SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Eens, maar iedereen claimt perse ongezond te moeten eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch ditchen in plaats van het brood om gezond te doen.
Precies.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens, maar iedereen claimt perse ongezond te moeten eten.
Maar brood past prima binnen een gezond dieet.
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijnquote:
Het percentage obesitas-patienten zal je nooit met een flinke hoeveelheid meer omlaag gaan krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijn
Is persoonlijke vrijheid he. Ik ben blij dat ik zelf mag kiezen wat ik naar binnen werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen nu nog gezond ging eten, zouden we een hoop diabetici/obesitas patienten kwijt zijn
Jawel hoor. Low-carb is daar al lang bewezen voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het percentage obesitas-patienten zal je nooit met een flinke hoeveelheid meer omlaag gaan krijgen
Zeker. Als iedereen het ook zelf zou betalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is persoonlijke vrijheid he. Ik ben blij dat ik zelf mag kiezen wat ik naar binnen werk.
En is het percentage de afgelopen jaren flink gezakt dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Low-carb is daar al lang bewezen voor.
Nee, want niemand eet low-carb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is het percentage de afgelopen jaren flink gezakt dan?
Dat bedoel ikquote:
Klopt, want het grootste gedeelte heeft de wilskracht niet om iets te veranderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor revolutionaire ontwikkelingen je ook aan de man brengt, het zal toch niet werken voor het grootste gedeelte
internet werkt best goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor revolutionaire ontwikkelingen je ook aan de man brengt, het zal toch niet werken voor het grootste gedeelte
Over het algemeen kun je meer kwantiteit eten op low carbquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt weinig uit te maken of ik veel carbs eet zoals nu of weinig zoals vorig jaar, ik stop toch pas met eten als ik het gevoel heb dat ik vol zit. Enige verschil is het volume van het voedsel dat er dan in gaat.
Voel me alleen minder snel vol als ik geen brood of rijst bij het eten doe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je meer kwantiteit eten op low carb
Gewoon jezelf volstouwen met groente heeft geen zin?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel me alleen minder snel vol als ik geen brood of rijst bij het eten doe.
Dat is dan ook wel erg weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
Had vanavond drie eieren in tomatensaus met uitjes
Klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het lijkt zo'n pan vol als je het ziet.
Ook met een boterham erbij is dat niet veel neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
Had vanavond drie eieren in tomatensaus met uitjes, heb daarna toch nog maar een boterham genomen omdat ik gewoon niet vol zat.
Mijn moeder zegt soms dat veel eieren eten niet oke is, maar ik twijfel aan haar woorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet low carb een ei of 5-6 erdoor heen zonder avond eten
Eieren is vooral slecht als je genetische aanleg daarvoor hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt soms dat veel eieren eten niet oke is, maar ik twijfel aan haar woorden.
En hoe kom je daarachter?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eieren is vooral slecht als je genetische aanleg daarvoor hebt.
Wel veel hartproblemen in de famquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je familie last heeft van cholesterolproblemen?
Ik ben er gewoon eens mee naar de HA gegaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel veel hartproblemen in de fam
Van 2015?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mijn huurcontract krijg ik deze maand bericht of ik geld moet betalen of teruggestort van de verrekening van gas water en licht. Het is de 15de en nog geen bericht
Jaquote:
Ik moet veel betalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mijn huurcontract krijg ik deze maand bericht of ik geld moet betalen of teruggestort van de verrekening van gas water en licht. Het is de 15de en nog geen bericht
Weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
Even nadenken wat ik vandaag heb gegeten.
Om 2 uur een broodje met kaas en ui op de uni.
Om 4 uur twee boterhammen met halve plak kaas, 200g yoghurt en een peer.
Om 9 uur een boterham en drie eieren in pittige tomatensaus.
Om 11 uur nog een peer.
Ik betaal 135 p/m. Dus ik neem aan dat ik wel ietwat terug krijg ervanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet veel betalen.
En belastingdienst HEEL vele.
Jodenbelasting.
okequote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
Even nadenken wat ik vandaag heb gegeten.
Om 2 uur een broodje met kaas en ui op de uni.
Om 4 uur twee boterhammen met halve plak kaas, 200g yoghurt en een peer.
Om 9 uur een boterham en drie eieren in pittige tomatensaus.
Om 11 uur nog een peer.
Ik ben ZZP'erquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal 135 p/m. Dus ik neem aan dat ik wel ietwat terug krijg ervan
Anders zou het wel heel bont wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal 135 p/m. Dus ik neem aan dat ik wel ietwat terug krijg ervan
Tja, als je niet slecht eet kan je enorm veel goed eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet doordeweeks compenseren voor de weekenden.
Ik moet paar duizend terugbetalenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je hoeft geen belasting af te dragen. Ligt aan je werkzaamheden.
Het kan dat hij elk huis bij elkaar gooit met de verrekeningen maar dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders zou het wel heel bont worden
Oh ja hoor. Maar vind rond de 1500kcal toch wel gewoon genoeg als richtlijn waar het dan ook uit bestaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, als je niet slecht eet kan je enorm veel goed eten.
Ik vind 1500 kcal heel weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar vind rond de 1500kcal toch wel gewoon genoeg als richtlijn waar het dan ook uit bestaat.
Als je geen eigen meterkast hebt, dan wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan dat hij elk huis bij elkaar gooit met de verrekeningen maar dat zal toch niet?
Het is moeilijk advies geven, want ik geloof dat jij een ander geslacht hebt en weinig eetquote:
Zou wel vies naaiend zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je geen eigen meterkast hebt, dan wel.
Alleen 20km fietsen als ik moet werken (4 dagen per week) en verder beetje laffe oefeningen doen in eigen huis.quote:
Oftewel: je hebt kutgenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen 20km fietsen als ik moet werken (4 dagen per week) en verder beetje laffe oefeningen doen in eigen huis.
Heb je eigen meterkast dan of niet? Anders kun je het hen ook niet kwalijk nemen, want hoe weten zij nou of jij een groot- of kleinverbruiker bent.quote:
Dat is meer dan veel Nederlandersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen 20km fietsen als ik moet werken (4 dagen per week) en verder beetje laffe oefeningen doen in eigen huis.
Nou nee, niet in m`n eigen huis nee. Maar misschien hebben ze dat wel apart voor iedereen ergens in het pand?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je eigen meterkast dan of niet? Anders kun je het hen ook niet kwalijk nemen, want hoe weten zij nou of jij een groot- of kleinverbruiker bent.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, niet in m`n eigen huis nee. Maar misschien hebben ze dat wel apart voor iedereen ergens in het pand?
Als het daar niet zit dan zit het nergens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, niet in m`n eigen huis nee. Maar misschien hebben ze dat wel apart voor iedereen ergens in het pand?
Of iemand die dag en nacht op FOK! zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja dan moet ik maar hopen dat niet elke huisgenoot een enorme game-junk is als m`n buurman
80 procent is de hele dag aan het werk of studie dus dat scheelt al welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of iemand die dag en nacht op FOK! zit.
Al wat gehoord over de stage?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
80 procent is de hele dag aan het werk of studie dus dat scheelt al wel
Mijn vorige huisgenote had die functie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was degene die rekeningen betaalde in mijn vorige huis met 10 huisgenoten.
Heeft me nog wel paar honderd euro gekost omdat ik geen achterstand wilde oplopen op een rekening die op mijn naam stond.
Ja.quote:
Dat is helemaal drama ja. Belachelijk dat hun dat gewoon vertikte te betalen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft me nog wel paar honderd euro gekost omdat ik geen achterstand wilde oplopen op een rekening die op mijn naam stond.
Als het er 10 zijn zijn er toch wel minstens 2 of 3 die het niet op tijd of helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is helemaal drama ja. Belachelijk dat hun dat gewoon vertikte te betalen dan
Als je broke bent ben je brokequote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is helemaal drama ja. Belachelijk dat hun dat gewoon vertikte te betalen dan
Dat is wel kut. Als je voor zoveel mensen dat moet regelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja als er zicht is op dat je het een maand later wel gewoon hebt en je je verder loyaal/betrouwbaar getoond hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Die huisgenote heeft ook wel eens mijn huur gecovered als ik niets had.
Lieve heldin.
Dat was ik niet dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja als er zicht is op dat je het een maand later wel gewoon hebt en je je verder loyaal/betrouwbaar getoond hebt.
Ik heb maanden genoeg gehad dat ik als 17 jarige niet genoeg geld had.quote:
99 van de 100 mensen hadden mij er toen uitgekickt jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik het vooral een beetje dom van haar.
Het is natuurlijk lief van haar hoor. Maar best onverstandig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
99 van de 100 mensen hadden mij er toen uitgekickt ja
Klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lief van haar hoor. Maar best onverstandig.
Omdat ik 16-17 was en niet echt goed met geld kon.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:55 schreef Ezell het volgende:
Maar hoezo had je soms wel en soms geen huur?
Ik zat bij een particulier toen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ze sturen je na 14 dagen een keer een mailtje. Dat is het wel.
Maar wel dubbel betale ndan volgende maand of?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
Maandje achterstand kan hier bij de woningbouw best prima schijnt het.
Ja dan wel dubbele incasso. En als je het dan ook niet hebt komen ze wel bij je langs.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel dubbel betale ndan volgende maand of?
met taart en champagnequote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die meisje word echt goddelijkj terugbetaald.
Je kan iemand die je zo heeft geholpen toch niet koud laten staanquote:
Tsja, je kan maar beter het geld bij 1 schrapen en je incasso gewoon betalen dan wachten tot het er dubbel af gaat volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan wel dubbele incasso. En als je het dan ook niet hebt komen ze wel bij je langs.
Bij huisgenoot van mij gebeurde dat. Toen was hij niet thuis en hingen ze maar een briefje op de deur.
Ik vraag of je nog weet hoeveel je haar gaat terugbetalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan iemand die je zo heeft geholpen toch niet koud laten staan
Genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vraag of je nog weet hoeveel je haar gaat terugbetalen.
Inso geeft geen cijfers. Wij zijn te calvinistscihquote:
Dat zijn duizenden ponden ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn vraag: weet jij hoeveel?
Niet: hoeveel?
Klein gokje: Ik denk niet dat ze dat gaat aannemnequote:
Ligt eraan wat je uitzicht qua financieen is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, je kan maar beter het geld bij 1 schrapen en je incasso gewoon betalen dan wachten tot het er dubbel af gaat volgens mij
Jawel hoor, maar niet cash.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein gokje: Ik denk niet dat ze dat gaat aannemne
Ja hoor. Ik huurde toen tenslotte. En het was mijn verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:02 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het niet over het bedrag. Maar of jij weet om hoeveel het geld.
Ja, dat was dus mijn vraag. Niet hoeveel het was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik huurde toen tenslotte. En het was mijn verantwoordelijkheid.
Oh, verkeerd begrepen dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat was dus mijn vraag. Niet hoeveel het was.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vraag of je nog weet hoeveel je haar gaat terugbetalen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn vraag: weet jij hoeveel?
Niet: hoeveel?
Nee, hoor ik dan ook niet zo vaakquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ergeren jullie je ook altijd zo aan mensen die zeuren over dat je langzamer moet lopen?
Ben jij er ook zo eentje met een slakkengang ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, hoor ik dan ook niet zo vaak
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ergeren jullie je ook altijd zo aan mensen die zeuren over dat je langzamer moet lopen?
Soms. Maar kan ook wel door wandelen hoor. Ik ben woensdag naar mijn moeder gewandeld. Was 3 kilometer, stelt niet zoveel voor maar ik vond het wel sportief van mijzelfquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje met een slakkengang ja?
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je iemand van 1.63 niet bij kan houden moet je je gewoon schamen toch?
Ja is goed voor je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms. Maar kan ook wel door wandelen hoor. Ik ben woensdag naar mijn moeder gewandeld. Was 3 kilometer, stelt niet zoveel voor maar ik vond het wel sportief van mijzelf
Maar terug wel met de bus want mocht absoluut niet in het donker terug lopen (quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is goed voor je.
Een stukje lopen vind ik altijd wel aangenaam.
Hehe, moeders zullen moeders zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar terug wel met de bus want mocht absoluut niet in het donker terug lopen () en kreeg geld voor de bus.
Dan loop je gewoon te hard.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:07 schreef Lokasenna het volgende:
Haar vriend wil het ook niet hebben haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, moeders zullen moeders zijn.
Heh watquote:
Ik heb antwoorden op jullie "calvinisme" gegeven en dan is het stilquote:
Ik heb die reactie even gemist ben ik bangquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb antwoorden op jullie "calvinisme" gegeven en dan is het stil
Ja, was even wat anders doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
Nou jullie hebben vrijkaart.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die reactie even gemist ben ik bang
Wat zei je dan?quote:
Je bent 26 en je woont nog op kamers of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:14 schreef Amarantha het volgende:
Maar mijn huisgenote is 1,63 ofzo en die wandelt echt belachelijk snel
Ken er echt genoeg van die leeftijd in studentenhuizen hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je bent 26 en je woont nog op kamers of hoe zit dat?
In de duizenden euros zei je toch? Ja dat is wel bizar veel geld. Daarom zei ik al. Zou niet iedereen zomaar aannemenquote:
..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is haar geld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de duizenden euros zei je toch? Ja dat is wel bizar veel geld. Daarom zei ik al. Zou niet iedereen zomaar aannemen
Weet ikquote:
Paar jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Maar zo lang geleden en alles.
Zijn er ook nog die dan thuis wonen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Naja vind het ook genereus van je hoor, daar niet van.quote:
Dat ik mijn schuld terugbetaal/?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja vind het ook genereus van je hoor, daar niet van.
Ja en? Is gewoon een vraag toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er ook nog die dan thuis wonen hoor
Niet iedereen zou dat doen neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik mijn schuld terugbetaal/?
Dat zijn dan idioten.quote:
komt door z'n korte beentjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mij altijd inhouden als ik met Kaneel naar supermarktje loop. Maar dat vind ik dan wel weer een beetje schattig, van hem kan ik het hebben.
het is hun geld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normaal mens zou dat wel doen. Hoort gewoon.
Uiteraard hoort het. Maar als jij als puber een paar maanden uit de brand bent geholpen en je bent een paar jaar verder zullen er ook een hoop zijn die er niet meer aan denkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normaal mens zou dat wel doen. Hoort gewoon.
Ik zal er voor zorgen dat die mensen er beter uitkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard hoort het. Maar als jij als puber een paar maanden uit de brand bent geholpen en je bent een paar jaar verder zullen er ook een hoop zijn die er niet meer aan denken
Ga in een caravan op een camping tussen bierzuipende tokkies wonen. Is heel leerzaam!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:23 schreef Lokasenna het volgende:
Vraag me wel af waar ik over een paar jaar zou wonen. Vind het zo'n gek idee om over een tijdje niet meer student te zijn. :$
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga in een caravan op een camping tussen bierzuipende tokkies wonen. Is heel leerzaam!
Jammer, ik wel. Ik wil volgend jaar eens tussen zwakbegaafde Limburgers wonen die geen ABN kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet van het je moet alles een keer meegemaakt hebben.
Dat is best raar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jammer, ik wel. Ik wil volgend jaar eens tussen zwakbegaafde Limburgers wonen die geen ABN kunnen.
Not againquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog snap ik dat calvinisme niet.
Ik snap het oprecht niet, je mag mij alles vragen hoor.quote:
wat snap je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nog snap ik dat calvinisme niet.
Je ging nog geen weken geleden helemaal mental dat dat mensen hun zaken niet waren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet, je mag mij alles vragen hoor.
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een erg leuke ervaring.
Dit gaat over schulden die ik persoonlijk heb gemaakt, dat mag iedereen weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ging nog geen weken geleden helemaal mental dat dat mensen hun zaken niet waren?
Ik vermijd ervaringen die alleen maar tegen kunnen vallen doorgaans.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een erg leuke ervaring.
Het blijven beide persoonlijke geldzaken en ik vind dat eigenlijk nog wel erger dan trouwens als je toch vergelijktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat over schulden die ik persoonlijk heb gemaakt, dat mag iedereen weten.
Hoezo. Dat laatste is je eigen fout?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het blijven beide persoonlijke geldzaken en ik vind dat eigenlijk nog wel erger dan trouwens als je toch vergelijkt
Mensen mogen mij ook eerder vragen hoe hoog mijn banksaldo is en hoeveel ik uitgekeerd krijg elke maand dan hoe hoog mijn gokschulden zijn geweest vroeger
Zou je wel in het buitenland willen wonen? Of elders in de EU?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermijd ervaringen die alleen maar tegen kunnen vallen doorgaans.
Denk ook niet dat het een erg waardevolle toevoeging aan het leven zou zijn voor wie dan ook.
Alleen voor goede baanmogelijkheden. Misschien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zou je wel in het buitenland willen wonen? Of elders in de EU!
Ja maar toch, praat je minder snel over. Vind ik danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Dat laatste is je eigen fout?
Omdat je bang bent voor je eigen fouten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar toch, praat je minder snel over. Vind ik dan
Nee dat is het niet. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor je eigen fouten?
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Weet niet waarom
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
Helemaal niet gek trouwens dat je niet graag je eigen vuile was buiten laat hangen hoor Fokkie.
Dat valt wel mee want met niet-materiele zaken doe ik dat ook vaak genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat komt wel door een angst je eigen vuile was buiten te hangen.
Oke dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt wel mee want met niet-materiele zaken doe ik dat ook vaak genoeg
Reageer eens? Hoe zou jij dat voor je zien?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zou je wel in het buitenland willen wonen? Of elders in de EU?
Hoezo nou weer deze reactie? Waarom z ou ik dan angst hebben om m`n fouten toe te geven. Dat doe je toch uberhaupt al door te zeggen dat je een gokschuld hebt?quote:
Ik zeg ook dat het zo is?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo nou weer deze reactie? Waarom z ou ik dan angst hebben om m`n fouten toe te geven. Dat doe je toch uberhaupt al door te zeggen dat je een gokschuld hebt?
Oke, dan interpreteerde ik je reactie verkeerdquote:
Heb ik ooit naar cijfers gevraagd, fokkie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, dan interpreteerde ik je reactie verkeerd
Nee. Ik heb het ook niet over jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik ooit naar cijfers gevraagd, fokkie?
Waarom is het dan zo relevant?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook niet over jou?Zei het gewoon in het algemeen
Gezien de cultuurverschillen toch groter zijn dan ik dacht zou in weleens en weten hoe het is om in Limburg te leven. Misschien niet in een woonwagenkamp, maar in een gehucht. Als het niet leuk is ga ik gewoon weer weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer eens? Hoe zou jij dat voor je zien?
Je woont in Groningen, je studeert nu voor een jaar in Amerika.
Wat ga je dan in Limburg doen? Ga je op een zorgboerderij wonen ofzo?
Nou, jij vind het makkelijker om je schuld qua cijfers openbaar te gooien dan je financiele situatie op dit moment.quote:
Beide hoeft niet openbaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Nou, jij vind het makkelijker om je schuld qua cijfers openbaar te gooien dan je financiele situatie op dit moment.
Dit zal voor mij denk ik ook de grootste reden zijn om in Nederland te blijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou mijn familie niet willen achterlaten,
Maar je wilde ervaren hoe het is tussen zwakbegaafde Limburgers, niet tussen Limburgers an sichquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gezien de cultuurverschillen toch groter zijn dan ik dacht zou in weleens en weten hoe het is om in Limburg te leven. Misschien niet in een woonwagenkamp, maar in een gehucht. Als het niet leuk is ga ik gewoon weer weg.
Is ook niet zo boeiend. Maar vind het wel altijd maf als mensen 'geheimzinnig' doen. Met bijvoorbeeld: "Ik verdoen genoeg om er goed van te leven. Kan gewoon elk jaar mooi pp vakantie" en dan met een paar knipoogjes erbij.quote:
Omdat het exacte cijfer niet boeiend is voor jullie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:43 schreef Ezell het volgende:
M
[..]
Is ook niet zo boeiend. Maar vind het wel altijd maf als mensen 'geheimzinnig' doen. Met bijvoorbeeld: "Ik verdoen genoeg om er goed van te leven. Kan gewoon elk jaar mooi pp vakantie" en dan met een paar knipoogjes erbij.
Klopt, maar dan wel meteen een lijst van de dingen die ze met het geld doen en bla bla. En dan zeggen ze dat uit zichzelf. Niemand die er iets over vraagt. In ieder geval de gesprekken die ik heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het exacte cijfer niet boeiend is voor jullie.
Als je geen ABN kan ben je gewoon zwakbegaafd. En Limburgers kunnen geen ABN, dus...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilde ervaren hoe het is tussen zwakbegaafde Limburgers, niet tussen Limburgers an sich
Maar als je iets luxe koopt moet je je er wel bijna voor verontschuldigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wel meteen een lijst van de dingen die ze met het geld doen en bla bla. En dan zeggen ze dat uit zichzelf. Niemand die er iets over vraagt. In ieder geval de gesprekken die ik heb meegemaakt.
De meeste Groningers ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Als je geen ABN kan ben je gewoon zwakbegaafd. En Limburgers kunnen geen ABN, dus...
Hoezo? Is jouw geld. Doe ermee wat je wil.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je iets luxe koopt moet je je er wel bijna voor verontschuldigen.
Dan zijn we het eens, Ezell.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo? Is jouw geld. Doe ermee wat je wil.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:46 schreef Calcio het volgende:
M'n ouders komen beiden niet uit Groningen
is red bull drinken voor hetslapen slimquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
volgende keer ga ik skeere leef doen op een forum
Moet je er iets meer drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
is red bull drinken voor hetslapen slim
Doe het regelmatig en kan dan niet slapen
kun je ook met die ding nar polenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:57 schreef Fok-it het volgende:
20 euro naar Praag met FlixbusMoet voor zaterdag gereserveerd wordne
Aantrekkelijk maar niet verstandig
Dan zit je tussen tuig waar je nog niet dood gevonden wil worden. En dat voor 15 uur lang. Leuk manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:57 schreef Fok-it het volgende:
20 euro naar Praag met FlixbusMoet voor zaterdag gereserveerd wordne
Aantrekkelijk maar niet verstandig
Helemaal naar Budapest, niet rechtstreeks thoghquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je ook met die ding nar polen
en naar polen/?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal naar Budapest, niet rechtstreeks thogh
Voor een 17-jarige ben je behoorlijk omhooggevallen just sayinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dan zit je tussen tuig waar je nog dood gevonden wil worden. En dat voor 15 uur lang. Leuk man![]()
Ik zal eens kijkenquote:
ben al erg ontwikkeld kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een 17-jarige ben je behoorlijk omhooggevallen just sayin
Trustfundkiddiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
ben al erg ontwikkeld kan ik je vertellen
Merk er bar weinig vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
ben al erg ontwikkeld kan ik je vertellen
Te veel post-commie investeringenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk er bar weinig van
Nee hij gaat niet naar Polen Inso, apart wel
Uh, oke.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat voor? Heb je ook verschillende protestanten dan?
goede idee. Vooral religiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we religie en geld uit deze SC bannen.
Alleen maar woede.
gewoon overal mensen verplichten antitheist te wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
West-Europa heeft meer middelmaat nodig!
iddquote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen een eenheidsworst wordt, wordt het nog eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |