SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Qua nummer war je op wilt dansen bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dingen uitzoeken voor first dance enzo is een crime.
jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua nummer war je op wilt dansen bedoel je?
Als je al een speciaal nummer samen hebt zou je zeggen dat je die wilt toch?quote:
Het moet ook dansbaar zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al een speciaal nummer samen hebt zou je zeggen dat je die wilt toch?
Ja goed puntquote:
Het is allemaal vrij klassiek. Dus dat lijkt me wat ongepast.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Anders had je allang voor Speedy J gegaan zeker
Met after-party van m`n nichtje haar bruilfoft werd met dat nummer afgesloten, iedereen meezingen en in een grote kring op het bruidspaar aflopen.quote:
hoezo ga je dan wegquote:
Ga je dan eerder weg dan je gasten?quote:
Dat detail is nog niet helemaal doordachtquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga je dan eerder weg dan je gasten?
Oh lijkt me niet leuk om eerder te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat detail is nog niet helemaal doordacht
Officieel hoort dat er wel beetje bij toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh lijkt me niet leuk om eerder te gaan eigenlijk
Je moet de huwelijksnacht toch nog nuttigenquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh lijkt me niet leuk om eerder te gaan eigenlijk
quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Officieel hoort dat er wel beetje bij toch.
Hm ja zal wel zo zijn dan jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet de huwelijksnacht toch nog nuttigen
Het is ook meer dat er geen echte eindtijd is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Hm ja zal wel zo zijn dan ja
Maak je er ook echt heel weekend van ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook meer dat er geen echte eindtijd is.
Ik vermoed dat ik zo tegen 11-12 ook wel als een blok in slaap val.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Hm ja zal wel zo zijn dan ja
ja snap ik welquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik zo tegen 11-12 ook wel als een blok in slaap val.
Sooow krijg spontaan zin in de zomervakantiequote:Op donderdag 14 januari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
http://www.destinationweddingmag.com
Koekoek
Dagdagquote:
En dan family/friends allemaal even laten overvliegen en laten overnachten daar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Sooow krijg spontaan zin in de zomervakantie
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan family/friends allemaal even laten overvliegen en laten overnachten daar.
Kan je ook gelijk je hele leven niet meer op vakantie
quote:
Chong misschien naar Psvquote:
Who the hell is Chong?quote:
krijgen ze meer betaald tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Oh hijWat een fuckers altijd in de jeugd die naar PSV of Ajax willen
wtf man
http://www.fr12.nl/nieuws(...)osten-meer-tijd.htmlquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
wtf man
Zou ik ook doen als je geen verdediger bent in de jeugd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
wtf man
Zal wel weer loos alarm zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)osten-meer-tijd.html
Jammer van d`r papsquote:
Jep. Vond het wel zielig hoor op het laatst. Ze zag er op het laatst wel weer beter uit.quote:
Vond je? Zag er echt vercrackt uit hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Vond het wel zielig hoor op het laatst. Ze zag er op het laatst wel weer beter uit.
Ik vond haar op het laatst op die foto's beter eruit zien dan halverwege de docu maar goed maakte ook wel verschil dat ze halverwege de docu hard aan de drugs zat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? Zag er echt vercrackt uit hoor.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
wtf man
houjij van voetbalquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En ebdankt voor de topickill. Bah walgelijk
Inso haat voetbal.quote:
Ja 90 minuten na die bak elende moeten kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso haat voetbal.
Zo erg, dat hij een keer na een wedstrijd huilend is blijven zitten
Ik ga nooit meer. Elke keer is het mis als ik naar de Kuip gaquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 90 minuten na die bak elende moeten kijken
heeft Humberto een nieuwe hoogtezon gekocht? Hij is zo gebruindquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben RTL Late Night aan het kijken.
heftigquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso haat voetbal.
Zo erg, dat hij een keer na een wedstrijd huilend is blijven zitten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft Humberto een nieuwe hoogtezon gekocht? Hij is zo gebruind
Nou zo snel gaat dat niet toch?quote:
Ik woon al meer dan 10 jaar niet meer dicht bij de Kuip dus.quote:
geen idee hoe snel dat gaat eigenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zo snel gaat dat niet toch?Maar nee. Wel van 2 andere mensen vandaag,
Oh nice en ga je ook naar elke wedstrijdquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan 10 jaar niet meer dicht bij de Kuip dus.
Maar ben wel fanatieke supporter
Nee. Daarom vertel ik je dat al meer dan 10 jaar niet meer dicht bij de Kuip woon.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh nice en ga je ook naar elke wedstrijd
ja ik dacht dat er stond dat je dicht bij de Kuip woont. ben ook zo moe jongenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Daarom vertel ik je dat al meer dan 10 jaar niet meer dicht bij de Kuip woon.
Je bent wel een helder licht he vannacht
Hoe laat is het?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik dacht dat er stond dat je dicht bij de Kuip woont. ben ook zo moe jongen
Ben laatst weer eens geweest in jaren omdat ik kaarten kreeg voor kerst. Toen werden we compleet van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja ik dacht dat er stond dat je dicht bij de Kuip woont. ben ook zo moe jongen
tja ik volg het niet meer maar volgens mij is Feyenoord al jaren niet meer wat het ooit geweest isquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben laatst weer eens geweest in jaren omdat ik kaarten kreeg voor kerst. Toen werden we compleet van de kaart geveegd.
eva air? Watquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De site van eva air is net zo kut als die van ryanair.
Zo dat is er uit.
Geen hele fijne maatschappij hoorquote:
Heb je er mee gevlogen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen hele fijne maatschappij hoor
Ja, vanaf Bangkok terugquote:
Maar wel goedkope directe vluchten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vanaf Bangkok terug
Service liet te wensen over wel
Ga je nou toch nog?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wel goedkope directe vluchten.
Staan leuke steden bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isbestemmingen.dhtml
Chicago ook erbij Inso
32 man dorm dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar alleen als het allemaal redelijk goedkoop kan.
We gaan niet splurgen hebben we afgesproken.
quote:
bang dat ze er met een surfdude vandoor gaat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik de bruiloft gelijk cancellen daarna en hopen op refunds.
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bang dat ze er met een surfdude vandoor gaat?
prinsesje hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik zie d'r niet eens naar binnen gaan
Maar kan je toch net zo goed paar leuke stedentripjes doen? Of ga je dat in de zomer doen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar alleen als het allemaal redelijk goedkoop kan.
We gaan niet splurgen hebben we afgesproken.
Gaan in zomer niets doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar kan je toch net zo goed paar leuke stedentripjes doen? Of ga je dat in de zomer doen?
Is ook wel lekker jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En we willen allebei gewoon graag naar Thailand.
Ljubljana en Cornwallquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik weet niet echt citytripjes om te maken.
lekker klimaat ook. Wel veel criminaliteit geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Marrokko lijkt me wel wat, maar dan wel voor langer dan een citytrip
Dat valt erg meequote:Op donderdag 14 januari 2016 02:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
lekker klimaat ook. Wel veel criminaliteit geloof ik
Ja, maar dat ziei k niet echt als criminaliteit. Dat heb je in Budapest en Istanbul ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh. Je moet wel erg tegen hustles kunnen.
Zolang je niet topless loopt zal het wel loslopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:32 schreef Calcio het volgende:
En kun je daar als vrouw zonder hoofddoek lopen
ben je daar geweestquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je niet topless loopt zal het wel loslopen
Nee, maar wat ik hoor van mensen die er zijn geweest en vaak komenquote:
Volgens mij in Marrakech en Casablanca enzo wel. Fez is geloof ik stuk conservatiever en daar mag je savonds als vrouw ook niet alleen over straat enzo. Of naja, wordt afgeradenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:32 schreef Calcio het volgende:
En kun je daar als vrouw zonder hoofddoek lopen
oh oke. Ben jij in Turkije geweestquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik hoor van mensen die er zijn geweest en vaak komen
Ja, 2 keer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh oke. Ben jij in Turkije geweest
tja, armoede levert criminaliteit op is algemeen bekend. Ik hoorde overigens dat juist Casablanca erg arm en crimineel isquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij in Marrakech en Casablanca enzo wel. Fez is geloof ik stuk conservatiever en daar mag je savonds als vrouw ook niet alleen over straat enzo. Of naja, wordt afgeraden
Istanbul is fantastisch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
is het leuk? ik wil er graag nog eens heen
lol hoe is dat afgelopen? mag je trouwens überhaupt dronken een vliegtuig in gaan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel de eerste keer onbehoorlijk dronken geweest daar met een maatje.
Toen miste we onze vlucht terug.
Nee, dan weigeren ze je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:38 schreef Calcio het volgende:
mag je trouwens überhaupt dronken een vliegtuig in gaan?
haha ook niet zo slim hequote:Op donderdag 14 januari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan weigeren ze je.
Been there, done that.
Als je vervelend wordt binden ze je vast of maken ze een noodlanding op jouw kosten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:40 schreef Calcio het volgende:
maar je mag toch ook drinken in vliegtuig.
Wat als je dan dronken wordt
binden ze je vast? Ben je serieusquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je vervelend wordt binden ze je vast of maken ze een noodlanding op jouw kosten.
ls jij vervelend doet? Ja hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
binden ze je vast? Ben je serieus
Nee joh. Doen ze toch alleen met medische shit enzo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maken ze een noodlanding op jouw kosten.
Nee hoor. Als een passagier vervelend is tegen passagiers/crew landen ze.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Doen ze toch alleen met medische shit enzo?
beetje overdreven lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ls jij vervelend doet? Ja hoor.
armlengte afstand houden en er gebeurt nietsquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je niet topless loopt zal het wel loslopen
Nee, gewoon mensen met een kwade dronk in een kleine ruimte hun gang laten gaan?quote:
Dan slaap ik vaak.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:42 schreef Calcio het volgende:
ik vinden opstijgen en landen zo leuk
quote:Een dronken vrouw heeft ervoor gezorgd dat een Easyjet-vlucht van Londen naar Ibiza een tussenlanding moest maken in Barcelona. Dit omdat zij een stewardess sloeg.
nja je kan ze toch gewoon waarschuwenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen met een kwade dronk in een kleine ruimte hun gang laten gaan?
quote:Tijdens een vlucht van Perth naar Sydney ging een beschonken passagier volledig door het lint tegen zijn medepassagiers en de crew. De reden is onbekend. Wel werd al snel duidelijk dat de agressieve passagier onder invloed was van alchohol en drugs. Vanwege het ongemak aan boord en de veiligheid van het cabinepersoneel en de andere reizigers, besloot de Virgin-piloot terug te keren naar Perth.
een vrouw nog wel. man man man. er moet toch wel een mannelijke crewlid zijn die haar even laat zien wie de baas isquote:
gewoon naar Thailand vluchtenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zit je dus gelijk de rest van je leven in de schuldsanering
Gewoon omkeren en die vrouw echt laten boeten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
een vrouw nog wel. man man man. er moet toch wel een mannelijke crewlid zijn die haar even laat zien wie de baas is
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon omkeren en die vrouw echt laten boeten.
ja eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Erg weinig medelijden in zulke gevallen.
Medische ongevallen zijn dan helemaal kutquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:45 schreef Calcio het volgende:
Maar op lange vluchten over oceanen enz is vastbinden inderdaad de enigste oplossing
Als kleine Inso mocht ik dat altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:46 schreef Calcio het volgende:
ik zou weleens de cockpit in willen tijdens een vlucht, eens zien hoe dat is daar. maarja zal er wel nooit van komen
ongelooflijk wat een verschil dat toen was he. zo minder streng. je mocht toch toen ook gewoon messen aan boord enz?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als kleine Inso mocht ik dat altijd.
Maar na 9/11 allemaal verboden
ja precies of bevallingen. je kan dat helemaal niksquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Medische ongevallen zijn dan helemaal kut
En het is vooral een hoop schijnveiligheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
ongelooflijk wat een verschil dat toen was he. zo minder streng. je mocht toch toen ook gewoon messen aan boord enz?
Dat zal niet snel gebeuren, aangezien je laat in je zwangerschap niet mag vliegenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja precies of bevallingen. je kan dat helemaal niks
ja maar ik zie het weleens op het nieuws dat het toch gebeurtquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren, aangezien je laat in je zwangerschap niet mag vliegen
tja om mensen toch een veilig gevoel te geven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het is vooral een hoop schijnveiligheid.
Een vroeggeboorte kan altijd jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja maar ik zie het weleens op het nieuws dat het toch gebeurt
ja precies erg kut. Of wat als iemand een hartstilstand krijgt. Lekker hoor op 10km hoogtequote:Op donderdag 14 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vroeggeboorte kan altijd ja
Moet ook op Schiphol al hoor als je naar Amerika vliegt. Alle apparatuur moet aantoonbaar aan kunnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:51 schreef Calcio het volgende:
ik moest zelfs m'n iPhone aanzetten toen ik in Amerika aankwam
ik hoefde dat niet op Schiphol. Ik vloog op 20 augustus dus dan moet het net ingevoerd zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook op Schiphol al hoor als je naar Amerika vliegt. Alle apparatuur moet aantoonbaar aan kunnen
Ze kunnen niet iedereen erop controlerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik hoefde dat niet op Schiphol. Ik vloog op 20 augustus dus dan moet het net ingevoerd zijn
dan slaat het ook nergens op. Of pikken ze alleen moslims en negers er tussenuit en niet de melkflessen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kunnen niet iedereen erop controleren
Ja, ze racial profilen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan slaat het ook nergens op. Of pikken ze alleen moslims en negers er tussenuit en niet de melkflessen?
Ik hoorde zelfs dat er een moslimgezin geweigerd is zonder redenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga jij maar eens met een Arabisch klinkende naam naar de VS
Als je een Iraans paspoort hebt kan je het sowieso al vergetenquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga jij maar eens met een Arabisch klinkende naam naar de VS
Mijn neef moest van Bangkok naar NYC.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een Iraans paspoort hebt kan je het sowieso al vergeten
dan kom je er sowieso niet in? 0% kans?quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een Iraans paspoort hebt kan je het sowieso al vergeten
Jepquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan kom je er sowieso niet in? 0% kans?
Een vriend van m`n broertje had stempel uit Iran in zijn paspoort en kwam vanaf Canada Amerika in. Die werd gewoon teruggestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan kom je er sowieso niet in? 0% kans?
Mag geloof ik wel hoor. Maar als toerist is dat kansloos om aan te vragen.quote:
Misschien als je speciaal iets aanvraagt jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag geloof ik wel hoor. Maar als toerist is dat kansloos om aan te vragen.
Waarom had ie geen 2e paspoort aangevraagdquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vriend van m`n broertje had stempel uit Iran in zijn paspoort en kwam vanaf Canada Amerika in. Die werd gewoon teruggestuurd
en die gast ziet eruit als een blanke Europeaan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vriend van m`n broertje had stempel uit Iran in zijn paspoort en kwam vanaf Canada Amerika in. Die werd gewoon teruggestuurd
Niet bij nagedacht kennelijk. En omdat het gewoon een blank iemand was ging hij er waarschijnlijk van uit dat het niet zo`n big deal wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom had ie geen 2e paspoort aangevraagd
Wat is ditquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor duizenden mensen haha
rdamquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor duizenden mensen haha
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 03:07 schreef Calcio het volgende:
Inso ben jij weleens in Israël geweest
ja inderdaad maar zou wel op me hoede zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnt wel prachtig land te zijn
Dat zou jij in Rotterdam al.quote:Op donderdag 14 januari 2016 03:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja inderdaad maar zou wel op me hoede zijn
Goed dat je dat onderscheid kan makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:09 schreef Calcio het volgende:
Israël is toch wel een ander verhaal hoor
dankjequote:Op donderdag 14 januari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed dat je dat onderscheid kan maken
schuld van de jodenquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Wel jammer.
Israel mooi land, Syrie was mooi land. Jordania, Iran.
Israel ook wel hoor. Maar het hoeft van mij niet persequote:Op donderdag 14 januari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Al kan je Iran en Jordanie opzich nog wel bezoeken
gewoon niet in oost Jeruzalem komen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Israel ook wel hoor. Maar het hoeft van mij niet perse
Je moet wel opletten wanttt je kan soms niet Jordanië bezoeken als je een ander land bezocht hebt en die visa in je paspoort staat. Weet niet meer precies hoe het zit in het midden oosten maar de verhoudingen zijn niet best.quote:Op donderdag 14 januari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Al kan je Iran en Jordanie opzich nog wel bezoeken
Ik duik er net in. Maak je het niet te laat, morgen weer aan de slagquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Er is nog iemand wakker
Alles goed jongen
Jaa man. Ik heb met een halve lifer RedBull opgezopen dus kan niet slapen was niet zo slim haha dus beetje fokken beetje porno kijken enzquote:Op donderdag 14 januari 2016 04:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik duik er net in. Maak je het niet te laat, morgen weer aan de slag![]()
Volgens mij kom je saudi Arabië niet in als je Israël stempels hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet wel opletten wanttt je kan soms niet Jordanië bezoeken als je een ander land bezocht hebt en die visa in je paspoort staat. Weet niet meer precies hoe het zit in het midden oosten maar de verhoudingen zijn niet best.
Ey mattiequote:Op donderdag 14 januari 2016 06:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/(...)ys-tele5-tv-channel/
Top cuck.
ey snobbelsquote:
Na Frankrijk, Zweden en het VK is Duitsland helaas ook gevallen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Top cuck.
Who's next?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Frankrijk, Zweden en het VK is Duitsland helaas ook gevallen.
#prayforeurope.
#vrijnederlandquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Frankrijk, Zweden en het VK is Duitsland helaas ook gevallen.
#prayforeurope.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Top cuck.
Daar ben ik niet goed inquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed excuus om de hele dag in bed te blijven
daar heb jij geen excuses voor nodigquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed excuus om de hele dag in bed te blijven
hoi schatquote:
Hallo puist.quote:
heppiequote:
Knijp me uit dan.quote:
Hey feer! Hoe gaat het vandaag?quote:
Nog beter. Lekker geslapen. Komt wel goed met mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hey feer! Hoe gaat het vandaag?
nicequote:Op donderdag 14 januari 2016 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog beter. Lekker geslapen. Komt wel goed met mij.
Nog niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
heppie
heb je jezelf al gezien op youtube?
Oe baby.quote:
quote:
En toch is die jongen zo slankquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar heb jij geen excuses voor nodig
Heppie zingt wel graag uit volle borst.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie zingt wel graag uit volle borst.
Had ik kunnen zijn ja.quote:
Wanneer karaoke?quote:
jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik kan van Apple een waardebon van 125 euro krijgen voor m'n oude telefoon, zou ik dat doen?
mag ik die waardebon danquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik kan van Apple een waardebon van 125 euro krijgen voor m'n oude telefoon, zou ik dat doen?
Wat wil je daarvan kopen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer jij beter bent.quote:
je kan ook gewoon verkopen en geld voor vragenquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef supersof het volgende:
Of moet je het niet bij Apple besteden?
Lijkt me haast wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef supersof het volgende:
nee want die apple waardebon kun je alleen bij apple uitgeven hequote:Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
en dan gaan we gezellig duur uiteten op jouw kosten
quote:
denk eens wat ruimer naquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want die apple waardebon kun je alleen bij apple uitgeven he
quote:
jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef supersof het volgende:
ga die waardebon voor de winkel verkopen voor 120 euroquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want die apple waardebon kun je alleen bij apple uitgeven he
Tot wanneer is die cadeaubon geldig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
ja
en dat is een beetje het probleem, heb daar verder niks nodig enzo
maarja die telefoon ligt anders ook maar te verstoffen en wordt minder waard
eet ie verder niks?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hij drinkt dan ook alleen maar water
Chipsquote:
weet ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tot wanneer is die cadeaubon geldig?
Oh, ik dacht dat dat het enige was.quote:
Dat ligt niet aan hen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:07 schreef Etsu het volgende:
Gister pakketje gemist omdat ik boven was en net weer een pakketje gemist omdat ik aan het douchen was
Dat is dan jouw fout, niet die van hen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:07 schreef Etsu het volgende:
Gister pakketje gemist omdat ik boven was en net weer een pakketje gemist omdat ik aan het douchen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |