Ewaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zal jou eens renwanaal nemen.
Boh gek !!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Droog, zonder spuug, hop erin!
Omdat je een feit uitspreekt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien krijg ik nog een ban na het weekend
Blijkbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Omdat je een feit uitspreekt?
Vannacht ergens, tussen 12 en 1 begon het volgens mijquote:
Vrouwen zijn niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:58 schreef TimothyTomato het volgende:
e shredder gehaald, gebruikte het nooit, en dat mens heeft mij best wel het vertrouwen in daten weggenomen;( (Rebound zijn
Ga zelf zoeken lui kindquote:
Crip kwam kutten hier ging lokquoten in klb toen kwam klb weeer eens langs meer nietquote:
Dan neem ik maar glijmiddel meequote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:47 schreef Argo het volgende:
Er verzamelen zich wel toffe mensen hier. Dit is de beste SC gewoon. Haceej SC!!!! Renwan homo ze gaan je anaal testen!!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:47 schreef Argo het volgende:
Er verzamelen zich wel toffe mensen hier. Dit is de beste SC gewoon. Haceej SC!!!! Renwan homo ze gaan je anaal testen!!!
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Crip kwam kutten hier ging lokquoten in klb toen kwam klb weeer eens langs meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |