quote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Danny het volgende:
stream:Die staat hier inmiddels al een tijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Duitsers kennende, ongetwijfeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:15 schreef Danny het volgende:
Als je pro sieben hebt kun je daar kijken, maar ik weet niet of ze de speeches gaan nasynchroniseren/overdubben in het duits
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Danny het volgende:
stream:red carpet gedoe is ook live op net 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
spuit 11
Nu maar hopen dat ze ook hier niet alleen de red carpet uitzendenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staat hier inmiddels al een tijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Op Youtube sowieoso de awards lijkt mequote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze ook hier niet alleen de red carpet uitzenden
Dank je wel voor de tip,Via Amerika werkt niet bij mij maar wel via pro7.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat het niet op Film1 wordt uitgezonden
na wat googlen kwam ik dit tegen:
http://www.icreatemagazine.nl/workshop/itip-oscars-2016-kijken/
vandaag geinstalleerd en even uitgeprobeerd en volgens mij werkt het wel
Tijdens elk reclameblok wordt er een Best Picture-film vertoont.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Zipportal het volgende:
Hoe lang duren reclames tijdens de uitreiking? Toch geen 15 minuten he?
Godmiljaar.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijdens elk reclameblok wordt er een Best Picture-film vertoont.
gun het ze allebei maar ik hoop eigenlijk op Morricone. Blijkbaar nog nooit gewonnen,wat een schande...quote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef Cikx het volgende:
Wat denken jullie Morricone of John Williams?
Bij mij geeft de pro7 stream een foutmelding...quote:Op maandag 29 februari 2016 01:32 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip,Via Amerika werkt niet bij mij maar wel via pro7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |