abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159145512
Zelf ben ik niet zo van de selfiesticks, maar voor een familielid toch even gaan zoeken naar de verschillende varianten. Blitzwolf heeft er twee, met een gewoon kabeltje, en met bluetooth zodat je wat meer mogelijkheden hebt.

Blitzwolf bedrade selfiestick

Deze stick kost $10,49 zonder gebruik van coupons en dan krijg je een selfiestick met 1 knop erop, en die je met een draadje op je telefoon aansluit. Op de Jiayu S3+ werkt dit prima in de standaard camera app. De stick zelf voelt goed aan en vooral ook degelijk. Ik ben weleens andere sticks tegen gekomen (vaak wat goedkoper) die wat onstabiel aanvoelen en vooral als je hem verlengd. Deze stick kan van 22,5 cm worden verlengd naar 90 cm.

De kop zelf van de stick komt standaard met een adapter om een telefoon in vast te zetten. Dit werkt met een soort veer die je open kan trekken, je telefoon ertussen te doen en dan zit hij klem. Dit werkt prima en zorgt niet voor beschadigingen op je telefoon. Wat je ook kan doen is je actioncam erop zetten door de telefoon adapter eraf te schroeven.

Bluetooth versie
Dan hebben we ook nog de "Bluetooth" versie, die kost zo'n 16,99 dollar. In de basis is de stick helemaal hetzelfde, alleen kan je hem via bluetooth laten verbinden met je telefoon. In de standaard camera-app werkt dan alleen de 'foto' knop, Als je de app BW Shutter download kan je ook de extra knoppen bedienen die op de stick zitten. Je kan switchen van de front naar back-cam, zoomen en de foto maken natuurlijk. Die app werkt prima maar het is vooral de vraag of je die extra knoppen überhaupt gaat gebruiken. Voor mij heeft dit weinig toegevoegde waarde, je moet zorgen dat hij opgeladen is en telkens weer verbinden via bluetooth etc. Kwestie van persoonlijke voorkeur dus.

Conclusie
De bedrade versie is prima, compact en degelijk. Voor mij is de bluetooth versie overbodig omdat het weinig extra functionaliteit met zich meebrengt.

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 16-01-2016 18:46:55 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:40:31 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159149792
Wel degelijke sticks zo te zien. Beter dan die paar euro dingen van de action lijkt me.

Hoe zwaar zijn ze? Als je 'm de hele dag mee moet dragen is het gewicht ook best wel van belang..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_159151753
Ik gebruik hem ook tijdens mij reis door zuidoost Azië. Hij is buitengewoon licht van gewicht en hufterproof! Ook ik ben het Rene90 eens dat de goedkope versie die je nooit hoeft op te laden de beste keus Is.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_159159683
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:40 schreef tokko1 het volgende:
Wel degelijke sticks zo te zien. Beter dan die paar euro dingen van de action lijkt me.

Hoe zwaar zijn ze? Als je 'm de hele dag mee moet dragen is het gewicht ook best wel van belang..
Zo'n 165 gram.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 07:31:07 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159299306
De bedrade BlitzWolf selfiestick (zonder Bluetooth) is t/m a.s. zondag (24 januari) te koop met 20% korting bij gebruik van code Blitzwss .

P.S. Wil je de code gebruiken, zet dan op de productpagina even het vinkje voor de gift (langere schroef) uit, want in combinatie daarmee werkt de code helaas niet.

P.P.S. Deze code is NL/BE-only, dus altijd even het hokje voor je naam- en adresgegevens aanvinken voor je de code invoert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')