SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor zo gaat die morgen spelen
Ik weet nog niet wie ik wil zien winnen. Feyenoord/gelijkspel is het gunstigst (wanneer ado-aja = 2) maar ik ben fan van het elftal van PSVquote:Op zondag 17 januari 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja niemand gaat naar GRO UTR kijken natuurlijk
Ja mwah weet niet als dat een slechte beslissing is. Zet dan drost er in ipv kappelhof.quote:
Gok wel gelijkspel of winst PSVquote:Op zondag 17 januari 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie ik wil zien winnen. Feyenoord/gelijkspel is het gunstigst (wanneer ado-aja = 2) maar ik ben fan van het elftal van PSV
Ik heb een beetje een hekel aan Feyenoord, zo onsympathiekquote:Op zondag 17 januari 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie ik wil zien winnen. Feyenoord/gelijkspel is het gunstigst (wanneer ado-aja = 2) maar ik ben fan van het elftal van PSV
Het is ook geen vleugelspeler. Van de Looiquote:Op zondag 17 januari 2016 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja mwah weet niet als dat een slechte beslissing is. Zet dan drost er in ipv kappelhof.
Rusnak speelt wel slecht laatste tijd......
Ja najaquote:Op zondag 17 januari 2016 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja mwah weet niet als dat een slechte beslissing is. Zet dan drost er in ipv kappelhof.
Rusnak speelt wel slecht laatste tijd......
Komt dat door dat gevecht?quote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan Feyenoord, zo onsympathiek
dus doe PSV maar aub
Ik vind PSV een heel goed team. Kunnen zowel defensief als aanvallend zeer goed tactisch spelen. Pereiro is een goede speler, Lestienne is belangrijker dan je denkt, De Jong is een goede spits, Guardado is een goede speler, Hendrix doet het primaquote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan Feyenoord, zo onsympathiek
dus doe PSV maar aub
Oh nee altijd van die debielen daarquote:
Als ik een voetballer was had ik die Kazim echt een doodschop gegeven.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee altijd van die debielen daar
Smerige spelers ook, ik noem een Kramer, een El Ahmadi en een Kazim
Mooi team inderdaad, en De Jong is wel een wapen in de Eredivisiequote:Op zondag 17 januari 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind PSV een heel goed team. Kunnen zowel defensief als aanvallend zeer goed tactisch spelen. Pereiro is een goede speler, Lestienne is belangrijker dan je denkt, De Jong is een goede spits, Guardado is een goede speler, Hendrix doet het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |