Waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef dickeaten het volgende:
Ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft met VOG aanvragen en nog weet hoelang er gewacht moest worden voordat de VOG ontvangen was in de brievenbus. Op de website van Justis staat twee tot vier weken, maar dat lijkt mij te lang. Dus vanaf moment aanvraag/betaling voor de VOG en ontvangst VOG.
Graag ook het jaartal aangeven, zodat ik een beter beeld bij krijg. Alvast bedankt
Ik zag op een forum (2 jaar oude topic) dat het ook voorkwam dat het binnen enkele dagen geregeld was.quote:
Het is een menselijke handeling he, worden meerdere registers gecontroleerd. Maar gemiddeld een tot twee weken. Vorige jaar dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:41 schreef dickeaten het volgende:
[..]
Ik zag op een forum (2 jaar oude topic) dat het ook voorkwam dat het binnen enkele dagen geregeld was.
Overigens mijn persoonlijke mening is dat het binnen een paar minuten zou moeten werken met DigiD. Digitaal checken in database en PDF versturen met certificaat. Geen post e.d.
Bij geen afweging. Ik ben nog nooit in aanraking geweest met Justitie. Ik neem aan dat het bij de mensen die tot nu toe gereageerd hebben ook hetzelfde geval is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:55 schreef Wespensteek het volgende:
Het ligt eraan hoe moeilijk de afweging is.
Ik zou gewoon 2 tot 4 weken aanhouden. Als het er sneller is, prima. Zo niet, ook prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef dickeaten het volgende:
Bij geen afweging. Ik ben nog nooit in aanraking geweest met Justitie. Ik neem aan dat het bij de mensen die tot nu toe gereageerd hebben ook hetzelfde geval is.
Boefje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:06 schreef Hallojo het volgende:
3 jaar geleden aangevraagd, nog steeds niet ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |