Ook als hij voor je scoortquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Brama scoort tegen je kun je je club beter opdoeken
Watquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga even het toilet onveilig maken, rond 23:25 ben ik terug voor MOTD.
Dat is een flinke boodschapquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga even het toilet onveilig maken, rond 23:25 ben ik terug voor MOTD.
quote:
Je ziet wel een haal met zijn linkerbeen, maar hij kan met geen mogelijkheid de tegenstander rakenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is de trappende beweging dan?
Misschien had hij even kunnen ruilen met Bas Nijhuis bij Emmenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin van den Kerkhof.
Een dieptriest slechte scheidsrechter dus ik sta 110% achter Joey van den Berg.
Nee, want de scheidsrechtersbaas wil graag jonge scheidsrechters de kans gevenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had hij even kunnen ruilen met Bas Nijhuis bij Emmen
Ja dat dus, walgelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond is tevreden over de prestaties van het arbiterskorps in de eerste helft van het seizoen 2015/16. Van Egmond ziet niet méér fouten dan in de voorgaande jaren. Hij zegt ook dat hij bezig zal blijven om jonge scheidsrechters in te zetten en door te laten breken.
Dat is met afstand de slechtste NOS-commentator.quote:
Lollig ja, goed nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf Van Overeem een leuk spelertje vinden
Zal geen wereldtop worden, absoluut niet. Maar het is niet kleurloos en heeft nog wel wat loopvermogen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |