abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:27:43 #276
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160005197
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:42 schreef An24 het volgende:
Is het een idee om de helft van de lijst de vervangen met verse groenten en fruit? Ik zie nu alleen maar veel bewerkt spul. Maar goed, ik leef daar persoonlijk niet zo goed op.
Ik haal altijd wel mijn groente-ratio à ongeveer 200g. Fruit (samen met noten) zijn gewoon niet mijn ding :s ik ben niet een goede "raw" eter. Ik vind fruit te "simpel" en ja... Ik hecht te veel waarde aan eten.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_160005427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik haal altijd wel mijn groente-ratio à ongeveer 200g. Fruit (samen met noten) zijn gewoon niet mijn ding :s ik ben niet een goede "raw" eter. Ik vind fruit te "simpel" en ja... Ik hecht te veel waarde aan eten.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan :)
200 gram.., das niet veel. Ik haal wel een kilo op een dag... Vandaag wel meer fruit dan groenten in mijn geval.

En dank. Tis alleen geen nieuwe baan. Ga het er naast doen :+
pi_160006462
Leuk An! Maar was je niet al yogalerares? Of is dit een andere vorm van yoga?
En Bram, een bak kwark met vers fruit is ook makkelijk mee te nemen hoor. Gewoon 's ochtends voordat je weggaat bak even openmaken, gesneden appel/peer/banaan en wat kaneel erop en gaaaan! Nog luier is om een handje fruit uit de diepvries erop te doen. Je kunt van die doosjes en zakken kopen bij de supermarkt. Kersen, blauwe bessen, frambozen, aardbeien, mango... :9 (edit: ik zie dat je niet van "vers" fruit houdt... Maar ik zou je toch eens aanraden om naar dat diepvriesspul te kijken, er gaan bij mij in huis echt kilo's doorheen en mijn huisgenoten zijn ook geen fruiteters)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, peer, muesli, lijnzaad
T: 2 rijstwafels met komijnekaas
B: boodschappen
L: gekookt ei, 3 boterhammen komijnekaas
S: halfuur zwemmen: 1,1 km :)
T: appel, sinaasappel, handje rozijnen, handje cashewnoten
D: Thaise gele curry met tofu, erwtjes, bloemkool, wortel en paprika. En rijst.
B: 20 minuten fietsen
T: handje Engelse drop :@

Ik ben zo blij, want het is me vandaag voor het eerst gelukt om lekkere curry te maken zoals in een Thais restaurant. Met kokosroom en currypasta van de toko :9 En er is nog een restje (ik had superveel groenten gebruikt) dus misschien morgen voor de lunch... O+
  donderdag 18 februari 2016 @ 00:57:10 #279
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160009063
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Tele6 het volgende:
Leuk An! Maar was je niet al yogalerares? Of is dit een andere vorm van yoga?
En Bram, een bak kwark met vers fruit is ook makkelijk mee te nemen hoor. Gewoon 's ochtends voordat je weggaat bak even openmaken, gesneden appel/peer/banaan en wat kaneel erop en gaaaan! Nog luier is om een handje fruit uit de diepvries erop te doen. Je kunt van die doosjes en zakken kopen bij de supermarkt. Kersen, blauwe bessen, frambozen, aardbeien, mango... :9 (edit: ik zie dat je niet van "vers" fruit houdt... Maar ik zou je toch eens aanraden om naar dat diepvriesspul te kijken, er gaan bij mij in huis echt kilo's doorheen en mijn huisgenoten zijn ook geen fruiteters)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, peer, muesli, lijnzaad
T: 2 rijstwafels met komijnekaas
B: boodschappen
L: gekookt ei, 3 boterhammen komijnekaas
S: halfuur zwemmen: 1,1 km :)
T: appel, sinaasappel, handje rozijnen, handje cashewnoten
D: Thaise gele curry met tofu, erwtjes, bloemkool, wortel en paprika. En rijst.
B: 20 minuten fietsen
T: handje Engelse drop :@

Ik ben zo blij, want het is me vandaag voor het eerst gelukt om lekkere curry te maken zoals in een Thais restaurant. Met kokosroom en currypasta van de toko :9 En er is nog een restje (ik had superveel groenten gebruikt) dus misschien morgen voor de lunch... O+
Ik ben er bekend mee, heb alleen momenteel nogal drukke tijden dus probeer mezelf zo veel mogelijk te ontlasten door k&k te kopen. Dat is toch weer een bak openen, meenemen, risico op lekker, etc. Ik wil niet overkomen als een echter zeikert, maar momenteel past het gewoon even niet bij hoe het is.

Daarbij heb ik dat altijd in de vriezer liggen, heb alleen nooit de tijd om het te verzamelen en zodanig te verpakken in mijn rugzak, incombinatiemet al het andere eten en het dan ook niet laten pletten oid in mijn rugzak.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef An24 het volgende:

[..]

200 gram.., das niet veel. Ik haal wel een kilo op een dag... Vandaag wel meer fruit dan groenten in mijn geval.

En dank. Tis alleen geen nieuwe baan. Ga het er naast doen :+
Tja, een kilo is dan wel weer heeeeel erg veel. Niet dat 't uitmaakt! You do you and i'll do me :)

Mijn doel is niet om af te vallen of super natuurlijk, vegetarisch/veganistisch te eten. Ik wil gewoon lekker op gewicht blijven, misschien een kilotje eraf en vooral lekker leven en goed in mijn vel zitten :) En gezien wat omstandigheden is dat al lastig genoeg. Er zijn ook periodes waarbij ik zeer veel zelf klaar maar, en dat doe ik meestal nog steeds, maar ik hecht er in drukke periodes minder waarde aan dan andere mensen dat doen (en dat weet ik van mezelf ;) )
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_160010392
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Tele6 het volgende:
Leuk An! Maar was je niet al yogalerares? Of is dit een andere vorm van yoga?
En Bram, een bak kwark met vers fruit is ook makkelijk mee te nemen hoor. Gewoon 's ochtends voordat je weggaat bak even openmaken, gesneden appel/peer/banaan en wat kaneel erop en gaaaan! Nog luier is om een handje fruit uit de diepvries erop te doen. Je kunt van die doosjes en zakken kopen bij de supermarkt. Kersen, blauwe bessen, frambozen, aardbeien, mango... :9 (edit: ik zie dat je niet van "vers" fruit houdt... Maar ik zou je toch eens aanraden om naar dat diepvriesspul te kijken, er gaan bij mij in huis echt kilo's doorheen en mijn huisgenoten zijn ook geen fruiteters)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, peer, muesli, lijnzaad
T: 2 rijstwafels met komijnekaas
B: boodschappen
L: gekookt ei, 3 boterhammen komijnekaas
S: halfuur zwemmen: 1,1 km :)
T: appel, sinaasappel, handje rozijnen, handje cashewnoten
D: Thaise gele curry met tofu, erwtjes, bloemkool, wortel en paprika. En rijst.
B: 20 minuten fietsen
T: handje Engelse drop :@

Ik ben zo blij, want het is me vandaag voor het eerst gelukt om lekkere curry te maken zoals in een Thais restaurant. Met kokosroom en currypasta van de toko :9 En er is nog een restje (ik had superveel groenten gebruikt) dus misschien morgen voor de lunch... O+
Klopt! Maar zonder diploma ;) Na deze opleiding ben je een internationaal erkend yoga teacher.

Thais O+

Is heerlijk. Jamie oliver heeft ook een heerlijk recept. Dan maak je zelfs de paste zelf, in de keuken machine. Super makkelijk.
pi_160010453
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ben er bekend mee, heb alleen momenteel nogal drukke tijden dus probeer mezelf zo veel mogelijk te ontlasten door k&k te kopen. Dat is toch weer een bak openen, meenemen, risico op lekker, etc. Ik wil niet overkomen als een echter zeikert, maar momenteel past het gewoon even niet bij hoe het is.

Daarbij heb ik dat altijd in de vriezer liggen, heb alleen nooit de tijd om het te verzamelen en zodanig te verpakken in mijn rugzak, incombinatiemet al het andere eten en het dan ook niet laten pletten oid in mijn rugzak.

[..]

Tja, een kilo is dan wel weer heeeeel erg veel. Niet dat 't uitmaakt! You do you and i'll do me :)

Mijn doel is niet om af te vallen of super natuurlijk, vegetarisch/veganistisch te eten. Ik wil gewoon lekker op gewicht blijven, misschien een kilotje eraf en vooral lekker leven en goed in mijn vel zitten :) En gezien wat omstandigheden is dat al lastig genoeg. Er zijn ook periodes waarbij ik zeer veel zelf klaar maar, en dat doe ik meestal nog steeds, maar ik hecht er in drukke periodes minder waarde aan dan andere mensen dat doen (en dat weet ik van mezelf ;) )
Ja prima toch?

De tips die ik gaf zijn ook niet voor korte termijn doelen hoor. Er wordt tegenwoordig steeds beter duidelijk wat bewerkt voer op lange termijn met je lichaam kan doen, zoals auto imuun ziektes en kanker etc. persoonlijk wil ik op mijn 60e tegen mezelf kunnen zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om gezond te blijven. Ik zie het heel vaak bij mensen die met dieten bezig zijn, dat ze denken op de korte termijn en niet wat het met ze kan doen als ze ouder worden. Maar tis wat je zegt: ieder zijn ding :)
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:07:31 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160010567
Wat tof An, gefeliciteerd!

Een kg groente haal ik ook niet hoor. Wel iets meer dan 200 gr, maar zeker geen kg :D.

Gister was ik na wc-bezoek 76,2 en vanochtend weer 76,5. Maar nog geen wc gezien vandaag :+, dus ik reken dan maar -0,1 tov van de 76,6 gisterochtend. Maar ik had gezien mn grafiek al ruim onder de 76 moeten zitten. Ik eet netjes, maar het wil even niet zo.

Gisteravond dé vezelrijke kwarktaart gemaakt, maar dan met framboos ipv kers (noodgedwongen want de kersenkwark uit het recept was op }:| ) en ipv 2 bakken, 1 bak en 1 bak naturel. Vanochtend eerste stuk gehad en NOM! :9

O: die kwarktaart dus :9
L: 2 bth pompoenhoumous
T: mineola
D: ovenschotel met boerenkool
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:11:09 #283
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160016834
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja prima toch?

De tips die ik gaf zijn ook niet voor korte termijn doelen hoor. Er wordt tegenwoordig steeds beter duidelijk wat bewerkt voer op lange termijn met je lichaam kan doen, zoals auto imuun ziektes en kanker etc. persoonlijk wil ik op mijn 60e tegen mezelf kunnen zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om gezond te blijven. Ik zie het heel vaak bij mensen die met dieten bezig zijn, dat ze denken op de korte termijn en niet wat het met ze kan doen als ze ouder worden. Maar tis wat je zegt: ieder zijn ding :)
Ik vind het erg lastig. We zien 10.000.000 kleine factoren, waaronder eten wat er veranderd. We kunnen op langer termijn niet beoordelen of wij het beter gaan doen of niet, het verschilt ook zo veel per persoon. Net zoals dieren: Sommige mensen kunnen heel hun leven zonder problemen zooi eten en anderen voelen zich een stuk beter bij natuurlijk of biologisch eten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Vis een optie? donderdag 18 februari 2016 @ 20:20:37 #284
70532 loveli
N
pi_160025327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik vind het erg lastig. We zien 10.000.000 kleine factoren, waaronder eten wat er veranderd. We kunnen op langer termijn niet beoordelen of wij het beter gaan doen of niet, het verschilt ook zo veel per persoon. Net zoals dieren: Sommige mensen kunnen heel hun leven zonder problemen zooi eten en anderen voelen zich een stuk beter bij natuurlijk of biologisch eten.
Ik ken mensen die zich prima voelen bij bloeddrukverlagers, cholesterolverlagers en medicijnen tegen diabetes. Toen ik zo oud was als jij (94 is je geboortejaar?) at ik me een slag in de rondte aan suikers en had nergens last van.

Als ik het over kon doen, had ik in mijn twintiger jaren een goed fundament gelegd voor een goede gezondheid op latere leeftijd. Sinds ik iemand die na een beroerte afzijdig verlamd was Heb geholpen met een luier die in haar lies knelde, weet ik waar ik het voor doe.

In plaats van af te gaan op de verhalen van mensen die zich prima voelen op junkfood, vind ik wetenschappelijk onderzoek prettiger als onderbouwing waarom ik iets wel of niet zou doen. Er is veel bekend over wat gezondheidswinst kan brengen en wat niet, ik probeer daar zoveel mogelijk van in mijn dagelijkse gewoonten te verwerken. En mens als ik ben, ik faal vaak genoeg.
#vooraldoorgaan
crap in = crap out
pi_160028202
XM je bent zo goed bezig. Probeer dat gewicht toch een beetje los te laten.
Ik weet hoe moeilijk het is, kan het zelf ook slecht :D Maar ik probeer mij niet meer dan 2x per week te wegen. Het is moeilijk, maar het geeft wel rust. Het blijft soms frustrerend na een week niks kwijt of soms zelfs aangekomen. Maar gemiddeld val ik toch 2 kilo per maand af.
Je kan ook gewoon even stil staan he en dat je dan opeens zo maar weer wat kwijt bent opeens.
Ik vind het echt knap hoeveel je al afgevallen bent!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:19:55 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160029221
Die 2 kg per maand haal ik niet meer hoor.. Op 30/12 woog ik 78,3. En ik ben nu grofweg twee kg lichter. Frustrerend vind ik het.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_160029230
Ik ben ook zo'n twintiger die geen last krijgt van veel bewerkt voedsel en weinig vers, maar ik voel me wel beter als ik veel fruit en groenten eet en als ik weet wat ik met m'n eten heb gedaan. Maar dat kan ook spiegisch zijn :P

En het is lastig om die neiging om controle over dingen te houden onder controle te houden, hè? :D Zoals ik vorig jaar echt op de klok leefde, maar nu alleen nog maar licht chagrijnig word als mijn dagplanning een halfuurtje verstoord wordt :@

O: yoghurt, appel, muesli, lijnzaad
S: 45 min pilates
T: rijstwafel met komijnekaas
L: restje groentecurry, appel
B: uur wandelen
T: rijstwafel met komijnekaas, snickers :')
D: penne, bolognesesaus maar vooral veel sla/tomaat/paprika/komkommer, en yoghurt met een beetje vanillevla toe
T: kiwi

Avondeten met een vereniging waar ik bij zit. Een van de eerste keren dat ik bij zoiets met aandacht heb gegeten, niet te veel, en geen dingen die ik niet zo lekker vind.
Ik had alleen meer tussendoortjes mee moeten nemen om de middag en avond tot het avondeten door te komen :')
pi_160030276
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 2 kg per maand haal ik niet meer hoor.. Op 30/12 woog ik 78,3. En ik ben nu grofweg twee kg lichter. Frustrerend vind ik het.
Ik weet niet wat voor jou je ideale gewicht is? Maar ik vind het niet zo gek dat het op een gegeven moment iets langzamer gaat. Ik heb mij daar ook al een beetje op ingesteld..
Maar oh wat zal ik er ook van balen straks :D

Bestond er maar een wonder pil ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 19 februari 2016 @ 07:43:26 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160035107
Ideaal 71, haalbaar: 73/74. Dus ik ben dichtbij.

Nog steeds 76,5 :{
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_160035132
Snap dat het frustrerend is.. Maar 0,4 per dag schommelen is gewoon normaal. 0,4kg komt overeen met ~3600 kcals en het is niet dat je dat in 1 dag meer of minder eet. Het is dus verschil in water/vocht. Volgens mij eet je best netjes, dat moet je volhouden en niet iedere dag wegen. Die 73 komt echt wel, het is gewoon doorgaan.
pi_160059329
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef houdjemond het volgende:
*kijkt voorzichtig om een hoekje*
:W

Denk niet dat ik hier helemaal hoor maar beetje motivatie kan geen kwaad.
Ik ben vorige maand geopereerd aan mijn alvleesklier, chronische alvleesklierontsteking, nu het voorzichtig aan weer wat beter gaat wil ik vanaf volgende maand weer beginnen.
Echter heb ik een deels omgekeerd probleem, ben al klein ( 1.58 ) en door het ziek zijn 15 kilo afgevallen.
Gewicht hier noemen is denk ik niet heel erg slim.
Anyway mijn doelstelling is dus om weer redelijk op gewicht te komen maar dan op de gezonde manier eten icm sporten ipv aanvullende nutridrinkjes voor de calorieën.
Dus dacht lurk hier even voor tips en eet-inspiratie..
Inspiratie opdoen kan hier altijd :Y

Ik weet niet of diëtisten nog altijd vergoed worden, was eerder wel zo. Maar misschien dat je in overleg met je HA een goede kunt vinden die dan samen iets kunnen betekenen om iets te vinden dat in jouw geval past?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 09:35:18 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160063046
75,8 *O* :D

De glorie zal kort zijn, vandaag de verjaardag van m'n moeder. En dat is altijd volop lekkers.. Ga me proberen in te houden, maar stukje taart en een wijntje zal toch wel zeker gaan gebeuren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_160063400
Fijn XM! Je bent echt goed bezig ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:10:27 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160064211
:) en echt hé, volgens de statistieken nog steeds overgewicht :N. Iedereen die ik dat vertel roept: waar moet het nog af dan?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:20:31 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160064349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Inspiratie opdoen kan hier altijd :Y

Ik weet niet of diëtisten nog altijd vergoed worden, was eerder wel zo. Maar misschien dat je in overleg met je HA een goede kunt vinden die dan samen iets kunnen betekenen om iets te vinden dat in jouw geval past?
Vanuit het AMC en daarvoor al gehad, heb voor mij persoonlijk uitgerekende weekmenu-suggesties en lijstjes en die nutridrinkjes dan, maar heb het idee dat er gewoon niks blijft hangen.
Wat ik al zei ik heb een omgekeerd probleem wat dat betreft, en het is niet mijn bedoeling om jullie topic te "verpesten". O+
Wel een complimentje van mijn kant voor iedereen hier, super bezig allemaal! ^O^
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160064451
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
:) en echt hé, volgens de statistieken nog steeds overgewicht :N. Iedereen die ik dat vertel roept: waar moet het nog af dan?
Heb je voor en na foto's van je hele lijf XM? Helpt vaak ook wel 😉

Ik schrok gewoon toen ik voor en na (IF) naast elkaar zette.
pi_160064486
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vanuit het AMC en daarvoor al gehad, heb voor mij persoonlijk uitgerekende weekmenu-suggesties en lijstjes en die nutridrinkjes dan, maar heb het idee dat er gewoon niks blijft hangen.
Wat ik al zei ik heb een omgekeerd probleem wat dat betreft, en het is niet mijn bedoeling om jullie topic te "verpesten". O+
Wel een complimentje van mijn kant voor iedereen hier, super bezig allemaal! ^O^
Nutridrink :r

Knap dat je dat gedronken hebt. Krengen zijn vies. Is er al gekeken of jouw darmen alle mineralen en vitaminen goed opnemen? Denk van wel, gezien je verhaal, maar dat kan ook een oorzaak zijn.
pi_160065949
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vanuit het AMC en daarvoor al gehad, heb voor mij persoonlijk uitgerekende weekmenu-suggesties en lijstjes en die nutridrinkjes dan, maar heb het idee dat er gewoon niks blijft hangen.
Wat ik al zei ik heb een omgekeerd probleem wat dat betreft, en het is niet mijn bedoeling om jullie topic te "verpesten". O+
Wel een complimentje van mijn kant voor iedereen hier, super bezig allemaal! ^O^
Al gedaan dus :D Maar ja, je alvleesklier heeft een opdonder gehad dus geen wonder dat er weinig blijft plakken.

Niet iedereen hoeft hier af te vallen hoor, dus je verpest niks. Oogpunt hier is om een "gezonde" levensstijl na te streven/vast te houden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:22:14 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160066434
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Heb je voor en na foto's van je hele lijf XM? Helpt vaak ook wel 😉

Ik schrok gewoon toen ik voor en na (IF) naast elkaar zette.
Ik heb zelf geen voor-fotos. Dan zou ik duvel moeten vragen om in zijn foto's te kijken.

Maar dit is nu:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_160066775
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen voor-fotos. Dan zou ik duvel moeten vragen om in zijn foto's te kijken.

Maar dit is nu:

[ afbeelding ]
O+ :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')