waarom doe je jezelf pijn voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fysieke pijn voor jou is altijd goed.
Oei, crewbash.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef Che_ het volgende:
Remqo is zo iemand die mensen waarschuwt voor het gevaar van lucifers omdat ie is aangenomen als vrijwilliger bij de brandweer..
Nederland ken beter zijn naam veranderen in Negerland godverdommequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
Diep diep triest Hoe een kabinet dat Nederland moet vertegenwoordigen kan kiezen uitgerekend voor een Marokkaan. ....het klinkt misschien erg kinderachtig maar ik heb het idee dat het puur tegen de PVV gericht is deze stemactie....van 4 Nederlandse kandidaten uitgerekend een Marokkaan te kiezen...dat kan niet.
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon zielsveel van je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je jezelf pijn voor mij
komt omdat het een stel LAFFE ZWAKKE HONDEN ZIJN VIEZE LANDVERRADERS VIEZE MULTICULTURELE KONTENLIKKERS BAHBAH.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ziek is het! Moet jij eens proberen in Marrokko. Ze zullen je eerder besnijden dan je als voorzitter uitroepen en hier? Hier laten ze een Marokaan met een zware Nederlandse spraak achterstand voorzitter worden. #Kominverzet!
En in KLB radioquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een nieuwe in de sc.
Als je nieuw bent of langer dan 3.5 jaar weg bent geweest moet je door Remqo ontgroend worden xoxo
WAT IS ER MIS MET MIJN UI DAN?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja die van jou vind ik dan wel weer leuk. Past goed bij je naam. Niks meer aan doen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja die van jou vind ik dan wel weer leuk. Past goed bij je naam. Niks meer aan doen.
Hahahah tokkiequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
komt omdat het een stel LAFFE ZWAKKE HONDEN ZIJN VIEZE LANDVERRADERS VIEZE MULTICULTURELE KONTENLIKKERS BAHBAH.
jammerquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou gewoon zielsveel van je.
gvd deze toko is niet meer veilig sinds Remqo blauw is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Shit, hier verdween gewoon een hele pagina man!
Ja of nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een nieuwe in de sc.
Als je nieuw bent of langer dan 3.5 jaar weg bent geweest moet je door Remqo ontgroend worden xoxo
Alle links tussen Stormfront en de FP. WEGquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Shit, hier verdween gewoon een hele pagina man!
Krijg epilepsie vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET MIJN UI DAN?
fixedquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja Fjoe ik moet me eerst mentaal voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |