SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij ordinairquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou ook in slaap vallen als je de hele nacht uitgewoond werd
Ik ben niet serieus tochquote:
Sorry, maar ik deel geen foto's die ik privé toegestuurd krijg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Ik ben nu ook nieuwsgierig
dat is juist beter voor je dan halvarinequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Paxcon het volgende:
is roomboter op brood lekker
of word je dan viesdik
ik zou wel 57 willen wegenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zei het niet letterlijk hoor.
Maar meer van 'ik zou ECHT niet 57 kilo willen wegen'
ligt er bij mij ook wel aan wat ik in huis heb Wel eens ei gebakken in oestersaus omdat ik geen olie of boter had. Geen groot succesquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende: [..] ja is wel lekkerder he moet ik doen, maar ik heb nooit boter in huis en ik vergeet altijd boter te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Je bent zelf een kutstadquote:
lul nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is juist beter voor je dan halvarine
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
@McGrath, ik weet echt heel erg zeker dat ik duidelijkere foto's heb en ook hier ooit heb geplaats voor outfit meningen maar ik kan nu enkel deze zeer belabberde foto vinden. Je snapt het idee denk ik wel. Of het mooi is euh ja, ik ben nogal recht.. als je van curvy houdt dan vind je mij absoluut niet mooi.
je lijkt best wel kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oestersaus wtfquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt er bij mij ook wel aan wat ik in huis heb Wel eens ei gebakken in oestersaus omdat ik geen olie of boter had. Geen groot succes
iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind ze nogal dom daar.
lul zelf nietquote:
Waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind ze nogal dom daar.
ik heb gehoord dat halvarine beter is dan de restquote:
laten we het crack vragenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat halvarine beter is dan de rest
ik gebruik zelf ook halvarine om op brood enzo
Ohhh, nee zo bedoelde ik het ook niet hoor. Dat moet je ook absoluut niet doen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik deel geen foto's die ik privé toegestuurd krijg.
Is dit een grapje of wat?quote:
En je weegt nu 57?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
@McGrath, ik weet echt heel erg zeker dat ik duidelijkere foto's heb en ook hier ooit heb geplaats voor outfit meningen maar ik kan nu enkel deze zeer belabberde foto vinden. Je snapt het idee denk ik wel. Of het mooi is euh ja, ik ben nogal recht.. als je van curvy houdt dan vind je mij absoluut niet mooi.
Ik houd inderdaad wat meer van curvy, alleen niet lelijk hoor! Je bent tenminste geen dikke trol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel geblowd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet meer, kan ook iets anders dan ei zijn geweest
Mijn geheugen
Jij woont in een stad met mensen uit Scheveningen en Duindorp.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop met die kut vragen van je!
of je antwoord gewoonquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop met die kut vragen van je!
Wat is beter voor op broodquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, nee zo bedoelde ik het ook niet hoor. Dat moet je ook absoluut niet doen!
[..]
Is dit een grapje of wat?![]()
Ik ben ook klein, dat weet je toch![]()
[..]
En je weegt nu 57?
Ja. Schommel een beetje tussen 56 en 62 elke paar maandenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je weegt nu 57?
Niks mis met Den Haag, vriend!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont in een stad met mensen uit Scheveningen en Duindorp.
Jij magn iks zeggen over domheid in steden
ik ookquote:
beter of lekkerder?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is beter voor op brood
halvarine of roomboter?
beidequote:
oh nee wist ik niet echt ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je weegt nu 57?
vertel eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, er is nog een FOKster die ik wel zonder kleren zou willen zien, maar die posts nooit meer dus die kennen jullie niet.
uh ja ik wil niet met iedereen in bed liggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, jij reageert niet op mijn wa-berichtje, dan moet je ook niet huilen met je 'helaas'
Sof?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef McGrath het volgende:
Ik heb ook wel wat fokster die ik wel naakt zou willen zien, maar dat is volgens mij wel gezond.
misschien eens langsgaan bij fokit met de jongensquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met Den Haag, vriend!
Ik doe mee!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien eens langsgaan bij fokit met de jongens
het ging ook helemaal niet over het bed?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uh ja ik wil niet met iedereen in bed liggen
deze jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Lekkerder op je brood is sowieso roomboter.
En dan op een rozijnenbroodje of krentenbol.
Spieren zijn zwaarder dan vet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn lengte kun je toch niet 60 kilo wegen zonder aanzienlijk vet.
oke is goedquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, jij reageert niet op mijn wa-berichtje, dan moet je ook niet huilen met je 'helaas'
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
het ging ook helemaal niet over het bed?
volgens mij lees je niet goed en trek je te snelle, foutieve conclusies
ik heb een wollen sprei op mijn bankquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Ha Ha
De onwetendheid
Het is een flinke jaap. Maar hij geneest niet lelijk iig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je nu ook zo'n mooi streepje?
Dan moet ik wel heel veel sportschool gaan doen, om dat te onderhoudenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaarder dan vet.
Maar was even vergeten dat je klein bent.
Ja nee, ik krijg denk ik vooral complimenten van andere vrouwen die wat minder zouden willen wegen dat echt op mn figuur qua curvy en shit zeg maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad wat meer van curvy, alleen niet lelijk hoor! Je bent tenminste geen dikke trol.
Ah, ik denk dat jullie hier vast zitten omdat de voorstanders voor roomboter dat om een andere reden zijn dan de voorstanders van halvarinequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is beter voor op brood
halvarine of roomboter?
Oh, dat is best een grote schommeling eigenlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Schommel een beetje tussen 56 en 62 elke paar maanden
Kom er altijd net niet.
Oh, haha.. Dacht dat je misschien grapje maakte omdat het er echt een kwartier geleden nog over gingquote:
jaaaquote:
Is dat niet onhandig in een land waar alles is afgestemd op grote mensenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh, haha.. Dacht dat je misschien grapje maakte omdat het er echt een kwartier geleden nog over ging .
Maar ik ben 158
Oh ja mijn moeder eet het inderdaad omdat het minder bewerkt is enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee, ik krijg denk ik vooral complimenten van andere vrouwen die wat minder zouden willen wegen dat echt op mn figuur qua curvy en shit zeg maar.
[..]
Ah, ik denk dat jullie hier vast zitten omdat de voorstanders voor roomboter dat om een andere reden zijn dan de voorstanders van halvarine.
Het 'voordeel' van roomboter volgens velen is dat roomboter een natuurlijk product is waar niks aan is toegevoegd enzo.
Halvarine bevat minder kcal dan roomboter maar is bewerkt (ook vitamines etc aan toegevoegd)
[..]
Oh, dat is best een grote schommeling eigenlijk.
[..]
Oh, haha.. Dacht dat je misschien grapje maakte omdat het er echt een kwartier geleden nog over ging![]()
.
Maar ik ben 158
[..]
jaaa
bfflquote:
Dat klinkt erotischquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Fera het volgende:
Zal wel een keer foto maken. De pleisters zijn er nu af. Het is alleen nog een beetje opgezwollen. :$
Jaaa, had het er met de gynaecoloog ook over omdat die ernaar vroeg, is waarschijnlijk ook zo'n hormonendingetje net als de acnequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is best een grote schommeling eigenlijk.
ja en met kledingquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig in een land waar alles is afgestemd op grote mensen
supermarkt enzo
Hier houd ik me ook altijd aan vast als ik op een weegschaal stapquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaarder dan vet.
jij het overhemd ik Simonquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
kijken jullie nick en simon?
ik wil zon overhemd als simon nu aanheeft
Wie zou je eerder doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
kijken jullie nick en simon?
ik wil zon overhemd als simon nu aanheeft
Liever de couchpotato leef ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel sportschool gaan doen, om dat te onderhouden
geen van beide maar simon eerderquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zou je eerder doen
Nick of Simon?
bij grote marktquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welk deel van Den Haag woon jij eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier houd ik me ook altijd aan vast als ik op een weegschaal stap
quote:
Echt? Jeetjequote:
Nee, ik ben nog gewoon groot genoeg dat ik meeste dingen prima kan hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig in een land waar alles is afgestemd op grote mensen
supermarkt enzo
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja mijn moeder eet het inderdaad omdat het minder bewerkt is enzo.
Ahhhh, wel vervelend zegquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaaa, had het er met de gynaecoloog ook over omdat die ernaar vroeg, is waarschijnlijk ook zo'n hormonendingetje net als de acne
Doei.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Kut ik moet koken maar het is hier zo druk, ik ga gewoon. YOLO doei
xxquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Kookzequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Simon heeft krullenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ik zou echt niet weten wie nou nick en wie nou simon is
ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Trollscience het volgende:
ik zat ook net te googlenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Nick is die ene en Simon die andere. Hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Nick is die Volendammerquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En nick is die met dat gezicht?
Moet echt fangirl of homo zijn om dat te wetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Trollscience het volgende:
Ohquote:
nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet echt fangirl of homo zijn om dat te weten
maar jij hebt er ook één?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
mortaxx en crack gaan gewoon afspreken nu mortaxx weet dat crack een thigh gap heeft.
xdquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nick is die ene en Simon die andere. Hoe makkelijk wil je het hebben?
nee tweequote:
ja samen koffie drinken in de spar op de Stuyvesantwegquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
mortaxx en crack gaan gewoon afspreken nu mortaxx weet dat crack een thigh gap heeft.
spar is duur hequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja samen koffie drinken in de spar op de Stuyvesantweg
hoevaak is jouw vader gescheidenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
de vrouw van mijn vader luisterde naar nick en simon en jan smit enzo
was gelukkig heel snel scheiding
we sturen de fokcameraploeg eropafquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja samen koffie drinken in de spar op de Stuyvesantweg
nee dat is het dorp waar iedereen coke snuift van haringenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volendam is toch dat dorp waar iedereen claimt te kunnen zingen?
quote:
die sunchaser vind ik maar vervelendquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
we sturen de fokcameraploeg eropaf
Gewoon tik gevenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die sunchaser vind ik maar vervelend
Is inderdaad gezellig. heb jij er ook een?quote:
als ze net weer single zijn doosje troostchocoladequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
werkt doosje chocola goed bij vrouwen?
Als ze ongesteld zijn zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na een lange relatie zou ik sowieso wel beter nadenken over trouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Etsu het volgende:
ik snap in godsnaam niet hoe je meer dan 1 scheiding op je geweten kan hebben
gewiekst ben jequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze net weer single zijn doosje troostchocolade
Op je geweten nog welquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Etsu het volgende:
ik snap in godsnaam niet hoe je meer dan 1 scheiding op je geweten kan hebben
nee hij riep na de scheiding met mijn moeder al "IK GA NOOIT MEER TROUWEN"quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne ook
is hij ook voor de 3de keer getrouwd?
Pringles welquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, ik heb best stevige bovenbenenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is inderdaad gezellig. heb jij er ook een?
Als ik ga trouwen, ga ik het op huwelijkse voorwaarden doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een lange relatie zou ik sowieso wel beter nadenken over trouwen
hehequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hij riep na de scheiding met mijn moeder al "IK GA NOOIT MEER TROUWEN"
maar toen is hij toch nog getrouwd en weer gescheiden
denk nu dat hij nooit meer gaat trouwen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen, ga ik het op huwelijkse voorwaarden doen.
En ik ga mijn partner niet vragen.
En ik wil op Malediven trouwen.
De jongen die echt echt echt met mij wil trouwen, wens ik heel veel succes.
is homohuwelijk legaal in groningen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen, ga ik het op huwelijkse voorwaarden doen.
En ik ga mijn partner niet vragen.
En ik wil op Malediven trouwen.
De jongen die echt echt echt met mij wil trouwen, wens ik heel veel succes.
Tuurlijk, ze boren daar als een gek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is homohuwelijk legaal in groningen?
neequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is homohuwelijk legaal in groningen?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze boren daar als een gek.
waarom niet?quote:
lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze boren daar als een gek.
ben jij al begonnen met sparen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Die mag al 5 jaar voor je een relatie met hem krijgt sowieso gaan sparen dan
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Groningers leven vooral op zondag, heb ik geleerd,
Donderdag*quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Groningers leven vooral op zondag, heb ik geleerd,
Nee, ik wil 10 euro meebetalenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben jij al begonnen met sparen?
volgens mij hebben we nog zo'n 2,5 jaar te gaan
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ten huwelijk gevraagd worden lijkt me eigenlijk niet echt wat. :$
Makkiequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]bijna weer
Uutje komt dan op bezoek
Denken dat een vrouw deze opmerking begrijptquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is ze goed bevallen die Europa League.
Wel alle smaken danquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke wij gaan pringlesdaten.
Samen met pax
Kuthoeren, ALLEMAAL!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat een vrouw deze opmerking begrijpt
Vind het denk ik meer iets om gewoon te overleggen en samen beslissen.quote:
oh hmm, ik wilde net jou op de A-gastenlijst zetten bij mensen voor wie ik een vliegticket naar Malediven betaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik wil 10 euro meebetalenmeer niet
Mij wel. :$$quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ten huwelijk gevraagd worden lijkt me eigenlijk niet echt wat. :$
Zeg dat maar tegen je dochtertje.quote:
Ik breng meer mee dan geldquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh hmm, ik wilde net jou op de A-gastenlijst zetten bij mensen voor wie ik een vliegticket naar Malediven betaal![]()
laat maar dan
Omg Sofquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je dochtertje.
Eerst overleggen en dan gevraagd worden tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het denk ik meer iets om gewoon te overleggen en samen beslissen.
Maar ik hou ook niet zo heel erg van verrast worden.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het over gezelligheidquote:
Het was gisteravond mijn beurt om voor te lezen, ik vroeg ja wat dan? Ze zegt zoek maar wat uit de stapel. Zodoende las ik een verhaal uit Rooie oortjes voor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Die is juist lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet de rooie.
Rooien.
Gingers
Nog nooit geproefd, maar incl. glas water dan.quote:
Maar dan lijkt het eigenlijk ook weer zo zinloos om het ook nog te vragen terwijl de beslissing eigenlijk al genomen isquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst overleggen en dan gevraagd worden toch
Oh ik vind verrast worden echt heel leuk![]()
En ik vond je nog wel zo aardig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet de rooie.
Rooien.
Gingers
ik heb nu ook een fles water, maar tegen pittig eten kan je beter melk drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die is juist lekker.
[..]
Nog nooit geproefd, maar incl. glas water dan.
Jij wil zeker dat ze een hoer wordt dan ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was gisteravond mijn beurt om voor te lezen, ik vroeg ja wat dan? Ze zegt zoek maar wat uit de stapel. Zodoende las ik een verhaal uit Rooie oortjes voor.
Dat wel. Niet midden in een restaurant of bioscoop of zo. Voel ik me zo bezwaard.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel hoor maar dan sowieso alleen onder vier ogen
Oh hmm, wel met nesquik dan want melk alleen vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb nu ook een fles water, maar tegen pittig eten kan je beter melk drinken.
Nou nou nouquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat ze een hoer wordt dan ja.
Dan moet ie gewoon weg gaan, beetje daddy issues creërenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat ze een hoer wordt dan ja.
melkquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hmm, wel met nesquik dan want melk alleen vind ik niet lekker.
Denk dat ik zo ongemakkelijk zou zijn als iedereen toe zou kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Niet midden in een restaurant of bioscoop of zo. Voel ik me zo bezwaard.
Dit komt nooit meer goed.quote:
Inso had het op het strand gedaan. Dat vind ik wel een mooiequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Niet midden in een restaurant of bioscoop of zo. Voel ik me zo bezwaard.
Ik ook maar krijg er wel een loopneus van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik ben echt fan van pittige food
Sorry, dat was ongepast.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon weg gaan, beetje daddy issues creëren
Ik vraag me altijd af hoe anderen het zouden vinden. Of ze niet liever gewoon rustig eten of film kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat ik zo ongemakkelijk zou zijn als iedereen toe zou kijken.
Dat leer je toch al als je baby bentquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het wel lekker zou vinden als ik het geleerd had om te drinken.
waarom lees je haar voor ze is nog niet eens zindelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was gisteravond mijn beurt om voor te lezen, ik vroeg ja wat dan? Ze zegt zoek maar wat uit de stapel. Zodoende las ik een verhaal uit Rooie oortjes voor.
heyquote:
Echt ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar krijg er wel een loopneus van.
Hehe. Op zich wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso had het op het strand gedaan. Dat vind ik wel een mooie
Denk dat dat nog wel mee zou vallen. Personeel zal het wel vaker zien dus die zullen het vast wel irritanter vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe anderen het zouden vinden. Of ze niet liever gewoon rustig eten of film kijken.
Als kind mocht ik het niet drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat leer je toch al als je baby bent
Dank je. Gaat steeds beter hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brb ff polsen snijden.
Trouwens hoe gaat het met jou? Beetje aan late kant maar beterschap he
Ja verder nergens last van, maar de slijmvliezen gaan meteen helemaal los.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt ?soms krijg ik er wat pijnlijke keel van maar dat is het
Oooh. Je mist watquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als kind mocht ik het niet drinken.
heb nu milk en fruitquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou stoppen met warm water drinken als ik jou was
Nee hoorquote:
Maar ik vind het privé ook wel wat intiemer. Voel ik me wat vrijer om uitbundig te reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel mee zou vallen. Personeel zal het wel vaker zien dus die zullen het vast wel irritanter vinden.
amerikaanse saus?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe meestal met die amerikaanse saus
Ja dan kun je de traantjes ongegeneerd laten rollen. :$quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind het privé ook wel wat intiemer. Voel ik me wat vrijer om uitbundig te reageren.
Jep. Uiteindelijk wel. Maar omdat ze relatief laat waren is 'ie gesprongen. Dus langer herstel en groter litteken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Appendicitis toch? Geen nierstenen?
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ok, het is een groot gemis in mijn leven.
sour cream onion?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
laat ik nou net pringles hebben.
Ik wil ook kipwraps
neequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja! Ik wacht met smart op je excuus.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom lees je haar voor ze is nog niet eens zindelijk
ISquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Abed het volgende:
Veel politie in en rond de binnenstad, why?
oh huhhhhh in je wrapquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mad sauce, heb je vast wel eens zien liggen bij de AH ofzo
Zie dat bij jou en Kaneel al voor me. 2cute4mequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan kun je de traantjes ongegeneerd laten rollen. :$
Ik zou me maar gewoon vrijwillig aangeven als ik jou wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Abed het volgende:
Eerst nog een paar jaar op zijn zolder wonen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie dat bij jou en Kaneel al voor me. 2cute4me
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee
jij vult het lijstje ook niet in
lulquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou me maar gewoon vrijwillig aangeven als ik jou was
Je heet niet voor niets Abed!
Donder op met die kut lijstjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee
jij vult het lijstje ook niet in
Welke?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
laat ik nou net pringles hebben.
Ik wil ook kipwraps
Oei da's wat minder, vaak denken ze idd dat het nierstenen zijn helaasquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Uiteindelijk wel. Maar omdat ze relatief laat waren is 'ie gesprongen. Dus langer herstel en groter litteken.
wejowquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke binnenstad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Abed het volgende:
donder zelf opquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Donder op met die kut lijstjes.
vast zo'n gelukszoekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa ik doe dat altijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh huhhhhh in je wrap
ja die saus ken ik wel
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hm hm ja somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |