zo heel exclusief? Oké, er staan er geen bergen van te koop, maar het is geen zeldzaamheid. En een V70N?
Maar goed,laat maar even zijn,biertje teveel op,merk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:28 schreef Charged het volgende:
[..]
We gaan het wel zien wat het budget kan gaan worden,R is echt wel leuk maar ook weer apart onderhoud.
Moet ook bekostigd worden,is allemaal best te doen mits de V die we nou hebben het nog even uit kan houden.
Moet wel lukken,op cosmetische schade na loopt alleen een lekkende injector te klooien maar dat is als sinds aanschaf.
Die 6 ton op G3 baart me meer zorgen,soms is het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |