quote:U drink Whisky and like violent and/or cult movies?
Op vrijdag 22 november 2002 14:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
*KEIHARDE PETS*
Het is duidelijk dat jij eens een film moet komen kijken bij me !
quote:De meeste mensen zijn ook zo idioot om naar 4:3 uitzendingen te kijken in alle mogelijke vreselijke "smart-zoom" modes..
Op vrijdag 22 november 2002 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik hou niet zo van breedbeeld..
Maarre..Heb jij een indicatieprijs?
En koop een Loewe of een Philips. Trouwens, Natural Motion is God, Pixel Plus sucked...
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:07 schreef HomeTheaterFreak het volgende:Natural Motion is God
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vooral die zwarte balken als je naar een 4:3 uitzending kijkt. (deja vu)
quote:DVD's kijk ik zo goed als nooit, ik koop um dus puur voor m'n games!!
Op vrijdag 22 november 2002 14:07 schreef HomeTheaterFreak het volgende:[..]
De meeste mensen zijn ook zo idioot om naar 4:3 uitzendingen te kijken in alle mogelijke vreselijke "smart-zoom" modes..
Voor DVD moet je gewoon een breedbeeld hebben. Anamorphic DVD laat 33% meer resolutie zien op een breedbeeldtelevisie. En aangezien bijna alle films op DVD widescreen zijn, heb je zo een behoorlijk voordeel. Bovendien zien die toestellen er gewoon gelikter uit. Zo'n vierkante doos vind ik lelijk.
En koop een Loewe of een Philips. Trouwens, Natural Motion is God, Pixel Plus sucked...
quote:Meet met Chocobo en Bastard.
Op vrijdag 22 november 2002 14:05 schreef Chocobo het volgende:
Ontopic please
quote:NNB
Op vrijdag 22 november 2002 14:15 schreef Robhimself het volgende:
Count me in(waar, wanneer?)
quote:Biertje club/bar/cafe lijkt me het beste. Game meetings waar gegamed wordt moet in een besloten kring vind ik.
Op vrijdag 22 november 2002 14:16 schreef Ketel_1 het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling? Echt een game meet, of gewoon een biertje drinken in een café oid?
quote:Mee eens, maar ik kreeg een beetje de indruk dat iedereen dacht dat het echt om een game-speel-meeting ging (omdat iedereen zn TV mee wil nemen enzo
Op vrijdag 22 november 2002 14:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Biertje club/bar/cafe lijkt me het beste. Game meetings waar gegamed wordt moet in een besloten kring vind ik.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:21 schreef Chocobo het volgende:Game meetings waar gegamed wordt moet in een besloten kring vind ik.
quote:Zou ook kunne........ik wacht op voorstellen.
Op vrijdag 22 november 2002 14:23 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Mee eens, maar ik kreeg een beetje de indruk dat iedereen dacht dat het echt om een game-speel-meeting ging (omdat iedereen zn TV mee wil nemen enzo
).
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 14:23 schreef Ketel_1 het volgende:(omdat iedereen zn TV mee wil nemen enzo
).
quote:Maar ik had wel ergens gelezen dat iemand een TV mee wilde nemen, maar dat die erg zwaar was ofzo... ach, we zien wel wat iedereen wil
Op vrijdag 22 november 2002 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik stelde een vraag over TV's...
quote:Ja dat ging over mijn TV ja,
Op vrijdag 22 november 2002 14:45 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Maar ik had wel ergens gelezen dat iemand een TV mee wilde nemen, maar dat die erg zwaar was ofzo... ach, we zien wel wat iedereen wil
.
quote:Goed plan, ik zie het wel als er spijkers met koppen worden geslagen...
Op vrijdag 22 november 2002 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien eerst wat drinken en dan met een select groepje gamen?
Zullen we eerst kijken waar iedereen een beetje vandaan moet komen om dan een plek te kiezen ofzo?
quote:Ehhhhhh,..dat moet je even herhalen !
Op vrijdag 22 november 2002 15:10 schreef The.PhantoM het volgende:
kga gamer robhimself @ the game expo ontmoeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |