Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon autist.
Ik nomineer jouw opmerking tot opmerking van het jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou mijn droefgeestige hart deugd doen, maat.
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal haar de volgende keer gelijk over de tafel buigen
Klopt. Ik ben niet bij Aber.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt 'ie even door de mand.
deadprez haalt zijn bureaus bij de buren heb ik begrepenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehe
IKEA is te duur voor Deadprez.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehe
Jij?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.
jij boefjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet bij Aber.
IK LOOG.
Mongo, mijn huisaapje, mompelt nog zinniger dingen wanneer hij probeert zijn eigen fecaliën op te vreten en tegelijkertijd te fluiten dan jijquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ja, jij bent niet eens in staat een fatsoenlijk argument te formuleren.
goeie naamquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mongo, mijn huisaapje, mompelt nog zinniger dingen wanneer hij probeert zijn eigen fecaliën op te vreten en tegelijkertijd te fluiten dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |