Man, wat een laffe brabo's waren dat. Kutavondquote:Op zondag 17 januari 2016 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
NICE !!!! Hebben ze de toko nog een beetje heel gehouden?
Gingen ze nog de stad in dan of al naar bed?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Man, wat een laffe brabo's waren dat. Kutavond
Naar de stad, hebben bij mij een krat cola weggezopen en 9 liter bier met z'n 30'enquote:Op zondag 17 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gingen ze nog de stad in dan of al naar bed?
9L bier met 30 man??quote:Op zondag 17 januari 2016 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Naar de stad, hebben bij mij een krat cola weggezopen en 9 liter bier met z'n 30'en
Ja joh, vorig jaar hadden we 40 man die in 2,5 uur 80 liter wegzopen! Wat een bazenquote:Op zondag 17 januari 2016 01:04 schreef Geerd het volgende:
9L bier met 30 man?? Oke begin van de avond hoef je niet meteen lam te zijn maar.
Godver das ook wel slecht vooral met carnaval slechte zaak, bestel je toch sws 2 of 3 vaten meer, bier blijft wel langer dan een jaar goed manquote:Op zondag 17 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja joh, vorig jaar hadden we 40 man die in 2,5 uur 80 liter wegzopen! Wat een bazen
Was wel kut dat dat onze laatste 80 liter waren!
"Doe mij maar een biertje"
"Bier is op"!!!!!!!!!!!
Was wel rond carnaval maar daar doen we in Den Haag niet aan en die gasten kwamen uit de achterhoek dus deden ze ook niet aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver das ook wel slecht vooral met carnaval slechte zaak, bestel je toch sws 2 of 3 vaten meer, bier blijft wel langer dan een jaar goed man
M'n baas en ik zaten nog te twijfelen of we bij moesten halen ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver das ook wel slecht vooral met carnaval slechte zaak, bestel je toch sws 2 of 3 vaten meer, bier blijft wel langer dan een jaar goed man
Nee klopt ja, bepaalde streken Goor DIepenveen weer wel meer naar de Duitse grens.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Was wel rond carnaval maar daar doen we in Den Haag niet aan en die gasten kwamen uit de achterhoek dus deden ze ook niet aan.
Heb me echt nog nooit zo voor lul voelen staan
Was gisteravond even op werk dus m'n F&B manager van "we hebben nog maar 2 20 liter fusten"quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee klopt ja, bepaalde streken Goor DIepenveen weer wel meer naar de Duitse grens.
Dat is wel kut ja man
Kom je volgende week wel mee door !!quote:Op zondag 17 januari 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Was gisteravond even op werk dus m'n F&B manager van "we hebben nog maar 2 20 liter fusten"
GODVERDOMME BIJHALEN DAN!
Kom binnnen vandaag en er staat 150 liter bij
Niet mijn ding, sorryquote:Op zondag 17 januari 2016 01:21 schreef Scuidward het volgende:
Owja dit wilde ik nog delen. Gisteravond fissa, ik dus graag macht over de audio voor zover dat gewaardeerd wordt.
Mensen gingen los. LOS ZEG IK JE.
Volgende week 2 keer in Rotterdam, 2 keer in Den Haag en 1 keer in Dordrecht. Zin in ookquote:
Ook niet als je dronken bent? Wel leuk gezicht, 20 mensen dansen op deze tekst.quote:
Als ik dronken ben wil ik gewoon simpele muziek om mee te lallen of domme top 40 hits. Ik ben simpel.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook niet als je dronken bent? Wel leuk gezicht, 20 mensen dansen op deze tekst.
"Pussy pussy pussy pussy pussy pussy tickie tickie twanga likkie likkie."
Even volhouden jonguh !!!!quote:Op zondag 17 januari 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgende week 2 keer in Rotterdam, 2 keer in Den Haag en 1 keer in Dordrecht. Zin in ook
Owja beide nummers echt al 10x gezien in deze reeks.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik dronken ben wil ik gewoon simpele muziek om mee te lallen of domme top 40 hits. Ik ben simpel.
Dus dit:
Of dit:
Deze manquote:
Heb je een leven ineens?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:34 schreef Scuidward het volgende:
Zal even wat minder posten tot ongeveer dinsdag of woensdag.
Dat men dat weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |