quote:
Waarom heb je je filmpjes op YouTube op prive gezet?quote:Op zondag 17 januari 2016 02:35 schreef TimothyTomato het volgende:
Zit ik een paar dagen op het forum, worden mij alweer dingen toegeschreeuwd als "Hey Braddie" En "Hey WCH" Ik bezwijk onder de druk. Kan er niet meer tegen, ga er hé-lé-máál kapot aan, KAPOT ZEG IK JE.
Bij deze dan ook. Vaarwel. Zelfs als kloon normaal op FOK! Posten gaat niet, dus dan komt hier mijn ware identiteit en voor jullie for once and for all een einde van deze lueken soap (2007 - 2016Al dan niet onder meerder pseudoniemen)
quote:Op zondag 17 januari 2016 05:54 schreef Aiciu het volgende:
Je weg laten pesten door een paar nerds
De meeste hier zijn vroeger gepest en onder de plak bij hun vrouw met overgewicht.
Je fiets staat nog in brand manquote:Op zondag 17 januari 2016 05:54 schreef Aiciu het volgende:
De meeste hier zijn vroeger gepest en onder de plak bij hun vrouw met overgewicht.
Die fiets heb ik niet meerquote:Op zondag 17 januari 2016 06:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je fiets staat nog in brand man![]()
![]()
Niet te hard zeggen. Dadelijk hoort ze het.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:54 schreef Aiciu het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |