SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Fera het volgende:
Zou echt niet kunnen leven in Ama's troep. :$
Ook om de zelfde reden? Of is het altijd zo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik wel ongeveer net zulke troep nu als ama.
Niks ernstigs?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
Mijn wond ging trouwens een beetje open een paar uur geleden. Schrok me kapot.
ik heb ook niks overbodigs volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
alles wat ik niet nodig heb dump ik bij mn vader
Hij is niet echt nieuw hoor haha, het is zo'n grote buffetkast die oude mensen in huis hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ik ook, geeft rust of zo. Wat voor een nieuwe kast heb je?
Dat is jouw autismequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Heb jullie hetzelfde als ik dat ik al m'n schoenen precies recht naast elkaar zet en elke week de vloer veeg enz of is dat gewoon mijn autisme
kut autistquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Heb jullie hetzelfde als ik dat ik al m'n schoenen precies recht naast elkaar zet en elke week de vloer veeg enz of is dat gewoon mijn autisme
Wat voor programma?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ama kan denk ik wel mee doen aan zo`n sbs6-programma met Natasja Froger ja
Nee heb geen zin gehad om op te ruimen deze week, meestal is het wel netjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook om de zelfde reden? Of is het altijd zo?
uh neequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Ik heb sinds enige tijd gelukkig een schoenenrekquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Van die mensen die alles bewarenquote:
ik zou echt niet zo kunnen leven in die rotzooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh nee
ik slinger ze rond en ik veeg zeker niet iedere week
Ja, al was je een zeehond, heeft niks met autistisch of niet te makenquote:
Nieuw als in nieuw voor jou. Klinkt helemaal prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is niet echt nieuw hoor haha, het is zo'n grote buffetkast die oude mensen in huis hebben. Past veel in en is stevig
Het gaat mij vooral om praktisch. Mooi komt wel als ik een huis heb haha.
Maar zo is mijn kamer normaal niet!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die mensen die alles bewaren
En dan moeten zwemmen om naar de deur te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |