SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Eens, maar iedereen claimt perse ongezond te moeten eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch ditchen in plaats van het brood om gezond te doen.
Precies.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens, maar iedereen claimt perse ongezond te moeten eten.
Maar brood past prima binnen een gezond dieet.
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijnquote:
Het percentage obesitas-patienten zal je nooit met een flinke hoeveelheid meer omlaag gaan krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijn
Is persoonlijke vrijheid he. Ik ben blij dat ik zelf mag kiezen wat ik naar binnen werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijn
Jawel hoor. Low-carb is daar al lang bewezen voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het percentage obesitas-patienten zal je nooit met een flinke hoeveelheid meer omlaag gaan krijgen
Zeker. Als iedereen het ook zelf zou betalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is persoonlijke vrijheid he. Ik ben blij dat ik zelf mag kiezen wat ik naar binnen werk.
En is het percentage de afgelopen jaren flink gezakt dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Low-carb is daar al lang bewezen voor.
Nee, want niemand eet low-carb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is het percentage de afgelopen jaren flink gezakt dan?
Dat bedoel ikquote:
Klopt, want het grootste gedeelte heeft de wilskracht niet om iets te veranderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor revolutionaire ontwikkelingen je ook aan de man brengt, het zal toch niet werken voor het grootste gedeelte
internet werkt best goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor revolutionaire ontwikkelingen je ook aan de man brengt, het zal toch niet werken voor het grootste gedeelte
Over het algemeen kun je meer kwantiteit eten op low carbquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt weinig uit te maken of ik veel carbs eet zoals nu of weinig zoals vorig jaar, ik stop toch pas met eten als ik het gevoel heb dat ik vol zit. Enige verschil is het volume van het voedsel dat er dan in gaat.
Voel me alleen minder snel vol als ik geen brood of rijst bij het eten doe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je meer kwantiteit eten op low carb
Gewoon jezelf volstouwen met groente heeft geen zin?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel me alleen minder snel vol als ik geen brood of rijst bij het eten doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |