ik heb de swek van Ali G en de beharing van Boratquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zeg jij, jij vieze niet heteroseksueel
Serieus? Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www.gutterfm.nl/
Links kun je wat fragmenten terugluisteren.
Mocht je willen, met je nekbaardje gemaakt van donshaartjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de swek van Ali G en de beharing van Borat
Ik heb er wel enigszins vertrouwen in. Gelijkspelletje op zn minstquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter presteren tegen het linker dan tegen het rechter rijtje
Of over het feestje van Frankquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pak een van de datingshows of iets met Fylax.
ik was laatst op bezoek bij de amish people en ze zeiden dat ze nog nooit zo'n mooie, dikkke baard hadden gezienquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mocht je willen, met je nekbaardje gemaakt van donshaartjes
Dat we het over FOK!sters hebben ookquote:
Ik weet echt niet wat ik moet verwachtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er wel enigszins vertrouwen in. Gelijkspelletje op zn minst
Wil je het morgen voor hem opnemen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
Fylax krijgt wel veel haat eigenlijk als ik me het zo bedenk, is best een snoesje.
Hij moet anderen alleen niet als een complete debiel als 'nep-Nederlander' o.i.d. gaan lopen bestempelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
Fylax krijgt wel veel haat eigenlijk als ik me het zo bedenk, is best een snoesje.
waarom zeg je we, jij doet toch heul niet meequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet verwachten
Hoop dat zodra we uit de CL liggen we i.i.g. tegen de mindere clubs weer beter gaan presteren, dan worden we nog kampioen.
Wat staat er morgen gepland voor Radio KLB?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je het morgen voor hem opnemen?
Komt omdat hij destijds heel erg vervelend aanwezig was en aan het inlikken was bij de mods en fa's en zorgde dat we allemaal bans kregen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
Ben aan het denken nog wat ik ga doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat staat er morgen gepland voor Radio KLB?
Gevoel van verbondenheid e.d.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zeg je we, jij doet toch heul niet mee
Ze waren sarcastisch, zo zijn die amish mensenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was laatst op bezoek bij de amish people en ze zeiden dat ze nog nooit zo'n mooie, dikkke baard hadden gezien
Gaan we het over Fylax hebben ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je het morgen voor hem opnemen?
Fylax tikt niet zuiver.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |