SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 19, kan gewoon. Maar ben geen hommo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zegt net iemand dat ie 17 is en jij wil poedelnaakt gaan tc'en, pedo.
Jij zei toch dat iedereen een beetje bicurious wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 19, kan gewoon. Maar ben geen hommo.
Ja dat klopt. Waaronder ik, maar ik val niet op mannen en wil liever niet naakt met ze TC'en.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zei toch dat iedereen een beetje bicurious was
Ik drink geen alcohol en snoep eigenlijk niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ex werd vegetarier en in die tijd werd hij juist een stuk zwaarder.
Maar dat kwam denk ik meer door de suiker, cafeine en alcoholhoudende drankjes.
Maar vond het toch apart dat hij zo'n gewicht kon handhaven terwijl ik bij avondeten meestal het dubbele at van wat hij at.
Gewoon heel veel kaas etenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en snoep eigenlijk niet.
Dan is vlees wel een van de meest calorie rijke dingen vaak
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.quote:
Hehe. Is wel zonde natuurlijk. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.
Dan heeft ie wel heel erg smerig gedirtybulktquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.
Clean bulken is de oplossing.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen ik 17 was wel eens november-december-januari-februari echt heel vies gebulkt.
Dan heb je ook wel een aardig bf% aan het einde, ook als je elke dag krachttraining doet.
Ik hoef me verder niet zo zorgen te maken om vet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Clean bulken is de oplossing.
Geen idee wat hij gedaan heeft. Ook de eerste keer dat ik een buikje bij hem zie. Alsnog niet heel groot hoor, maar het was eerst helemaal plat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel heel erg smerig gedirtybulkt
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen idee waar ik aan kom
ik denk mijn buik
Zwangerquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen idee waar ik aan kom
ik denk mijn buik
Mijn broeken zijn of te groot of te klein, ze zijn nooit perfectquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.
Gelukkig heb ik alle maten in de kast liggen vanwege zusje.
Dat lijkt me echt irritantquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.
Gelukkig heb ik alle maten in de kast liggen vanwege zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |