abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2016 @ 19:40:17 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162251690
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2016 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ah, het "net zoals bij de F1"-bijzinnetje :)
Ik haalde het er niet bij hoor ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_162252462
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helemaal. Weet zelf nog hoe vervelend het werd voor dat topic er was.

[..]

Wat is gisteren deed was niet helemaal clean, aangezien ik zelf ook fel tegen het gepraat over streams ben. Het probleem is dat er niks wordt uitgezonden op het open net, en ik graag voor de mensen die van streams afhankelijk zijn iets klaar zet.

Dit deed ik ver voor de uitzending begonnen was om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk mensen last van hebben. Daarna is er nog maar één post aan geweid, en dat was een spoiler met een stream erin.
Voor en vooral na de race gaat het over allerlei onzin, offtopic en onderwerpen die een eigen topic hebben, dat is dus eigenlijk geen probleem?

Het gaat nu ook al 30 posts over peptalk, terwijl dat gewoon een eigen topic heeft.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2016 @ 20:16:13 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162252871
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:02 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voor en vooral na de race gaat het over allerlei onzin, offtopic en onderwerpen die een eigen topic hebben, dat is dus eigenlijk geen probleem?

Het gaat nu ook al 30 posts over peptalk, terwijl dat gewoon een eigen topic heeft.
Wat nu gaande is in dat topic vind ik persoonlijk echt geweldig. Er was ooit een tijd dat er tijdens de race wat gebeurde en dat het daarna 2 weken stil werd. Dat er nu zo'n grote groep mensen is die zo lang over formule 1 kan blijven praten is juist goed voor de sfeer.

Ik zei het net al, ik heb er totaal geen problemen mee als het in het Giro topic over van alles gaat. Het enige wat in een ander topic kan is dat gedoe over managers, puur omdat het dag in dag uit over niks dan die managers ging door een zeer klein groepje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_162253275
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat nu gaande is in dat topic vind ik persoonlijk echt geweldig. Er was ooit een tijd dat er tijdens de race wat gebeurde en dat het daarna 2 weken stil werd. Dat er nu zo'n grote groep mensen is die zo lang over formule 1 kan blijven praten is juist goed voor de sfeer.

Ik zei het net al, ik heb er totaal geen problemen mee als het in het Giro topic over van alles gaat. Het enige wat in een ander topic kan is dat gedoe over managers, puur omdat het dag in dag uit over niks dan die managers ging door een zeer klein groepje.
Er zijn al meer posts aan het optreden van Max Verstappen in peptalk (dat nogmaals gewoon een eigen topic heeft) geweid dan dat er tijdens de gehele Giro aan managerspelletjes geweid zijn voordat er ineens weer in een apart topic gepost moest worden.

Maar omdat jij het ene persoonlijk geweldig vindt en het goed voor de sfeer acht en het andere niet doen we gewoon lekker inconsequent?

Ook knap dat je als niet-volger van het wielrennen kennelijk toch aanvoelde dat het gekeuvel over managers niet goed was voor de sfeer en het een zeer klein groepje betreft (er doen zo'n 50 fok-users mee aan de subpoule op Scorito).
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2016 @ 20:36:20 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162253491
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Er zijn al meer posts aan het optreden van Max Verstappen in peptalk (dat nogmaals gewoon een eigen topic heeft) geweid dan dat er tijdens de gehele Giro aan managerspelletjes geweid zijn voordat er ineens weer in een apart topic gepost moest worden.

Maar omdat jij het ene persoonlijk geweldig vindt en het goed voor de sfeer acht en het andere niet doen we gewoon lekker inconsequent?

Ook knap dat je als niet-volger van het wielrennen kennelijk toch aanvoelde dat het gekeuvel over managers niet goed was voor de sfeer en het een zeer klein groepje betreft (er doen zo'n 50 fok-users mee aan de subpoule op Scorito).
De Giro misschien niet, maar de Vuelta heb ik wel gevolgd. Toen ook al vond deze discussie gevoerd en toen is het manager-topic het leven in geroepen.

Nu keek ik er nog even tegen aan, maar al snel begon het geopper voor een apart topic. Die was er, dus gaan we de koers van de Vuelta voortzetten
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 16 mei 2016 @ 20:38:44 #96
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162253560
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De Giro misschien niet, maar de Vuelta heb ik wel gevolgd. Toen ook al vond deze discussie gevoerd en toen is het manager-topic het leven in geroepen.

Nu keek ik er nog even tegen aan, maar al snel begon het geopper voor een apart topic. Die was er, dus gaan we de koers van de Vuelta voortzetten
Toen werd dat vooral in leven geroepen vanwege onophoudelijk gejank van ene user (Byzatschiii of hoe hij ook moge heten) die sinds Vuelta toen niet meer heeft gepost op FOK! En toch zie je noodzaak voor een ander topic. Er ontbreekt nu een stukje sfeer in Giro-topic, soms moet je dingen niet al te serieus nemen. Er mag best ruimte zijn voor wat gekeuvel
  Forum Admin / PR maandag 16 mei 2016 @ 20:42:49 #97
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162253682
Er was een tijd dat we het gewoon zo konden afspreken dat het tijdens de uitzending van de wedstrijd daarover zou gaan en daarbuiten alles besproken kon worden
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2016 @ 20:58:04 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162254103
Wmb kan je nog steeds alles gewoon bespreken. Managers kunnen besproken worden, het weer kan besproken worden, een fietswedstrijd in de Ardennen mag besproken worden... het enige verschil is dat er een apart topic is voor de managers zodat er in het Giro topic over al het andere gepraat kan worden.

Deze beslissing is niet alleen maar gemaakt voor een groepje users die elkaar heel goed kent en met z'n allen de manager speelt. Deze beslissing is ook gemaakt voor de veel grotere groep lurkers en meelezers voor wie het geen biet uitmaakt dat Mani 2 plekken gestegen is. Het kan best zo zijn dat één persoon zich echt hard maakte voor een apart topic, maar op basis van de mening van één persoon worden er geen beslissingen gemaakt.

Je zegt wel dat er 50 mensen mee doen in de poule, maar ik zie geen 50 mensen posten over de manager.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 16 mei 2016 @ 22:37:08 #99
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_162257536
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Wmb kan je nog steeds alles gewoon bespreken. Managers kunnen besproken worden, het weer kan besproken worden, een fietswedstrijd in de Ardennen mag besproken worden... het enige verschil is dat er een apart topic is voor de managers zodat er in het Giro topic over al het andere gepraat kan worden.

Deze beslissing is niet alleen maar gemaakt voor een groepje users die elkaar heel goed kent en met z'n allen de manager speelt. Deze beslissing is ook gemaakt voor de veel grotere groep lurkers en meelezers voor wie het geen biet uitmaakt dat Mani 2 plekken gestegen is. Het kan best zo zijn dat één persoon zich echt hard maakte voor een apart topic, maar op basis van de mening van één persoon worden er geen beslissingen gemaakt.

Je zegt wel dat er 50 mensen mee doen in de poule, maar ik zie geen 50 mensen posten over de manager.
Je geeft eerst als reden dat er ook lurkers genoeg zijn die die managers niks interesseert en vervolgens vergeet je deze weer. Het is niet verplicht om te posten.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 16 mei 2016 @ 23:38:43 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_162259487
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 22:37 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je geeft eerst als reden dat er ook lurkers genoeg zijn die die managers niks interesseert en vervolgens vergeet je deze weer. Het is niet verplicht om te posten.
Wat een held ben je toch :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162259496
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Wmb kan je nog steeds alles gewoon bespreken. Managers kunnen besproken worden, het weer kan besproken worden, een fietswedstrijd in de Ardennen mag besproken worden... het enige verschil is dat er een apart topic is voor de managers zodat er in het Giro topic over al het andere gepraat kan worden.

Deze beslissing is niet alleen maar gemaakt voor een groepje users die elkaar heel goed kent en met z'n allen de manager speelt. Deze beslissing is ook gemaakt voor de veel grotere groep lurkers en meelezers voor wie het geen biet uitmaakt dat Mani 2 plekken gestegen is. Het kan best zo zijn dat één persoon zich echt hard maakte voor een apart topic, maar op basis van de mening van één persoon worden er geen beslissingen gemaakt.

Je zegt wel dat er 50 mensen mee doen in de poule, maar ik zie geen 50 mensen posten over de manager.
Peptalk heeft ook een eigen topic, nota bene in SPT SPT / Peptalk #1: Na jaren weer een sporttalkshow! op Ziggo Sport, desalniettemin gewoon een stuk of 200 posts in het F1-topic. Dus dat is niet het enige verschil. Het verschil is dat jij in het ene geval afgaat op je eigen gevoel ('geweldig, goed voor de sfeer') en in het andere geval op het gevoel van enkele anderen.

Dit is weer precies hetzelde als vorig jaar met de F1-streams. Eerst mocht er in de racetopics ineens absoluut niet meer over gesproken worden. Daarna opende ik dit topic SPT / [F1] streamtopic. Dat was ook weer niet goed, waarna er een sticky topic kwam met informatie waar je geen reet aan hebt. Vervolgens werd er gisteren weer volop over streams gepost in de racetopics, is het opeens allemaal wel weer prima en doen klachten van andere users er opeens weer niet toe.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 mei 2016 @ 23:46:31 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162259708
Streams zijn nog steeds niet ok en wordt zo ver mogelijk beperkt. Zoals ik net al zei, dit was een eenmalige actie.
Dat voorbeeld van peptalk is een compleet andere situatie.

Wat is nou precies het probleem? Je hebt nu twee geweldig lopende topics, waar je in één topic puur over de managers kan lullen en een ander topic voor al het andere.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_162260260
Het probleem is de volslagen willekeur waarmee dingen gedaan worden.

En de F1 die totaal, maar dan ook totaal, anders behandeld wordt dan (bijvoorbeeld) wielrennen.

Ik heb totaal geen probleem met allerlei onderwerpen in één topic en, als dat het beleid is, aparte topics voor bepaalde onderwerpen. Maar dan wel over de gehele lijn en niet in het ene geval wel en het andere geval weer niet of juist niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 mei 2016 @ 00:19:00 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162260402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef wimderon het volgende:
Het probleem is de volslagen willekeur waarmee dingen gedaan worden.

En de F1 die totaal, maar dan ook totaal, anders behandeld wordt dan (bijvoorbeeld) wielrennen.

Ik heb totaal geen probleem met allerlei onderwerpen in één topic en, als dat het beleid is, aparte topics voor bepaalde onderwerpen. Maar dan wel over de gehele lijn en niet in het ene geval wel en het andere geval weer niet of juist niet.
Bij de F1 heb je een manager-topic, een nieuwtjes-topic en een van-alles-wat-topic.

Bij de Giro heb je een manager-topic en een topic voor al het andere.

Streamaanvragen zijn niet geheel verboden maar wel vreselijk ongewenst tijdens het evenement. Overigens bij de Giro compleet niet van toepassing.

Tot nu toe nog weinig schokkends. Wat is nou in jouw ogen iets waarmee ik de F1 voortrek tov de Giro? Want blijkbaar is dat zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 00:30:06 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162260622
Jij staat peptalk-talk toe in F1 topic terwijl dat behoort in Peptalk topic
  dinsdag 17 mei 2016 @ 22:31:07 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162282845
SPT / [F1] Max Verstappen #11 - Fucking Bizar

Waarom is aan dit geneuzel nog niets gedaan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162372286
Waarom al dat Pauw-geneuzel in het Max Verstappen-topic en het F1 racetopic? Pauw heeft gewoon een eigen topic.

[ Bericht 9% gewijzigd door wimderon op 21-05-2016 01:52:07 ]
pi_162375020
Waarom klagen over een topic waar je nooit post? En deze vraag stellen getuigt van zeiken om het zeiken, want het is zowel in TV als in SPT ontopic gezien het onderwerp: f1 (wat ook nog eens een algemeen f1 topic is voor alles wat ermee te maken heeft) en verstappen.

In het dieettopic mag ook gepraat worden over van die rare 'ik weeg 450kg echt fantastisch' programma's die ook in TV een topic hebben, en in het hardlooptopic mag het ook over een op TV uitgezonden marathon gaan met een livetopic.
Ja doei.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:35:44 #109
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_162375302
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom klagen over een topic waar je nooit post? En deze vraag stellen getuigt van zeiken om het zeiken, want het is zowel in TV als in SPT ontopic gezien het onderwerp: f1 (wat ook nog eens een algemeen f1 topic is voor alles wat ermee te maken heeft) en verstappen.

In het dieettopic mag ook gepraat worden over van die rare 'ik weeg 450kg echt fantastisch' programma's die ook in TV een topic hebben, en in het hardlooptopic mag het ook over een op TV uitgezonden marathon gaan met een livetopic.
Het gaat om het meten met twee maten. En dan vooral in topics waar mods zelden/nooit posten, wat je zelf als eerste argument aanvoert. Dáár wordt wel actie ondernomen.
sig verwijderd door FA
pi_162375374
Ga daar dan het gesprek (verder) over aan maar ga niet de lol voor anderen proberen te verpesten met een 'jamaarhulliewel' ;(

De F1 topics lopen de laatste jaren geweldig met weinig gelazer, zou leuk zijn als we dat zo kunnen houden. Hoe er in andere topics hier gemod word kan ik uiteraard niets over/van zeggen.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 mei 2016 @ 10:40:17 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162375386
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het gaat om het meten met twee maten. En dan vooral in topics waar mods zelden/nooit posten, wat je zelf als eerste argument aanvoert. Dáár wordt wel actie ondernomen.
Jij post in geen van beide topics waar het over gaat en kan daar net zo min iets over zeggen.

Er wordt geen actie ondernomen als er in het Giro-topic over iets anders gepraat wordt dan enkel de etappe van vandaag. De enige reden dat wimderon hier telkens over valt is het afsplitsen van het managertopic, iets wat ook bij de F1 gewoon het geval is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_162377087
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom klagen over een topic waar je nooit post?
Is dat een argument? Degene die ervoor gezorgd heeft dat dit hele gezeik begonnen heeft post en postte nooit in wielertopics. En in de f1-topics heerst ook heel sterk de sfeer van een bepaald clubje dat de dienst uitmaakt, juist één van de argumenten die tegen het posten over managers in wielertopics werd aangevoerd. Bovendien heb ik in genoeg F1-topics gepost, als ik het zo inschat in een stuk meer dan jij, zeker voordat Verstappen ten tonele kwam.

quote:
En deze vraag stellen getuigt van zeiken om het zeiken, want het is zowel in TV als in SPT ontopic gezien het onderwerp: f1
Er wordt in drie topics over een onderwerp gepraat. Is voor mij allemaal prima, maar volg dan wel één lijn en ga daar niet van afwijken als het jou even goed uitkomt. Bij eerdere sportgerelateerde programma's zijn wij in het verleden ook gewoon doorverwezen naar topics in TV (of vanuit VBL naar TV). Als Johan Derksen in Pauw zit wordt er ook niet gepost in het Derksen-topic, maar in het Pauw-topic.

quote:
(wat ook nog eens een algemeen f1 topic is voor alles wat ermee te maken heeft) en verstappen.
Aardige dooddoener dit. Een topic voor alles wat met F1 te maken heeft. Alles mag kennelijk (behalve streams dan weer, maar die hebben ook met F1 te maken)? Waarom is het nieuwtjestopic dan nog open? Waarom zijn andere algemene topics niet voor alles wat met die bewuste sport te maken heeft?

quote:
In het dieettopic mag ook gepraat worden over van die rare 'ik weeg 450kg echt fantastisch' programma's die ook in TV een topic hebben, en in het hardlooptopic mag het ook over een op TV uitgezonden marathon gaan met een livetopic.
Zoals gezegd, die ervaringen heb ik niet met andere sportgerelateerde programma's of sportprogramma's die een eigen topic hadden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ga daar dan het gesprek (verder) over aan maar ga niet de lol voor anderen proberen te verpesten met een 'jamaarhulliewel' ;(

Daar komt het wel op neer, want er is geen lijn die gevolgd wordt en er wordt met twee maten gemeten.

quote:
De F1 topics lopen de laatste jaren geweldig met weinig gelazer, zou leuk zijn als we dat zo kunnen houden.
Die liepen altijd prima hoor. Logisch dat het met de entree van Verstappen nog beter loopt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 mei 2016 @ 12:58:28 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162377177
Ik lees vooral afgunst richting de F1 topics nu. Maar zonder er verder op in te gaan, in het Giro-topic gaat het nu niet echt over de Giro.

Hoe precies wordt de F1 nu voorgetrokken?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin / PR zaterdag 21 mei 2016 @ 13:34:01 #114
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162377762
De vergelijking tussen het Giro-topic en het algemene F1 topic gaat sowieso niet op, omdat het Giro topic er is voor een specifiek evenement. Logisch dat in zo'n topic minder ruimte is voor allerlei poespas.
  Redactie Sport zaterdag 21 mei 2016 @ 13:52:04 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162378051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 13:34 schreef Sked het volgende:
De vergelijking tussen het Giro-topic en het algemene F1 topic gaat sowieso niet op, omdat het Giro topic er is voor een specifiek evenement. Logisch dat in zo'n topic minder ruimte is voor allerlei poespas.
Een livetopic is een livetopic natuurlijk. Maar als er live niets te zien is mogen onzindiscussies best geweerd worden ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 21 mei 2016 @ 16:48:22 #116
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_162381703
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij post in geen van beide topics waar het over gaat en kan daar net zo min iets over zeggen.

Er wordt geen actie ondernomen als er in het Giro-topic over iets anders gepraat wordt dan enkel de etappe van vandaag. De enige reden dat wimderon hier telkens over valt is het afsplitsen van het managertopic, iets wat ook bij de F1 gewoon het geval is.
Is het verplicht om te posten om een mening te hebben :')? Er lezen ook mensen mee, dat weet je? Als het sec over posten gaat, had jij nooit mod geworden.
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:39:31 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_162523268
De slowchat in deze topicreeks rijst de pan uit, ik zie hele privé conversaties langskomen over werk en studie die niks met f1 te maken hebben.

Topicreeks: Formula 1 GP's
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:44:18 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_162523355
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Streams zijn nog steeds niet ok en wordt zo ver mogelijk beperkt. Zoals ik net al zei, dit was een eenmalige actie.

dat klopt niet, want de streams staan altijd bovenaan het reageerveld in het F1 topic.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 mei 2016 @ 19:47:54 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162523430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat klopt niet, want de streams staan altijd bovenaan het reageerveld in het F1 topic.
En daar blijft het ook bij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 mei 2016 @ 19:51:22 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_162523504
Enne...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:37 schreef THEFXR het volgende:
Het is natuurlijk leuk om dit topic te hebben SPT / [SPT] Handige linkjes + streams
maar als de streams daar oud zijn en niet meer werken heeft het geen zin ook kunnen posters daar zelf niks updaten omdat het topic gesloten is.
dus wat gaan we er aan doen?
Een mod dm'en met een stream die wel werkt, zodat ie in de lijst kan worden gezet. Los van de acestreamlinkjes is alles daar prima. Dat er momenteel geen enkele Acestream-id is die niet ieder weekend verandert, kan weinig aan veranderd worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')