abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 11:30:26 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159223964
Had ik al geroepen dat Jesu/Sun Kil Moon echt genot is?
Ja he.
Mooi, doe ik het nog een keer.

Het geeft mij echt de Spiderland-feel, weliswaar iets lichter, maar toch
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159223976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik al geroepen dat Jesu/Sun Kil Moon echt genot is?
Ja he.
Mooi, doe ik het nog een keer.

Het geeft mij echt de Spiderland-feel, weliswaar iets lichter, maar toch
Nog nergens kunnen vinden.

Check:: gevonden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 11:32:52 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159224024
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nog nergens kunnen vinden.

Check:: gevonden
Gewoon streambaar op de site van Sun Kil Moon.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159224061
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gewoon streambaar op de site van Sun Kil Moon.
Ik haat streams.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 11:39:10 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159224164
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik haat streams.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lastfm is toch volledig rigged. Die geeft mijn muzieksmaak compleet niet weer _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159224307
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik haat streams.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://universalscrobbler.com/
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_159224382
Dat is me ook weer teveel werk hoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159224524
Ik moest lachen om de Kermit vergelijking. _O-
pi_159224601
Heb kaartjes gekocht voor een concert van The Robocop Kraus. Volgens mij treden ze niet zo vaak meer op en scoren ze vrij veel indie credits dus nu maar de kans gepakt om erbij te zijn. *O*
pi_159224605


[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 11:59:40 ]
  Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 12:00:12 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159224625
After Laughter Comes Tears was een van de fijnere plaatjes van 2007. Verder ken ik ze niet echt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159224643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
After Laughter Comes Tears was een van de fijnere plaatjes van 2007. Verder ken ik ze niet echt.
In 2007 kwam ook hun laatste studio album uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 12:01:52 ]
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 13:55:36 #88
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159227183
Black Mountain komt met een nieuwe plaat "IV" in april, de marketing teksts is helemaal niet pretentieus :X

quote:
The rock canon has many anti-heroes, Black Mountain being the latest. In the past, Can’s Tago Mago established that the only rule in rock and roll is that there are no rules. Pink Floyd’s prodigious output in the 70s showed us that architecture can be cool, while delinquent proto-metalers Black Sabbath demonstrated that you can make a lot from not that much. Now Black Mountain teach us that you don’t have to be afraid of the past to move bravely into the future, defining what it is to be a classic rock band in the new millennium. Today, they announce IV, an unapologetically ambitious record made by a group of musicians who are at the peak of their powers.

The group’s sense of rediscovery as a creative whole is tangible throughout. Stephen McBean, Jeremy Schmidt, Amber Webber, and Joshua Wells were joined in the studio by spiritually attuned bassist and veteran purveyor of the riff, Arjan Miranda (formerly of S.T.R.E.E.T.S, Children, and The Family Band) whose roots, heart, and soul are connected to the same soil and cement that Black Mountain were borne from. Recording was primarily done in close collaboration with producer Randall Dunn (Sunn O))), Wolves In The Throne Room, Marissa Nadler) at his trusted Avast! facility in Seattle. IV will be released on April 1st via Jagjaguwar,
Maar ik heb hem toch maar besteld :D

Lelijke hoes ook trouwens



Maar hij valt nog mee vergeleken met de vorige



Maar die daarvoor vind ik dan weer een van de mooiere hoezen.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159227354
Die tekst :')
Black Mountain _O_
Denk dat ik er ook heenga in de melkweg ze zijn live best wel heel goed.
pi_159227542
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Black Mountain komt met een nieuwe plaat "IV" in april, de marketing teksts is helemaal niet pretentieus :X

[..]

Maar ik heb hem toch maar besteld :D

Lelijke hoes ook trouwens

[ afbeelding ]

Maar hij valt nog mee vergeleken met de vorige

[ afbeelding ]

Maar die daarvoor vind ik dan weer een van de mooiere hoezen.

[ afbeelding ]
_O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 14:10:49 #91
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159227578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die tekst :')
Black Mountain _O_
Denk dat ik er ook heenga in de melkweg ze zijn live best wel heel goed.
Dit is zo'n bandje dat ik al volg vanaf druganaut maar nog nooit live gezien heb, deze roadburn wordt de eerste keer :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159227883
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit is zo'n bandje dat ik al volg vanaf druganaut maar nog nooit live gezien heb, deze roadburn wordt de eerste keer :)
Ik heb ze alleen op Dour en Lowlands gezien, dus geen clubshow.
Maar op Lowlands waren ze voor mij een stuk beter dan Queens Of The Stone Age die erna kwamen. Black Mountain wel in Charlie en Qotsa in de Alpha. Dour vond ik de show iets minder maar dat kwam meer omdat ik toen Wilderness Heart nog niet zo tof vond, inmiddels vind ik die ook best wel lekker.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 14:24:16 #93
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159227918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik heb ze alleen op Dour en Lowlands gezien, dus geen clubshow.
Maar op Lowlands waren ze voor mij een stuk beter dan Queens Of The Stone Age die erna kwamen. Black Mountain wel in Charlie en Qotsa in de Alpha. Dour vond ik de show iets minder maar dat kwam meer omdat ik toen Wilderness Heart nog niet zo tof vond, inmiddels vind ik die ook best wel lekker.
Ik vind wilderness eigenlijk hun minste plaat, ben erg benieuwd naar deze.... In the future is wel erg geweldig O+
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159228025
Ze stonden in 2008 op Lowlands dat was wel tof, hoewel niet de beste setting. Midden overdag, open lucht podium. Op het kleinste podium van toen: De Charlie :D
nee, jij dan!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:39:15 #95
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_159228243
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Gehenna het volgende:
Ze stonden in 2008 op Lowlands dat was wel tof, hoewel niet de beste setting. Midden overdag, open lucht podium. Op het kleinste podium van toen: De Charlie :D
Was er toen ook bij. Toffe show was dat toen. :)
Ga er ook bij zijn in de Melkweg voor m'n vierde keer Black Mountain. Eerste keer was op Le Guess Who in 2007, wat toen nog gewoon een Canadees-getint festival was en zij headlner van waren. Verdorie ook alweer bijna 10 jaar geleden...
pi_159228246
Was meer tegen de avond dan midden overdag hoor. Qotsa startte daarna als afsluiter van de Zondag in de Alpha en was wat mij betreft minder.
Op dour vond ik ze minder omdat Wilderness Heart gewoon niet even sterk is als in The Future
Dit moet wel een van hun minste nummers zijn Deze daarvan is al best goed maar de refreintjes trekken me echt niet.
pi_159228293
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Gehenna het volgende:
Ze stonden in 2008 op Lowlands dat was wel tof, hoewel niet de beste setting. Midden overdag, open lucht podium. Op het kleinste podium van toen: De Charlie :D
Kut podium is dat ja :P
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 14:48:09 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159228471
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:39 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Was er toen ook bij. Toffe show was dat toen. :)
Ga er ook bij zijn in de Melkweg voor m'n vierde keer Black Mountain. Eerste keer was op Le Guess Who in 2007, wat toen nog gewoon een Canadees-getint festival was en zij headlner van waren. Verdorie ook alweer bijna 10 jaar geleden...
Een tijdje geleden hebben ze een 10 jarige jubileum versie van hun eerste album uitgebracht... grappig hoe snel de tijd gaat ik heb die plaat gekocht toen hij uitkwam... en het voelt als een latere periode in mijn plaatkoopcarriere.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:34:16 #99
159761 Arn0
Abbey Road
pi_159238263
quote:
In a new interview with NME, Coldplay's Will Champion said the late David Bowie once turned down their request for a collaboration. The band had written a song with a multi-part harmony, and envisioned Bowie as one of the voices. When Chris Martin wrote Bowie a letter asking him to participate, the response was definitive: "It's not a very good song, is it?"
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:47:22 #100
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')