abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159145848

Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Grey-Sloan Memorial!

De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey

Justin Chambers - Alex Karev

Chandra Wilson - Miranda Bailey

James Pickens Jr. - Richard Webber

Sara Ramirez - Callie Torres

Kevin McKidd - Owen Hunt

Jessica Capshaw - Arizona Robbins

Jesse Williams - Jackson Avery

Sarah Drew - April Kepner

Caterina Scorsone - Amelia Shepard

Camilla Luddington - Jo Wilson

Jerikka Hinton - Stephanie Edwards

Kelly McCreary - Maggy Pierce

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd
T.R. Knight - George O'Malley
Katherine Heigl - Izzie Stevens
Chyler Leigh - Lexie Grey
Kim Raven - Teddy Altman
Eric Dane - Mark Sloan
Sandra Oh - Cristina Yang
Patrick Dempsey - Derek Shepard

Links

Official site: http://abc.go.com/shows/greys-anatomy
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!

Eerdere delen

Topicreeks Grey's Anatomy (USA)
  zondag 17 januari 2016 @ 18:06:39 #2
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159179820
S2:E1 "Shut up, I'm your person."

Wat is terugkijken toch fijn O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_159311600
quote:
17s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Debsterr het volgende:
S2:E1 "Shut up, I'm your person."

Wat is terugkijken toch fijn O+.
Ja leuk he! :) Ik kijk ook terug, ben nu ergens bij seizoen 7.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:16:42 #4
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159311607
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:16 schreef cactussoep het volgende:

[..]

Ja leuk he! :) Ik kijk ook terug, ben nu ergens bij seizoen 7.
Echt zo grappig om alles terug te zien, wat zijn ze veranderd allemaal!
pi_159312534
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Echt zo grappig om alles terug te zien, wat zijn ze veranderd allemaal!
Ja je weet natuurlijk niet alles meer en dan denk je 'ooohja' :D Leuk om ze vanaf dag 1 weer te volgen.

Toen was de serie nog compleet met iedereen erin. Ik mis Mer & Der :'( en de rest.

Die nieuwe ziekenhuisserie Code Black is helaas niet wat ik ervan had verwacht dus blijf trouw aan Greys O+
  zaterdag 23 januari 2016 @ 03:36:32 #6
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159322704
Ik heb me als Greys-alternatief de laatste weken prima vermaakt met S1 van How to get away with murder. Helaas valt S2 iets tegen. (Maar toch een aanrader!)
pi_159844307
Bring it on!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159844313
Morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn *O*
Ja doei.
pi_159844484
Wekkertje gezet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159847920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 03:36 schreef babette21 het volgende:
Ik heb me als Greys-alternatief de laatste weken prima vermaakt met S1 van How to get away with murder. Helaas valt S2 iets tegen. (Maar toch een aanrader!)
Kijken dat hier vanaf seizoen 1. Echt een spannende serie ook.

En morgen weer gelukkig :D Yay!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:47:51 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159852198
Straks al! (Toch wel lekker, dat tijdverschil :P )
pi_159853325
Private practice flashbacks :'(
pi_159854199
Alex ;(
Ja doei.
pi_159854229
Alex *O* juist!

Zo'n mooie karakterontwikkeling! En ook die vriendschap!

Ik hoop dat zij nooit so much as zoenen met elkaar. Laat de scriptschrijvers dat uit hun hoofd laten.

Blij dat ze dit drama niet zo lang hebben uitgerekt als in PP, al was dat essentieel anders van aard. Zo die 2 maanden in 1 ep, mooi gedaan. Had misschien zelfs in 2 gemogen, voor de impact op het geheel.
pi_159854298
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alex *O* juist!
Ja, nee, maar ik vind 't zo sneu voor 'm ;( (en voor Mer), maar het is zó verdrietig :@
Ja doei.
pi_159854316
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee, maar ik vind 't zo sneu voor 'm ;( (en voor Mer), maar het is zó verdrietig :@
Ik ook, ik ooooooooooooooook. Ik wil hem altijd knuffelen, zn hoofd op de boobjes leggen en zeggen kommakommakommakomma en over z'n bolletje aaien.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:53:05 #17
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_159854515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 03:36 schreef babette21 het volgende:
Saving Hope is ook leuk :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_159854538
JAN-KEN!

Nu op naaar 't werk :')

"Ik wacht wel tot na de spits met naar kantoor gaan, afspraak is toch pas om half 4"

O-)
Ja doei.
pi_159856772
Jeetje, dat was een ouderwets heftige aflevering :'( :o ;(
pi_159860965
Ik wil 'm ook zien maar nergens te vinden ;(
Tralalalaaa
pi_159865354
Wat wat wat :o

Ik word zoooooo nieuwsgierig door jullie :D
pi_159865382
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil 'm ook zien maar nergens te vinden ;(
Staat gewoon op de magnetenbaai.
Ja doei.
pi_159865389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:25 schreef Euforisch het volgende:
Ik word zoooooo nieuwsgierig door jullie :D
Doe kijken dan :P
pi_159867310
Ik kijk morgen maar ook nieuwschierig nu :P
pi_159869104
Goede aflevering. Enige wat me irriteert: Amelia continue excuses aan het maken (terecht), terwijl ze even vergeten dat Mer ook best een bitch was naar Amelia en vaak haar gevoelens gewoon negeert.
pi_159869204
SUPER SIP :'(

*en kijkt weer verder*
pi_159869255
Mis ik wat? Amalia was nu toch op een verontschuldigings-spree, omdat ze blijkbaar weer aan de zuip gegaan was nadat Mer in elkaar getrapt was.

Maar verder is er toch niks (recent) gebeurd tussen die twee? Of stond er nog wat open van voor de winterstop wat ik vergeten ben?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 20:46:04 ]
pi_159870970
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef CrashO het volgende:
Mis ik wat? Amalia was nu toch op een verontschuldigings-spree, omdat ze blijkbaar weer aan de zuip gegaan was nadat Mer in elkaar getrapt was.

Maar verder is er toch niks (recent) gebeurd tussen die twee? Of stond er nog wat open van voor de winterstop wat ik vergeten ben?
1. Meredith vergat Amelia te bellen toen Derek dood ging, zodat ze geen afscheid kon nemen.
2. Vervolgens confronteert Amelia haar ermee, maar geen enkel excuus van Mer's kant.
3. Bij het etentje eerder dit seizoen vergat Mer aan Amelia door te geven dat Penny Derek's dokter was.
4. Toen Amelia een plan probeerde te bedenken tegen Penny dreigde Meredith Amelia iets aan te doen -_-
5. In de laatste aflevering voor de winterstop hadden ze een grote ruzie. Daar zaten ze overigens allebei fout. Filmpje daarvan:
6. Amelia reageerde dus niet toen Mer advies wou over die patient die haar uiteindelijk aanviel. Ja, daar mag ze best excuses voor maken, maar voor die andere dingen heeft Mer nooit sorry gezegd :/
  Jubileum moderator zaterdag 13 februari 2016 @ 00:01:58 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_159877123
Wat een prachtige aflevering ;(
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:17:52 #30
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat precies dan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_159877585
Nou, dat ze was aangevallen. Ik postte terwijl ik zat te kijken.
Ja doei.
pi_159877595
Amelia was voor de aanval al weer begonnen met drinken. Er zit een scene in de laatste aflevering voor de pauze waarin ze weer een drankje bestelt.

Het gedrag van Meredith naar Amelia is vaak onacceptabel, vind ik. Ze is notabene neurochirurg. Ongeacht of Meredith zelf kon inschatten of de brain damage irrepairable was, dan haal je iemand er toch bij. Je bent niet de enige die graag nog een keer zijn warme huid voelt en zijn hand wil vasthouden en zich op die manier wil overtuigen dat hem laten gaan de beste manier is.

En nog wel meer voorbeelden waar ik even niet op kan komen. Ik kan absoluut begrijpen dat ze Amelia irritant vind. Maar als iemand de dark en twisty kant van een ander zou moeten kunnen begrijpen is het Meredith wel.

Je zag aan het begin van deze aflevering, voor de aanval, ook echt dat Amelia warrig overkwam. De ene intern (lord sta me bij, ik vind ze nog steeds niet boeiend genoeg om hun namen te onthouden) corrigeert haar ook een paar keer. Volgens mij bedoeld om dus aan te geven dat Amalia dus al weer in die neerwaartse spiraal zat, maar nog net de schijn kon ophouden op het werk. Maar het begon al af te brokkelen.

Ze komt ook op een gegeven moment haar 30 dagen chip laten zien. Volgens mij is dat ook 30 dagen na de aanval. Als in, toen is ze gelijk weer in rehab gegaan.

En wat ik niet begrijp. Toen Webber een terugval had, moest hij steeds in een bekertje pissen. Waarom wordt Amelia niet continu gemonitord? Ze is hersenchirurg notabene.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:24:44 #33
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877662
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat ze was aangevallen. Ik postte terwijl ik zat te kijken.
Sorry, bedoelde meer wat je dan zo zielig voor Alex vindt.

Komt toch allemaal weer goed? :D
pi_159877680
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Sorry, bedoelde meer wat je dan zo zielig voor Alex vindt.

Komt toch allemaal weer goed? :D
Je begrijpt niet dat het sneu voor iemand is wanneer zijn/haar beste vriendin tot een inch of her life aan gort wordt geslagen en getrapt?
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:35:48 #35
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877909
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat het sneu voor iemand is wanneer zijn/haar beste vriendin tot een inch of her life aan gort wordt geslagen en getrapt?
Ah ja das altijd zuur ja.

Dacht dat het ging over dat het uit was met Jo.
pi_159877948
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ah ja das altijd zuur ja.

Geen idee wat jij hebt zitten kijken vanmorgen...
pi_159878077
Uit?
Ja doei.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:52:20 #38
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159878223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen idee wat jij hebt zitten kijken vanmorgen...
Ja ik ook niet
pi_159878243
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb ik een ander einde van de aflevering zitten kijken dan jij :?

Dit ziet er niet uit als een DOEI TOT NOOIT imo

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 00:57:14 ]
  zaterdag 13 februari 2016 @ 04:47:39 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159879920
Het feit dat Alex op het eind aan moest kloppen op z'n eigen voordeur duit op een breuk(je), toch?

Deze ep gaat niet de boeken in als één van mijn favorieten.
pi_159880060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amelia was voor de aanval al weer begonnen met drinken. Er zit een scene in de laatste aflevering voor de pauze waarin ze weer een drankje bestelt.

Het gedrag van Meredith naar Amelia is vaak onacceptabel, vind ik. Ze is notabene neurochirurg. Ongeacht of Meredith zelf kon inschatten of de brain damage irrepairable was, dan haal je iemand er toch bij. Je bent niet de enige die graag nog een keer zijn warme huid voelt en zijn hand wil vasthouden en zich op die manier wil overtuigen dat hem laten gaan de beste manier is.

En nog wel meer voorbeelden waar ik even niet op kan komen. Ik kan absoluut begrijpen dat ze Amelia irritant vind. Maar als iemand de dark en twisty kant van een ander zou moeten kunnen begrijpen is het Meredith wel.

Je zag aan het begin van deze aflevering, voor de aanval, ook echt dat Amelia warrig overkwam. De ene intern (lord sta me bij, ik vind ze nog steeds niet boeiend genoeg om hun namen te onthouden) corrigeert haar ook een paar keer. Volgens mij bedoeld om dus aan te geven dat Amalia dus al weer in die neerwaartse spiraal zat, maar nog net de schijn kon ophouden op het werk. Maar het begon al af te brokkelen.

Ze komt ook op een gegeven moment haar 30 dagen chip laten zien. Volgens mij is dat ook 30 dagen na de aanval. Als in, toen is ze gelijk weer in rehab gegaan.

En wat ik niet begrijp. Toen Webber een terugval had, moest hij steeds in een bekertje pissen. Waarom wordt Amelia niet continu gemonitord? Ze is hersenchirurg notabene.
Ze was toch nog niet aan het werk? Dacht dat ze zei dat ze weer op de maandagen ging beginnen.
pi_159880136
Ze was net weer cleared ja. Maar ik bedoel doorlopend.

Ep nog een keer gezien en ze was niet direct na de aanval weer nuchter. Ging wat tijd overheen.
pi_159880152
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 04:47 schreef babette21 het volgende:
Het feit dat Alex op het eind aan moest kloppen op z'n eigen voordeur duit op een breuk(je), toch?

Deze ep gaat niet de boeken in als één van mijn favorieten.
Hij sliep blijkbaar ook al even bij Mer. Maar gewoon gek dat je verder niet begrijpt dat de rest vd aflevering een "arme alex" verdient is zo eigenaardig :D
  Moderator zaterdag 13 februari 2016 @ 13:28:33 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_159883884
Mooie ep :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 13 februari 2016 @ 15:43:04 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159886461
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij sliep blijkbaar ook al even bij Mer. Maar gewoon gek dat je verder niet begrijpt dat de rest vd aflevering een "arme alex" verdient is zo eigenaardig :D
Oh de 'arme Alex' want Mer-in-puin lijkt me duidelijk. Maar verder was het mij te onduidelijk of er nu problemen tussen hem en Jo waren of niet. Hij bleek al vóór die meppartij bij haar thuis te crashen (slecht nieuws), maar zij toonde zich wel zorgzaam naar hem en ik dacht haar in een flits aan een ring te zien friemelen (goed nieuws?). Maar toen aan het eind dus wel kloppen op z'n eigen deur...
Ik zag het al met al als een verhaal wat ze bewust nog vaag wilden houden, het is duidelijk dat ze aankomende afleveringen nog op een hoop gaan terugkomen (ik hoop persoonlijk dat ze terug in de tijd gaan en dan alle andere verhalen vanuit ander perspectief laten zien, want die tijdsprongen worden me echt te gortig).
pi_159890353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht eerder: 'arme Mer' ipv 'arme Alex' :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_159928781
Zit ik in de trein gewoon een traantje weg te knipperen als een gek :')
Ik zat er lekker in, goede aflevering! Had het vooral zwaar hij het stuk waar haar kids langs kwamen en dan vooral het moment dat ze net weg waren en Mer die paniekaanval kreeg. Zo mooi om te zien dat Penny het voor haar opnam. En dan dat moment met die man die zijn excuses maakte.. Het zal je maar gebeuren dat je zoiets doet en je weet er niks meer van, vreselijk lijkt me!!

Maar Alex sliep al bij Meredith in huis aan t begin van de aflevering, daar hadden ze het in de auto nog over. Er waren dus wel degelijk relatie troubles tussen hem en Jo.
  maandag 15 februari 2016 @ 08:16:04 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159928789
Ja, Alex koos toch elke keer voor Mer, Jo voelde zich niet serieus genomen?
pi_159929053
Alex had Jo toch ten huwelijk gevraagd? Of is dat alweer langer geleden?
  maandag 15 februari 2016 @ 10:35:18 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159930160
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:52 schreef Rianne84 het volgende:
Jawel, en toen was dat geklapt volgens mij?
pi_159931459
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:52 schreef Rianne84 het volgende:
Dat was echt de laatste aflevering voor de winterbreak, dus dat is niet heel lang geleden :P Is niet echt beantwoord wat er met dat voorstel is gedaan, dat was een van de cliffhangers en in de afgelopen aflevering werd het ook niet echt duidelijker. Zal komende aflevering wel gebeuren :)
pi_159931493
Wel een goede opmerking van iemand hier, dat er hopelijk in de volgende ep even teruggekeken wordt naar de weken waarin Meredith in het ziekenhuis lag.

Ook April en Jackson blijft vaag, hoewel April wel "serving papers" noemde. Met dat verhaal ben ik overigens al tijden klaar, dus mogen ze ook laten zitten van me :@
pi_159931561
En het is compleet ongeloofwaardig dat Callie met zo'n suf muizig typeje is. Dat vind ik echt zo'n glitch in het script/verhaallijn... :r
pi_159940080
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het is compleet ongeloofwaardig dat Callie met zo'n suf muizig typeje is. Dat vind ik echt zo'n glitch in het script/verhaallijn... :r
Ik ben wel benieuwd hoe die verhaallijn verder gaat, vooral na penny VS Jackson afgelopen aflevering.
pi_159940505
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze was de laatste aflevering al een stuk minder muizig met t los knippen van de kaken van meredith enzo! Ik zie t nu wel zitten met haar erin eigenlijk :@ had ik niet gedacht!
pi_159976370
Zag net een stukje op net5, was helemaal vergeten dat die nieuwe vent de zus van Hunt was. Heeft blijkbaar geen indruk gemaakt :')
pi_159976560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Zag net een stukje op net5, was helemaal vergeten dat die nieuwe vent de zus van Hunt was. Heeft blijkbaar geen indruk gemaakt :')
Niet de zus. Is nog niet helemaal duidelijk wat ze van elkaar zijn. Enkel dat Owen een zus heeft/had, maar is al bevestigt dat die gast niet zelf de zus is.
pi_159976617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niet de zus. Is nog niet helemaal duidelijk wat ze van elkaar zijn. Enkel dat Owen een zus heeft/had, maar is al bevestigt dat die gast niet zelf de zus is.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen :)
pi_159977018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad aannemen dat die gast niet de zus is :p
pi_159977499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:48 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad aannemen dat die gast niet de zus is :p
Ergens heb ik opgeslagen dat hij z'n omgebouwde zus is.. Misschien moet ik ook soaps gaan schrijven :')
pi_159978448
Lolwhut?!
pi_159980236
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:00 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ergens heb ik opgeslagen dat hij z'n omgebouwde zus is.. Misschien moet ik ook soaps gaan schrijven :')
Dan kan een gast wel een zus zijn idd. Maar dan gaan ze mij iets te ver met al die shit haha. Ben benieuwd komende vrijdag.
pi_159981087
Ik denk heel lang met zus geweest, ugly break up? Misschien zelfs dood waaraan hij op een soort van abstracte manier "schuldig" is.

En dan niet je-stak-een-mes-in-haar-hart-schuldig, maar een ja-had-er-moeten-zijn-en-je-was-er-niet-schuldig en dat ze er dan een grote blowout over hebben en elkaar daarna jankend, vol wederzijds begrip en gedeeld verdriet, in de armen vallen om de zonsondergang tegemoet te prancersizen.
pi_159987007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk heel lang met zus geweest, ugly break up? Misschien zelfs dood waaraan hij op een soort van abstracte manier "schuldig" is.

En dan niet je-stak-een-mes-in-haar-hart-schuldig, maar een ja-had-er-moeten-zijn-en-je-was-er-niet-schuldig en dat ze er dan een grote blowout over hebben en elkaar daarna jankend, vol wederzijds begrip en gedeeld verdriet, in de armen vallen om de zonsondergang tegemoet te prancersizen.
O+ _O-
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:15:14 #65
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159993415
Dat denk ik ook, iets in de trant van "je had haar kunnen redden, je bent nota bene dokter"...
pi_160017585
O ja, tijdens de aflevering werd ook nog iets geroepen over the chief "don't call her, she's got everything else. We got this."

Wie is die she-chief?
pi_160017602
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160017634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja, tijdens de aflevering werd ook nog iets geroepen over the chief "don't call her, she's got everything else. We got this."

Wie is die she-chief?
Bailey.
Ja doei.
pi_160017693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bailey.
O ja, zij was al chief gemaakt he? Hm bummer!
pi_160033964
Ik denk dat die nieuwe dokter en Hunt broers zijn. En dat die nieuwe dokter zijn eigen zus op de een of andere manier heeft dood laten gaan

Maar ik vind het tot nu toe niet de beste seizoen van Grey's, hoop in ieder geval dat Amelia gauw vertrekt. Wat erger ik me aan haar zeg.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_160034266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja, zij was al chief gemaakt he? Hm bummer!
Al bijna een half jaar (eind september) :+
pi_160035665
Penny is mijn nieuwe kutcovers :(
pi_160035690
O nee. De kutcovers zijn de nieuwe kutcovers. :(
pi_160049201
Saaie aflevering :O

En Penny mogen ze er weer snel uitschrijven :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160049835
Werd tijd ook dat Mer even therapie kreeg. Hoopte wel dat Amelia ook even ter sprake zou komen, maar helaas :( vond aflevering verder ook wel goed. Dat van Owen en Riggs was vrij voorspelbaar dat het zoiets zou zijn. Wel fijn dat Owen eindelijk Amelia inlichtte.
pi_160050460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Werd tijd ook dat Mer even therapie kreeg. Hoopte wel dat Amelia ook even ter sprake zou komen, maar helaas :( vond aflevering verder ook wel goed. Dat van Owen en Riggs was vrij voorspelbaar dat het zoiets zou zijn. Wel fijn dat Owen eindelijk Amelia inlichtte.
Het had ook heel goed zn zus kunnen zijn jah :(
pi_160051917
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het had ook heel goed zn zus kunnen zijn jah :(
Had gekund :P
pi_160052543
Ik hoop op een nieuwe liefde voor Mer.
pi_160066577
Ze hintten wel een beetje op Mer/Alex vond ik.. ze draaide er nogal omheen wat ze nou van hem vond enzo.
pi_160066655
Ik wil daar echt even mn veto over uitspreken. Wie heeft het nummer van Shonda?
pi_160067011
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil daar echt even mn veto over uitspreken. Wie heeft het nummer van Shonda?
Enigste nummer in afgelopen aflevering was deze:

Maar is voorzover ik weet geen cover, maar een original. (niet dat dat hem beter maakt :') )
  zondag 21 februari 2016 @ 05:45:49 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160085589
De combi Penny-Callie is nog stompzinniger dan Izzie-George ooit was. Ik zou bijna zeggen 'Penny moet dood' maar om Callie daar dan ook nog om te zien treuren, laat maar... Laat Arizona maar in actie komen (ik neem de terugkerende drama's voor lief!), die heeft tegenwoordig toch niks te doen; sinds Alex ook kinderarts is lijkt elke patiënt naar hem te gaan. Wel jammer, was toch ooit een leuk karakter.

Mer was zowaar af en toe grappig deze ep en de manier van het verhaal vertellen was wel leuk gedaan, maar de tijdsprongen gaan maar door. Volgens mij is het daar inmiddels 2023 ofzo!!
pi_160105042
Was dit een opmaat om Mer weer te gaan laten daten ofzo?
pi_160105928
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef Amsel het volgende:
Was dit een opmaat om Mer weer te gaan laten daten ofzo?
Ik vrees het. Kijk, Mer kan daar wel aan toe zijn, die heeft een heel jaar in een aflevering geleefd, maar ik ben nog niet zo ver hoor!
pi_160107634
Ik vond Derek al een paar seizoenen niet meer spannend, dus ik zou het juist wel leuk vinden :)
  maandag 22 februari 2016 @ 00:41:41 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160109368
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vrees het. Kijk, Mer kan daar wel aan toe zijn, die heeft een heel jaar in een aflevering geleefd, maar ik ben nog niet zo ver hoor!
Herkenbaar gevoel, maar dan voor alle andere verhaallijnen! (Mer mag van mij haar goddelijke gang gaan... maar niet met Alex!)

Ohja wat ik nog vergeten was: ik vond dat verhaaltje van die tiener en die passieve moeder zwaar ongeloofwaardig (niet zo ongeloofwaardig als Callie en Penny, maar toch)!
  maandag 22 februari 2016 @ 11:49:19 #87
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_160114188
Ik heb dit weekend pas de laatste 2 afleveringen gezien, maar oh my god, ik was dus echt wel onder de indruk van 'the attack'-aflevering. Zo'n aflevering waar je nog lang over na blijft denken, vooral vanwege die kaak die dichtgenaaid zat. Wat vreselijk! En met Zola die bang was voor dr mutti.

Dit is de grey's I love. Het deed me ook onwijs denken aan een aflevering van E.R. van duizend jaar geleden. Waar toen dr. Carter en een blond doktermeisje door een schizo patient met een groot mes werden neergestoken en niemand het doorhad voor een tijdje. Dat ze daar zo lagen. Te wachten tot iemand ze vond.

Oh en kijkt iemand Scandal ook van Shonda? Daar ben ik sinds kort mee begonnen en dit 'duistere' met zo'n kaak deed me daar ook wel aan denken.
pi_160114781
Scandal heb ik tot seizoen 3 bekeken, maar ondertussen laten vallen. Serie heeft gewoon geen karakters meer die enigszins likeable zijn. Telkens dezelfde verhalen ook eigenlijk.
pi_160119561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:00 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Die man van Bailey (hoe heet ie ook alweer??) heeft toch een broer die zus is geworden of niet??
pi_160121144
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:44 schreef Koningin het volgende:

[..]

Die man van Bailey (hoe heet ie ook alweer??) heeft toch een broer die zus is geworden of niet??
Klopt ja :)
pi_160145539
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:41 schreef babette21 het volgende:

[..]

Herkenbaar gevoel, maar dan voor alle andere verhaallijnen! (Mer mag van mij haar goddelijke gang gaan... maar niet met Alex!)

Nee Alex en Mer is echt no go. Maar ik vrees het ergste, hoe die psycholoog de nadruk op hun relatie legde.
pi_160145551
Maar aan de andere kant ook weer Mer die hem naar Jo stuurde...
pi_160222461
Dat koekjes gevecht :D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 03:05:10 ]
  vrijdag 26 februari 2016 @ 05:33:26 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160222714
Beetje een vermoeiende aflevering, al had het zo zijn sterke momenten. Goed gespeeld ook, vooral van hoeheetieookalweer (Jackson dus) (die echt nooit meer zijn baard mag laten staan!). Focus op één of aantal mensen mag wel, maar vond het nu wel heel extreem.

SPOILER
pi_160224174
Hm, mijn vaste site heeft hem nog niet :(
Ja doei.
pi_160224289
Nou, gevonden hoor :%
Ja doei.
pi_160225270
Zwanger :') potdomme zeg :')

En wat een schijtaflevering.
Ja doei.
pi_160227168
Onzinnge aflevering. 45 minuten weg gegooid.
pi_160227227
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:16 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop op een nieuwe liefde voor Mer.
Dat wordt die gozer die ruzie met Owen heeft.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:09:36 #100
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160229055
:O ....... Ik vind hun situatie zo niet interessant en dan krijgen we het hele verhaal nog een keer.
pi_160238819
Leuk neergezet vond ik. Verschillen in karakter waren nu wel heel duidelijk te zien. Toch horen ze wel bij elkaar in mijn ogen. Het einde zag ik overigens niet aankomen..
pi_160240786
Hier heb ik ZO geen zin in :r
pi_160240916
zeuraflevering
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:33:13 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_160241016
Wat een saaie aflevering, bah.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_160241127
Ik dacht vandaag voor het eerst in hele lange tijd.. "misschien moet ik er eens mee stoppen".

Doe ik niet, maar tooooooooooooooooch!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:21:48 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160242801
Ik was al dat geruzie halverwege al echt spuugzat, maar ze gingen er gewoon tot het eind mee door. ;( Inderdaad één van de (?) slechtste afleveringen ooit.
pi_160243584
Pff prut aflevering. Een samenvatting van alles wat niet interessant is.
pi_160245042
Normaal kijk ik een ep rustig 2, 3 keer omdat ik op de laptop kijk en dan vaak met andere dingen bezig ben ook. Nu heb ik het ook met een half oog gekeken, ik was ook nog eens extra makkelijk afgeleid en ik heb geen enkele behoefte mezelf deze ellende nog een keer aa te doen zeg...
pi_160245933
Saaaaai... En die ruzie voor het koekjesgevecht vond ik zo slecht geacteerd van April. Maar goed, heb haar altijd al irritant gevonden.
pi_160247938
10 minuten was meer dan genoeg geweest.
pi_160254520
#TeamJackson ^O^
pi_160255447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Droathoah het volgende:
#TeamJackson ^O^
Als er iemand TeamApril is, mag diegene wel even uitleggen waarom :+
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 12:29:14 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_160255653
90% doorgespoeld :O
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_160256759
Ik moest wel even een traantje wegpinken toen hij die babykamer in elkaar sloeg hoor :@
pi_160260360
Ik ben nu bij 7min en was zo benieuwd wat er over deze aflevering gezegd werd op fok. Wat een gezeur.. en wat een herhaling. Hoop dat het snel beter wordt :'(
pi_160260414
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef Euforisch het volgende:
Hoop dat het snel beter wordt :'(
:N
Recap van 6 jaar aan gezeik :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 16:25:40 ]
pi_160260437
Oh noooooo ;(

Why God, why :'( ?
pi_160260568
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:26 schreef Euforisch het volgende:
Oh noooooo ;(

Why God, why :'( ?
God is boos omdat Jackson nog voordat ze getrouwd waren April al op regelmatige basis volblafte :Y Dit is zijn wraak op ons allemaal ;(
pi_160260593
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:33 schreef CrashO het volgende:

[..]

God is boos omdat Jackson nog voordat ze getrouwd waren April al op regelmatige basis volblafte :Y Dit is zijn wraak op ons allemaal ;(
:D
pi_160260598
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:33 schreef CrashO het volgende:

[..]

Omg, je maakt deze aflevering zo wel dragelijker :D
Ik moest zo hard om deze comment lachen :D
pi_160261302
Ik word sinds de dood van Derek ook wel moe van hoe er met tijd wordt omgegaan.
pi_160261863
Oh, dat vind ik juist wel leuk :) !

Over April en Jackson
SPOILER
pi_160261948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef Euforisch het volgende:
Er was toch ooit zo'n what if-aflevering met toekomstlijnen..
Die aflevering met emo Lexie en Ellis Grey als "chief" ? :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 17:36:47 ]
pi_160262251
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:33 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die aflevering met emo Lexie en Ellis Grey als "chief" ? :P
Yes :D ! Die!
pi_160262289
What if.... What if...

Laat dat nou maar gewoon lekker niet gebeuren, daar waren Alex en Mer ook samen. Laat April maar naar Jordanie gaan om haar scheiding te verwerken en weer heel te worden en daar op een landmijn lopen ofzo. Dit karakter is echt niet meer te fixen in/naar iets leuks.

Laat d'r Penny meenemen en daarmee op bermbom rijden ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 27-02-2016 17:57:15 ]
pi_160262375
Nouja, in mijn herinnering was er bij Jackson en April geen 'what if'.. in beide realiteiten waren ze samen.
pi_160262554
Hmm, niet die aflevering, maar hoe kom ik dan aan die herinnering.. Hmm hmm.. *in de war is*

Edit: deze aflevering dus.. http://greysanatomy.wikia.com/wiki/Do_You_Know%3F
Maar nu weet ik nog steeds niet of ik goed zat met mn analyse, geen zin om daarvoor de aflevering terug te kijken.

Weer een edit: na even erover nagedacht te hebben: ik denk dat ik aannam, omdat Kepner hoogzwanger is, het een tweede baby moest zijn. Aangezien ze haar eerste zwangerschap niet voltooid heeft. Snap je? En volgens mij was de verhaallijn van Kepner daarin niet veel anders. Omg het voelt echt alsof ik ratel en rare theorieën bedenk.

[ Bericht 36% gewijzigd door Euforisch op 27-02-2016 18:22:57 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 19:16:25 #128
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_160264040
Saaiste aflevering ooit. Ik heb ook een hekel aan April, dat hielp niet.. Heb 17 minuten gekeken ofzo en toen even doorgespoeld naar de laatste 5 minuten om te checken dat het echt saai was.

Ze is dus opnieuw zwanger net nadat de papieren zijn getekend. Pfff..
pi_160282395
Ik vond hem wel mooi op zich eigenlijk, geen topper maar er moest nog iets gebeuren met die twee omdat t steeds hetzelfde maar een beetje terug kwam. En hoe Jackson tegen die bruid sprak; je zult ruzie maken maar laat het niet groter dan jullie worden, dat was het precies en is best een beetje waar ook. En ik denk dat veel stellen in real life die zoiets mee maken ook op zo'n manier uit elkaar groeien.
pi_160284608
Ik vond het een aflevering van niks. Toen April net in de serie zat vond ik haar helemaal niks, op een gegeven moment begon ik haar wel leuk te vinden, maar inmiddels zit ik weer op een punt dat ik haar niet kan uitstaan.
  zondag 28 februari 2016 @ 18:40:49 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_160291332
Ik ben bij m'n re-run op het punt dat de Mercy Westers er net zijn, Avery een crush heeft op Yang en April net ontslagen is :o ik was er echt zoveel van vergeten!
pi_160312971
Jammer dat ze gescheiden zijn. Saaie aflevering. Was beter als ze net een scene eerder zwanger was. Nu is het nog meer gezeik.
pi_160324789
Wat een kutaflevering. Mèn :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_160410854
Gut, ze maken het wel weer goed met deze ep! Jan-ken ;(
Ja doei.
pi_160410923
Goede aflevering ^O^
Had weer die oude vertrouwde greys sfeer *O* *O*
pi_160411156
Wat een uiteenlopende meningen :D Ik vond hem "ok" :D

Hoorde ik daar nou REM? Als in echt REM? Twijfelde een beetje. Even uitzoeken.
pi_160411345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een uiteenlopende meningen :D Ik vond hem "ok" :D

Hoorde ik daar nou REM? Als in echt REM? Twijfelde een beetje. Even uitzoeken.
Denk dat ik weet welk nummer je bedoelde.. was geen REM :P

Shonda is er trouwens gek op.. Hij zat namelijk in:
s01e01
s08e13
s11e21 (cover... :r )
s12e12

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 10:48:05 ]
pi_160411456
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

Denk dat ik weet welk nummer je bedoelde.. was geen REM :P

Shonda is er trouwens gek op.. Hij zat namelijk in:
s01e01
s08e13
s11e21 (cover... :r )
s12e12

ah, dank je! :D
pi_160420255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef Amsel het volgende:
Ik moest wel even een traantje wegpinken toen hij die babykamer in elkaar sloeg hoor :@
Ik kom er door jouw post achter dat ik de aflevering blijkbaar niet helemaal gezien heb, had het niet eens door :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:58:09 #140
318361 Bienelientjee
pi_160420471
Toch vind ik het een beetje jammer dat de aandacht minder op operaties liggen en veel meer op liefdes perikelen (die doet het met die, wingman en lesbie, scheidingsbaby, hou die ring maar in de lade!). Ik had liever meer aandacht voor die tumor gezien! Maar dat was een scan, "oh god deze is wel moeilijk" en hopla met succes geopereerd.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 05:14:06 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160433653
Prima aflevering!
pi_160434330
Vond m echt goed. Mooie flashbacks, ook qua muziek, vooral Into the Fire. Bij die eindscene waar die jongen z'n moeder bezoekt brak ik helemaal. Close to home. Heel mooi gedaan.
pi_160461071
Ik vond het juist een leuke aflevering! Sinds dat greys weer terug is van de winterstop, zijn de afleveringen telkens sterk geweest. Ik ben ook heel benieuwd hoe Avery gaat reageren als hij het eenmaal achterkomt of hoort dat April weer zwanger is! Ik vind April juist heel leuk en vind haar dan helemaal ook niet irritant.
pi_160511588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch vind ik het een beetje jammer dat de aandacht minder op operaties liggen en veel meer op liefdes perikelen (die doet het met die, wingman en lesbie, scheidingsbaby, hou die ring maar in de lade!). Ik had liever meer aandacht voor die tumor gezien! Maar dat was een scan, "oh god deze is wel moeilijk" en hopla met succes geopereerd.
Daar ben ik trouwens het mee eens! Ooit heb ik een huisgenote gek gemaakt doordat ik een operatie op tv helemaal goed kon voorspellen die ik toevalliger wijs, eerder bij GA gezien had. Super coel.

Maar tegenwoordig krijg je daar idd weinig maar van mee ;(
pi_160514651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef babette21 het volgende:
Ik was al dat geruzie halverwege al echt spuugzat, maar ze gingen er gewoon tot het eind mee door. ;( Inderdaad één van de (?) slechtste afleveringen ooit.
Vergeet de musical aflevering niet! Die vond ik vreselijk.

Ik was zo'n fan van Jackson en April.. Die scene in de kerk O+ , maar ze hebben het echt verkloot nu :(
pi_160517032
quote:
Ondanks al de shedloads aan kritiek etc. vond ik dat nummer toch wel echt epic in de serie zo gezongen :@
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:53:37 #148
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160517348
Ik vond die hele aflevering epic :@
pi_160583554
Nieuwe McArmy *O* *O*
pi_160583859
"That was hard to watch..." _O- _O- _O- _O- _O-

:'( Agossie, ik schoot toch even vol om Mer... Vooral al haar gezichtsuitdrukkingen gedurende de aflevering en hoe ze op het laatst toch even terugliep naar TalkDarkHandsome O+
pi_160585582
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh O+
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:15:46 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160594384
Wat keek DeLuca nou ineens moeilijk? Heeft ie er inmiddels iemand naast ofzo?!
pi_160594410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef babette21 het volgende:
Wat keek DeLuca nou ineens moeilijk? Heeft ie er inmiddels iemand naast ofzo?!
Was dat niet omdat iemand anders had staan ranten over favouritsm?
pi_160594552
Of hij vond 't wel prima zo, zo stiekem. :') _!
Ja doei.
pi_160594689
Nee hij had het eerder toch juist zelf aangehaald?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:14:10 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160603772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk, hij had net dat verhaal daarover van die anderen aangehoord!
pi_160608040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Verder een leuke aflevering, goede operatie. Wat leek Meredith klein zeg ten opzichte van die dokter daar toen ze haar nummer gaf!
pi_160631291
McArmy! :9~ :9~
  maandag 14 maart 2016 @ 12:57:06 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160658167
Zet net de Ep van vrijdag aan.
McArmy!!! Jam!!! :9~

*verder kijkt...
pi_160658789
Jullie maken mij nieuwsgierig...volg het in Nederland..
pi_160711761
Ik moet ook hard lachen om die gestresste cheerleader die iedere keer haar wijsvinger tege die van Amelia drukt :D _O-
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:15:17 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_160712437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet ook hard lachen om die gestresste cheerleader die iedere keer haar wijsvinger tege die van Amelia drukt :D _O-
Was inderdaad een leuke scene - mega gefrustreerd die vinger netjes aantikken en ondertussen maar zaniken :P.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 04:55:55 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160754345
Penny uit Happy Endings! :D
  vrijdag 18 maart 2016 @ 05:35:44 #164
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160754360
Werd tijd dat de boel eens door elkaar werd gehusseld. En Robbins eindelijk weer eens kickass! Maar verder een beetje suffe ep. (Nou ja, die hondjes waren wel zoet.)
pi_160755977
Weer die zwangerschapsmeuk. Echt. Kap eens met die bigfocus.

Verder: McArmy3.0! _O_
Ja doei.
pi_160773073
Had Arizona nou echt niet nog 1 dag geduld...
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:16:25 #167
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_160773615
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:57 schreef Rianne84 het volgende:
Vond t ook een beetje jammer :{

Verder wel een toffe aflevering
pi_160774735
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:57 schreef Rianne84 het volgende:
April had het gewoon al lang moeten vertellen aan Jackson.. Vanaf het moment dat Alex erachter kwam eigenlijk al.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 23:00:12 ]
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:10:48 #169
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_160780151
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

April had het gewoon al lang moeten vertellen aan Jackson.. Vanaf het moment dat Alex erachter kwam eigenlijk al.
Dat is waar, eigenlijk helemaal meteen zelfs
pi_160780444
Maar ja April neemt al zolang ze in beeld is alleen maar debiele beslissingen, dus deze kan er ook nog wel bij :')
pi_160780747
Niet slim van Arizona, maar ik snap t wel. Benieuwd hoe het verder gaat. Ook met Mer en die nieuwe dokter dude :)

Oh, en puppies! En Meredith die zowaar een keer excuses maakt naar iemand. Wonderbaarlijk!
pi_160781007
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ja klopt, maar nu krijgen we weer van dat gezeik over verraad en vriendschap blablabla.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:24:16 #173
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160783964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:06 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar nu krijgen we weer van dat gezeik over verraad en vriendschap blablabla.
Alles beter dan het zoveelste zwangerschapsverhaal!
pi_160784193
Ja, dat krijgen we er gratis bij :'(
pi_160784845
Zou me ook niks verbazen als Meredith dit seizoen ook nog zwanger geblaft wordt door McArmy 3.0 :P .

Shonda heeft iets met zwangerschappen en drama en kutcovers -O- :'(

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 14:18:52 ]
pi_160911364
Mghigihg, op de Greys Facebook "Yihaaa *de actrice die Penny speelt* is jarig!" Alle comments over hoe ze Penny haten en hoe Penny en Callie 0 chemistry hebben samen :D
pi_160911634
Sowieso mensen op Facebookpagina's van series :') Wat een intense dom- en triestheid altijd.
Ja doei.
pi_160911685
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso mensen op Facebookpagina's van series :') Wat een intense dom- en triestheid altijd.
Kwartiertje op facebook rondbladeren bewijst altijd dat stemrecht voor een hoop mensen een slecht idee is :')
pi_160911697
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Kwartiertje op facebook rondbladeren bewijst altijd dat stemrecht voor een hoop mensen een slecht idee is :')
1LIKE = 1PRAYER
Ja doei.
pi_160927512
Kan April niet gewoon eens onder een vrachtwagen komen? Hebben we toch drama in Greys, maar dan zonder dat constante gezeik . }:| Het is dit seizoen volgens mij nog niet 1 aflevering voorgekomen dat er geen gezeik door/om haar was.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2016 09:21:53 ]
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:20:37 #181
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160946581
April mag wel van 'n rots ja!

Dat nieuwe soort van vriendje van Mer komt me zo bekend voor, waar is die van? Vind 'm overigens (nog?) niet zo leuk...
pi_160946984
Ik vind het hoofd van die Thorpe echt eng...

April mag idd ergens op een boerderij gaan wonen. En neem Arizona dan maar mee, die voegt ook niets meer toe.
pi_160947215
Ik vind Thorpe tof.

Imdb linkje.
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:57:17 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160948199
Dank. Heb van die lijst alleen How To Get Away gezien, dus dat gastrolletje zal het dan wel geweest zijn. Of hij heeft gewoon een clichehoofd. :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:59:35 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160948272
Oh en ik dacht trouwens heel even dat Owen tegen April "We're having a baby" ipv "You.." zei! :o Dacht eerder al, toen ze het steeds niet wou zeggen "misschien is het wel helemaal niet van Jackson?!" maar dacht daarbij aan Riggs dus was even in shock, maar nee, Owen is nog stééds niet aan de beurt.
pi_160949894
Vind dat April overal teveel kritiek krijgt. Ze pakt sommige dingen niet goed aan, maar met veel dingen ben ik het wel eens met haar aanpak en mening eigenlijk. Alsof Jackson zo'n heilig boontje is :P Beiden niet perfect. Hoop dan ook niet dat ze ooit nog bij elkaar komen, gaat toch niet werken.
Vond de verhaallijn wel goed gedaan weer. Verder ook een leuke aflevering. Goed dat Amelia bij Owen weg ging met al die drank..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 00:04:17 ]
pi_160950657
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind dat April overal teveel kritiek krijgt. Ze pakt sommige dingen niet goed aan, maar met veel dingen ben ik het wel eens met haar aanpak en mening eigenlijk. Alsof Jackson zo'n heilig boontje is :P Beiden niet perfect.
Beide niet perfect. Maar April gedraagd zich wel (opnieuw , zucht) als een reli gekkie en ze is is/was dingen aan het achterhouden voor de vader van haar kind foetus. Daar verdient ze alle shit die ze kan krijgen voor. Zeker gezien ze al wist dat ze zwanger was toen hij nog haar echtgenoot was...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 00:48:05 ]
pi_160953726
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:47 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beide niet perfect. Maar April gedraagd zich wel (opnieuw , zucht) als een reli gekkie en ze is is/was dingen aan het achterhouden voor de vader van haar kind foetus. Daar verdient ze alle shit die ze kan krijgen voor. Zeker gezien ze al wist dat ze zwanger was toen hij nog haar echtgenoot was...
Ik word niet goed van dat religiegedoe.

Maar eerst zei ze dat ze haar zwangerschap geheim hield voor de scheiding omdat hij toch niet bij haar wilde zijn. Maar uiteindelijk kwam de aap uit de mouw en zei ze het niet omdat ze geen abortus wilde.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 10:12:02 #189
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_160953932
Teveel kritiek? Ze kiest willens en wetens (om wat voor reden dan ook) voor een optie die weleens met heel veel leed samen kan gaan, ze bepaalt voor een dat hij daar in dat geval dus ook doorheen moet. Er is nul overleg met haar mogelijk, want het is háár kind. Donder toch op! (April dus ;) )
pi_160955354
Ik snap haar motivaties vaak wel, dat is wat ik bedoel :P wel eens dat ze het uiteindelijk niet goed aanpakt. Maar Jackson ook niet bepaald :)
pi_160955373
Met d'r hele je hebt niets te zeggen', ik haat dat soort wijven.
Ja doei.
pi_160972354
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Met d'r hele je hebt niets te zeggen', ik haat dat soort wijven.
Ik ook! Maar als ze straks hulp nodig heeft, mag hij zeker weer komen opdraven!

Free Jackson!!!
pi_160972672
Ik kijk op primewire.ag

Laatste wat ik heb gezien is dat Arizona het tegen Jackson heb verteld van de zwangerschap en dat april toen binnen kwam en wist dat ze het verteld had..
pi_160973294
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:10 schreef PinkEsid het volgende:
Ik kijk op primewire.ag

Laatste wat ik heb gezien is dat Arizona het tegen Jackson heb verteld van de zwangerschap en dat april toen binnen kwam en wist dat ze het verteld had..
Niet zo slim om hier dan al mee te lezen :P Wij hebben het vooral over de aflevering die daarna kwam (die van afgelopen vrijdag)
pi_161003782
April! *O* Eindelijk, eindelijk iets gedaan ondanks dat ze wist dat ze Jackson er misschien voorgoed mee zou verliezen. Ik werd echt niet goed van verliefde April op den duur hoor. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161004153
Ik zie Shepherd nog wel met Riggs eindigen. Ze hebben duidelijk chemistry. Ze accepteert geen verslaving in haar leven en daarom zal Owen na zijn drankgelag wel exit zijn. Owen op zijn beurt zou best nog weleens een geote rol in Aprils leven kunnen gaan spelen. Hij heeft ook altijd al grote kinderwens gehad...
pi_161004177
Owen heeft toch verre van een verslaving?
pi_161004401
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit dus. Een avondje te lang doorgaan is wat anders dan een drankprobleem :P Al gaf ik Amelia wel groot gelijk dat ze wegrende daar gezien haar verleden. Qua koppels heb ik geen verwachtingen meer....Ben en Bailey zullen wel samen blijven, ik gok dat Arizona en Callie aan het eind wel weer samen komen, maar verder kan het alle kanten op.
pi_161005182
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou... Heeft die toen niet zo'n hele verslavingsperiode gehad toen met Christina?
pi_161005211
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou... Heeft die toen niet zo'n hele verslavingsperiode gehad toen met Christina?
Was toch PTSS?
pi_161005249
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was toch PTSS?
Ik dacht dat Owen ook wel had geworsteld met alcohol, maar ik kan fout zitten hoor.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:20:03 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161006240
Owen worstelt altijd met alles en iedereen (incl bruut tongworstelen met Cristina :') ) maar het echte verslavingsclubje beperkt zich tot Webber en Amelia.
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 11:47:38 #203
382129 crew  Donna
pi_161019527
Ik hou zo van dit topic. Ik heb gisteren de season finale van seizoen 6 gekeken. Ik lees dan mee in het topic (nummers 26 en 27 van deze reeks) en zo lees ik na een paar afleveringen even wat jullie erover geschreven hebben. Super leuk is dat!

Anyway, ik ga er weer snel van tussen. Hopelijk ben ik gauw bij en dan kan ik eindelijk mee praten.
pi_161020253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hou zo van dit topic. Ik heb gisteren de season finale van seizoen 6 gekeken. Ik lees dan mee in het topic (nummers 26 en 27 van deze reeks) en zo lees ik na een paar afleveringen even wat jullie erover geschreven hebben. Super leuk is dat!

Anyway, ik ga er weer snel van tussen. Hopelijk ben ik gauw bij en dan kan ik eindelijk mee praten.
Ik ben jaloers dat alles nog nieuw is voor je :+
pi_161020985
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Owen op zijn beurt zou best nog weleens een geote rol in Aprils leven kunnen gaan spelen. Hij heeft ook altijd al grote kinderwens gehad...
Dat zie ik ook nog wel gebeuren :Y
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 13:16:24 #206
382129 crew  Donna
pi_161020994
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Haha, dat zegt iedereen. Ben zo benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. *O*
pi_161021085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:47 schreef DonnaRush het volgende:

Ik ben nu ergens in seizoen 10.
Echt, er staat je wat te wachten :X
Tap tap tap
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:23:20 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161022569
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Vóóral de season finale van 6, ik weet nog dat ik helemaal gek werd toen!! :o
pi_161022843
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:23 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja ik ook, volgens mij heb ik toen 1,5 uur niet geademd :')
pi_161023918
Die finale was echt zó gaaf. Vanaf minuut 1 op het puntje van m'n stoel. Finale van seizoen 8 vond ik ook zeer, zeer frustrerend :P
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:27:37 #211
318361 Bienelientjee
pi_161024027
Soms zou je willen dat je dan je hersenen even kon resetten, zodat je alles met een verse blik weer kan bekijken :D :D
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 17:37:16 #212
382129 crew  Donna
pi_161026937
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:23 schreef babette21 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ik gisteren op de bank zat??? Haha! :'(
pi_161043288
Ik dacht trouwens toen die trailer van Owen niet open ging, dat hij daarbinnen zat met April.... :@
pi_161043298
Ik heb bij Owen April eerder een broerzuszorgvibe dan sexueel.
pi_161044618
Ik ook. Kan hun absoluut niet seksueel zien to be honest. Net als dat ik dat met Alex/Mer heb.
pi_161073937
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap haar motivaties vaak wel, dat is wat ik bedoel :P wel eens dat ze het uiteindelijk niet goed aanpakt. Maar Jackson ook niet bepaald :)
Hm, ik vind April vooral een hypocriet, manipulatief, egoïstisch kutwijf tegenwoordig. Denkt echt alleen maar aan zichzelf en die religie past ze ook alleen maar toe als het haarzelf even goed uitkomt. Dus van mij mag ze ook onder een bus :P
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:32:33 #217
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161079773
Plus Jackson heeft toch niets verkeerds gedaan? Dat ultimatum was wat bot, maar hij heeft daarmee nog steeds niet voor haar besloten (enkel een consequentie aan haar eventuele keuze verbonden, ze besloot zelf om toch te gaan). Terwijl zij dat dus wel de hele tijd voor hem doet.
pi_161079813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:00 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hm, ik vind April vooral een hypocriet, manipulatief, egoïstisch kutwijf tegenwoordig. Denkt echt alleen maar aan zichzelf en die religie past ze ook alleen maar toe als het haarzelf even goed uitkomt. Dus van mij mag ze ook onder een bus :P
Ja, want ze wist eigenlijk ook gewoon wel dat Jackson die scheiding NIET door zou zetten als hij zou weten dat ze zwanger was. En scheiden is natuurlijk verschrikkelijk vanuit religieus opzicht. Alleen door wel te scheiden kan ze lekker de jij-hebt-hier-niets-mee-te-maken-of-over-te-zeggen-kaart spelen :r
pi_161079825
Ik heb wel echt zin in morgen *O*

De trailer beloofde wel een leuke aflevering *O*
pi_161080061
Ik snapte dat ze het niet voor de scheiding vroeg. Ze vroeg nog duidelijk of hij het helemaal zeker wist. Ja. Zijn gevoelens waren weg. Hij was er klaar mee. Lijkt me niet dat je zou willen dat iemand enkel bij je wil zijn om het kind...dat is namelijk heel fout. Maar dat zal wel aan mij liggen :P
pi_161080140
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snapte dat ze het niet voor de scheiding vroeg. Ze vroeg nog duidelijk of hij het helemaal zeker wist. Ja. Zijn gevoelens waren weg. Hij was er klaar mee. Lijkt me niet dat je zou willen dat iemand enkel bij je wil zijn om het kind...dat is namelijk heel fout. Maar dat zal wel aan mij liggen :P
Ik zou niet ALTIJD bij elkaar blijven voor een kind. Maar ik zou niet op dat moment gaan scheiden. Dat kan altijd nog. Als er een kind is of zou komen zou ik echt relatietherapie to the max proberen om elkaar weer terug te vinden. Lukt het niet, dan lukt het niet en dan kun je alsnog scheiden. Maar ik zie bij hen zeker wel de potentie als ze allebei (ok die relikut meer dan jackson imo) water bij de wijn doen.
pi_161080466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, ik had nooit echt het idee dat zijn gevoelens voor haar helemaal weg waren.Het is gewoon vals om zulke informatie achter te houden. En eerst stelde ze dat tekenen steeds uit, weet ze dat ze zwanger is en dan tekent ze ineens wel, de feeks, zodat ze lekker alles zelf kan beslissen en wederom geen rekening met Jackson hoeft te houden, net zoals ze dat eigenlijk gedurende hun hele relatie al niet deed.
pi_161082068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou niet ALTIJD bij elkaar blijven voor een kind. Maar ik zou niet op dat moment gaan scheiden. Dat kan altijd nog. Als er een kind is of zou komen zou ik echt relatietherapie to the max proberen om elkaar weer terug te vinden. Lukt het niet, dan lukt het niet en dan kun je alsnog scheiden. Maar ik zie bij hen zeker wel de potentie als ze allebei (ok die relikut meer dan jackson imo) water bij de wijn doen.
En ik maar denken dat mensen zo hard mogelijk zouden moet vechten voor hun relatie, ook als er geen kind is :P Dus die relatietherapie zou sowieso een goed idee zijn geweest, niet enkel met een kind. Maar ik snap jouw kant ook :Y
pi_161082977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:35 schreef Michellee het volgende:
Ik dacht trouwens toen die trailer van Owen niet open ging, dat hij daarbinnen zat met April.... :@
Dat dacht ik ook!
Ja doei.
pi_161090181
Amelia woont toch niet meer bij Mer?

Ah! Al duidelijk!
pi_161090363
Hmmm goede hoop dat Callie eindelijk ook Penny stom vond. Maar die was helaas tevergeefs :r
pi_161090934
GA is van MyPrime ;( Alsof iemand van bovenaf niet wil dat ik die serie afkijk, eerst word ik van netflix US gemikt en nu staat het niet meer op MyPrime.
Hallo, bittorrent :(
Tap tap tap
pi_161094631
Wat een bitch blijft Catherine toch ook :') Al verheug ik me er wel op hoe ze April erbij gaat naaien. :P Krijgen we toch nog een soort van vrachtwagen die over haar heen rost :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:17:07 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161099490
Wat enorm ongeloofwaardig dat Sofia Penny niet (her)kent, zij en Callie zijn toch al maanden (te lang :X ) samen?!
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:54:42 #230
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161100087
Suffe aflevering, veel te veel relatiegeëmmer.
pi_161101724
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:56 schreef CrashO het volgende:
Wat een bitch blijft Catherine toch ook :')
Dit dus. Ging net iets beter tussen April/Jackson. Zou blij zijn als die verhaallijn klaar is..

Verder leuke aflevering. Vooral scenes met Mer/Amelia/Maggie/Alex waren tof! En goed dat Amelia voor haarzelf koos :)
pi_161103353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus. Ging net iets beter tussen April/Jackson. Zou blij zijn als die verhaallijn klaar is..

Verder leuke aflevering. Vooral scenes met Mer/Amelia/Maggie/Alex waren tof! En goed dat Amelia voor haarzelf koos :)
Maar het ging alleen maar beter tussen April en Jackson vanwege dat gesprek met Catherine, natuurlijk wist ze de bijbedoelingen van Catherine niet, maar zonder dat gesprek was ze vast niet naar Jackson gegaan om te zeggen dat ze wilde praten.
En ach, het is wel een beetje "what goes around comes around".

Ik hoop dat het tussen Hunt en Amelia nu wel definitief voorbij is want dat komt me echt de strot uit, sowieso mag Hunt er van mij wel uit, teveel gezeik altijd.
pi_161113188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar het ging alleen maar beter tussen April en Jackson vanwege dat gesprek met Catherine, natuurlijk wist ze de bijbedoelingen van Catherine niet, maar zonder dat gesprek was ze vast niet naar Jackson gegaan om te zeggen dat ze wilde praten.
En ach, het is wel een beetje "what goes around comes around".

Ik hoop dat het tussen Hunt en Amelia nu wel definitief voorbij is want dat komt me echt de strot uit, sowieso mag Hunt er van mij wel uit, teveel gezeik altijd.
Het kwam inderdaad door dat gesprek, maar als ze gewoon geen bijbedoelingen had...;) April is niet slim bezig geweest, maar dit is wel heel erg overdreven (en kan ook niet goed zijn voor de baby) imo.

Eens met Owen trouwens, die mag wel weg :P
pi_161113632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 09:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het kwam inderdaad door dat gesprek, maar als ze gewoon geen bijbedoelingen had...;) April is niet slim bezig geweest, maar dit is wel heel erg overdreven (en kan ook niet goed zijn voor de baby) imo.

Eens met Owen trouwens, die mag wel weg :P
Nou, April is ook wel erg dom en goedgelovig/naief. Ze kent Catherine toch? En ze weet toch dat die familie van Jackson stinkend rijk is en dus de beste advocaten kunnen betalen? Wat had ze dan verwacht? Dat ze het er maar bij zouden laten zitten en zouden hopen dat ze vanzelf wel een keer bij zou draaien?
pi_161114276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou, April is ook wel erg dom en goedgelovig/naief. Ze kent Catherine toch? En ze weet toch dat die familie van Jackson stinkend rijk is en dus de beste advocaten kunnen betalen? Wat had ze dan verwacht? Dat ze het er maar bij zouden laten zitten en zouden hopen dat ze vanzelf wel een keer bij zou draaien?
Het is gewoon geniepig van Catherine, niets meer, niets minder. April ging gewoon uit dat Catherine zich voelt hoe ze het ook toont. Zij kan er niks aan doen, dat Catherine daar geniepig bezig is. Niet alles is de schuld van April :P
pi_161114559
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is gewoon geniepig van Catherine, niets meer, niets minder. April ging gewoon uit dat Catherine zich voelt hoe ze het ook toont. Zij kan er niks aan doen, dat Catherine daar geniepig bezig is. Niet alles is de schuld van April :P
Nou ja, dat wel natuurlijk, als ze zich niet als zo'n kreng zou gedragen tegen Jackson en niet van die valse spelletjes gespeeld had was er uberhaupt geen reden geweest voor Catherine om te doen wat ze nu gedaan heeft.
pi_161115366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou ja, dat wel natuurlijk, als ze zich niet als zo'n kreng zou gedragen tegen Jackson en niet van die valse spelletjes gespeeld had was er uberhaupt geen reden geweest voor Catherine om te doen wat ze nu gedaan heeft.
Ja, maar ook daarbij was het niet allemaal de schuld van April, maar we gaan het daar toch niet eens over worden ;)
pi_161115530
Wel leuk dat de zussen weer samen in een huis zitten *O*

En in alle ergernis van vorige week vergeten te vermelden: leuk weer, die mooie relatie tussen Mer en Alex O+
pi_161116177
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat Catherine dat zo tegen Jackson zei op het eind :@
Ik vind april echt heel onredelijk en gewoon onaardig. Ze kan zich totaal niet inleven in jackson's gevoel.

En het kan aan mij liggen maar sommige relaties worden zo ontzettend geforceerd, er is totaal geen chemistry. Eerst Penny met Callie en nu die engerd met Meredith. Hoe geleidelijk oid de andere relaties zijn ontstaan, worden deze door je keel geschoven en is het niet bepaald geloofwaardig ofzo. Ik weet niet, het klopt niet ofzo.

Maargoed het is natuurlijk maar een serie hey ;)
Tralalalaaa
pi_161117294
O ik vind Mer en Thorpe niet echt geforceerd aandoen... Beter een nieuwe er in dan dat ze met iemand "uit het bestand" aan de haal gaat. Ik kan niemand bedenken die ik dar voor uit zou kiezen.

Callie en Penny daarintegen :r
pi_161117388
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niemand bedenken die ik dar voor uit zou kiezen.
Arizona :+ Als Callie het kan kan Mer het ook _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 14:27:34 ]
pi_161117398
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Arizona :+ Als Callie het kan kan mer het ook _O-
Niet tegen de lesbiantwist, maar Mer met haar inner dark en twisty in de mix met de immer opgewekte Arizona..?
pi_161117426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mer met haar inner dark en twisty in de mix met de immer opgewekte Arizona..?
Opposites attract? :P
pi_161117430
Plus Callie heeft al een keer testvragen gesteld om te kijken of ze lesbisch zou kunnen zijn. Daar kwam uit van niet :D
pi_161117473
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plus Callie heeft al een keer testvragen gesteld om te kijken of ze lesbisch zou kunnen zijn. Daar kwam uit van niet :D
Maar Callie begon toch ook pas te experimenteren toen Erica haar versierde? :P Misschien moet Mer gewoon loskomen O-) Een keer goed vol op de muil door Arizona :9

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 14:32:38 ]
pi_161117506
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:32 schreef CrashO het volgende:

[..]

Maar Callie begon toch ook pas te experimenteren toen Erica haar versierde? :P Misschien moet Mer gewoon loskomen O-) Een keer goed vol op de muil door Arizona :9
Ik kan je garanderen dat een keer goed muilen met een vrouw je niet lesbisch maakt. Hoe goed de betreffende vrouw ook kan zoenen.
pi_161117635
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat een keer goed muilen met een vrouw je niet lesbisch maakt. Hoe goed de betreffende vrouw ook kan zoenen.
True, maar bij Callie werkte het, kunnen ze het bij Mer ook proberen.
Houden we er iig nog 5 seconden kwaliteits TV aan over ~O>
pi_161118988
Misschien kan Mer weer aanpappen met Finn de vet?

[ Bericht 35% gewijzigd door Tegan op 02-04-2016 22:31:36 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:15:30 #249
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161119373
Mer en Arizona :D :') :D

Hoe creatief ook, doe toch maar gewoon Finn terug dan! ^O^

Ik vind Mer en die gast niet geforceerd, maar vind hem gewoon niet zo leuk. Callie en die troela is absoluut geforceerd, nog een grotere non-match dan Izzie en George destijds. Callie hoeft heus niet terug te hollen naar Arizona (mag wel, mits zonder gezeik), maar dit moet wel echt stoppen!
pi_161137790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

Callie en Penny daarintegen :r
Ik voel echt niks tussen die twee. Ik hoopte zo dat ze uit elkaar gingen nu..... }:|
pi_161137791
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 08:38 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik voel echt niks tussen die twee. Ik hoopte zo dat ze uit elkaar gingen nu..... }:|
Ja! Daar zat ik vanaf de "thank you" op te wachten :r
pi_161138824
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:56 schreef Tegan het volgende:
Misschien kan Mer weer aanpappen met Finn de vet?

[ afbeelding ]
Yes, please!
pi_161215267
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yes, please!
Ik ben ook voor!!!
pi_161217365
Ik vond Finn een beetje een dooie.
pi_161219375
Misschien een domme vraag maar hoe kan Catherine April eigenlijk naaien? Volgens mij heeft ze al niet veel uit die scheiding gehaald? En als ze het wel had verteld had die scheiding dan niet meer gekost?
  woensdag 6 april 2016 @ 13:18:35 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161220055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan Catherine April eigenlijk naaien? Volgens mij heeft ze al niet veel uit die scheiding gehaald? En als ze het wel had verteld had die scheiding dan niet meer gekost?
Ik gok op voogdij over het kind.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_161220148
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik gok op voogdij over het kind.
En dwang tot onderzoek
  woensdag 6 april 2016 @ 14:17:50 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161221557
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

En dwang tot onderzoek
En die moeder kennende, vastgeketend aan een bed tot het kind geboren is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_161224306
Of..heel misschien (gok van niet) probeert ze hun juist te helpen. Misschien hoopt ze dat Jackson in verdedigingsmode schiet en April en Jackson zo weer dichterbij elkaar kan brengen? Zal wel niet, maar, het kan!
  woensdag 6 april 2016 @ 16:25:56 #260
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161224669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond Finn een beetje een dooie.
Was ie ook, maar hij was ook zo :9 !!
pi_161224973
Ik snap niet dat ze zoiets zou willen doen.. Ik denk dat ze Richard dan sowieso kwijt raakt. Die heeft zijn eigen dochter pas net ontmoet en weet dat Meredith ook bij haar vader werd weggehouden
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 10:28:12 #262
163650 Greys
pi_161274251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of..heel misschien (gok van niet) probeert ze hun juist te helpen. Misschien hoopt ze dat Jackson in verdedigingsmode schiet en April en Jackson zo weer dichterbij elkaar kan brengen? Zal wel niet, maar, het kan!
Dit denk ik ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:29:51 #263
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161274283
Hihi, go Webber! ^O^
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:48:04 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161274621
Is dat Fez van That 70s Show!?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:08:02 #265
163650 Greys
pi_161274974
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:48 schreef babette21 het volgende:
Is dat Fez van That 70s Show!?
Ik heb de aflevering nog niet gekeken maar het antwoord is ja, zo leert Google mij. :D
Nu ben ik benieuwd.

Aardig opgedroogd zeg...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:24:17 #266
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161275318
Leuke aflevering. En volgende week... krijgen we er twee! *O*

Krijgen we nu na Izzie & Denny en Teddy & die leukerd (hoe heet ie ook alweer?) Edwards & Fez?!

Het afscheid van Penny komt naderbij *O* maar ik denk dat Callie met haar mee wil/gaat, wat natuurlijk stom is, maar uiteindelijk zal ze wel blijven vanwege Sofia en Arizona dus zo komt alles toch weer goed :s)

Die hele April-Jackson soap moet echt stoppen, ben daar zo klaar mee!!
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:31:34 #267
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161275497
Oh en ik had al zo'n vermoeden maar het werd nu zo overduidelijk dat ik het toch maar eens ben gaan checken, maar Jessica Capshaw (Arizona) is dus inderdaad voor de zoveelste keer zwanger! (dus gaat voor de zoveelste/definitieve keer exit??)
pi_161276075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef babette21 het volgende:
Oh en ik had al zo'n vermoeden maar het werd nu zo overduidelijk dat ik het toch maar eens ben gaan checken, maar Jessica Capshaw (Arizona) is dus inderdaad voor de zoveelste keer zwanger! (dus gaat voor de zoveelste/definitieve keer exit??)
SPOILER
pi_161276143
Ben ik nou heel naïef als ik denk dat je best wel een prima baantje hebt als je "alleen maar" Greys doet..?
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:03:07 #270
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161276191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:04:03 #271
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161276209
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben ik nou heel naïef als ik denk dat je best wel een prima baantje hebt als je "alleen maar" Greys doet..?
Ik zou ervoor tekenen!!
pi_161276222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik zou ervoor tekenen!!
Direct! Zelfs als ik de nieuwe minnares van Owen zou moeten spelen en me iedere keer in zo'n overdreven zoensessie moest storten!
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:05:46 #273
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161276252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Direct! Zelfs als ik de nieuwe minnares van Owen zou moeten spelen en me iedere keer in zo'n overdreven zoensessie moest storten!
:D :'( :D
pi_161276397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:03 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
_O- :D Ik zou er overigens ook zo voor tekenen! Best een aardig salaris volgens mij en er zijn genoeg weken waarin niet alle characters super veel screen time hebben, dus het werk valt ook wel enigszins mee :P

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 12:17:25 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:31:00 #275
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161276747
SPOILER
pi_161281199
SPOILER
pi_161281542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Best een aardig salaris volgens mij en er zijn genoeg weken waarin niet alle characters super veel screen time hebben,
Ellen Pomeo vangt iets van een half miljoen per aflevering :')
James Pickens (Webber), Justin Chambers (Karev) en Chandra Wilson (Bailey) een ton minder.

Dus geen idee hoeveel het B team kan bijschrijven, maar vast geen minimumloon inderdaad :P

Al kan het altijd meer overdreven :P , die blonde Bimbo uit TheBigBangTheory vangt 1 miljoen per 20min aflevering _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 16:12:15 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:22:03 #278
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161281852
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:53 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Tja, hoe bindend is zoiets? Had Dempsey ook geen tig-jarencontract? Als ik Grey's was zou ik in ieder geval voor kleine lettertjes gaan: "...mits opnieuw zwanger, want we blijven niet bezig!" :X :')
pi_161288642
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:22 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja, hoe bindend is zoiets? Had Dempsey ook geen tig-jarencontract? Als ik Grey's was zou ik in ieder geval voor kleine lettertjes gaan: "...mits opnieuw zwanger, want we blijven niet bezig!" :X :')
Dit dus. Volgens mij hadden Lexie en Mark ook allebei nog een contract 😄
pi_161297862
Volgens mij zijn Patrick Dempsey Eric Dane en Chyler Leigh op eigen verzoek weggegaan. Dat mag natuurlijk altijd.
pi_161298062
Eric Dane en Chyler Leigh zijn op eigen verzoek weggegaan.

Chyler wilde meer huismoeder zijn (heeft 3 kinderen).
Eric kreeg de hoofdrol in The Last Ship dus had geen tijd meer.

En Patrick Dempsey begon dezelfde diva trekjes te krijgen als Katherine Heigl. En dat slikt Shonda niet, dus die heeft hem toen maar dood gemaakt :P
pi_161298105
God als ik ergens zat waar ik de kans kreeg om per jaar 24 x een (half) miljoen te cashen zou ik nederig dan nederig over de set schuifelen :D
pi_161300649
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2016 08:53 schreef CrashO het volgende:
Eric Dane en Chyler Leigh zijn op eigen verzoek weggegaan.

Chyler wilde meer huismoeder zijn (heeft 3 kinderen).
Eric kreeg de hoofdrol in The Last Ship dus had geen tijd meer.

En Patrick Dempsey begon dezelfde diva trekjes te krijgen als Katherine Heigl. En dat slikt Shonda niet, dus die heeft hem toen maar dood gemaakt :P
Dat bedoel ik dus..;) ook al hebben ze een contact dan kunnen ze alsnog kiezen om te stoppen met de serie.

Eric Dane stopte trouwens niet omdat hij de hoofdrol in The Last Ship kreeg, die rol kreeg hij later pas. Hij besloot te stoppen omdat Chyler ook stopte en hij vond dat zijn karakter dan ook niet meer veel zou toevoegen. Daar was Shonda het mee eens.

En wat er precies is gebeurd met PD is niet geheel bekend. Gaan verschillende rumours.
pi_161302256
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
God als ik ergens zat waar ik de kans kreeg om per jaar 24 x een (half) miljoen te cashen zou ik nederig dan nederig over de set schuifelen :D
Ook 10 jaar lang, met genoeg andere aanboden?
  donderdag 14 april 2016 @ 11:33:48 #285
318361 Bienelientjee
pi_161419670
Morgen twee afleveringen?! :D *O*
pi_161419820
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen twee afleveringen?! :D *O*
:Y

Zal wel weer dubbel gezeik/drama zijn. Is tot nu toe altijd met die back-to-back afleveringen :{
Iemand fucked up en dan een hele aflevering om het erin te wrijven.
pi_161420145
Dubbele inderdaad, zo'n two hour event, net als die bom aflevering, shooter aflevering, etc.
pi_161420260
Maar niet de season finale toch?
pi_161420739
Nah. Nog lang niet.
De double van morgen is 18 & 19. Dit seizoen heeft er weer 24.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 12:21:16 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 20:42:58 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161431524
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:40 schreef CrashO het volgende:

[..]

:Y

Zal wel weer dubbel gezeik/drama zijn. Is tot nu toe altijd met die back-to-back afleveringen :{
Iemand fucked up en dan een hele aflevering om het erin te wrijven.
Krijgen we er twee, is het nog niet goed!
pi_161442812
Die nooooooooonchemistry :r
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:19:19 #292
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_161443080
Owh nee 19 gekeken! Maar 18 over geslagen :'(
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:47:12 #293
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161443666
Heavy shit, maar lekker wel, twee uur van dittum!

Word alleen een beetje moe van die overwijze kinderen de hele tijd, die maar een beetje volwassen beslissingen nemen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is (in plaats van gewoon heel hard te gaan huilen). En van domme volwassenen die voorbarige kleuterbeslissingen nemen, oftewel mensen die meteen naar een advocaat rennen als ze iets willen; eerst April en nu Arizona ook weer. Ze heeft wel een punt, maar ze heeft nog niet eens met Callie besproken dat het ook haar kind is, etc.

Gelukkig hebben we Jackson nog. O+
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:47:49 #294
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161443678
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 12:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2016 @ 13:03:19 #295
163650 Greys
pi_161443998
quote:
:D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161444109
quote:
Dan kun je 18 kijken als een soort van flashback aflevering :D
  vrijdag 15 april 2016 @ 13:12:55 #297
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_161444183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan kun je 18 kijken als een soort van flashback aflevering :D
Dat ben ik maar aan t doen :@
pi_161448233
Ik vond er weinig aan.
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:55:50 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161450917
Ik wil niet gespoilerd worden dus ik durf niet terug te lezen.
Klopt het dat ep 18 zomaar middenin een verhaal start? :@ :?

Nm, I get it now...

*verder kijkt...

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 15-04-2016 19:02:28 ]
pi_161451095
Hoe lang denken jullie dat het duurt totdat het weer dikke mik is tussen Jackson en april?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 19:03:13 ]
pi_161451513
weet je dat me dat echt niet meer kan boeien ? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')