Nu weer fierie, torie en tanga. Niet normaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Bestweldonker het volgende:
+ 1 - heb steeds minder zin om te kijken en vooral te luisteren, stomme kuttaaltje!
Het is is straattaal/surinaams,maar als sommige mensen die taal gaan bezigen is het heel irritant...quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
+ 1 - heb steeds minder zin om te kijken en vooral te luisteren, stomme kuttaaltje!
Maar toch de eerste die het zo openlijk zegt, terwijl de rest van de ex inwoners, achterban en klapvee het puur op de haters die het verkeerd zien gooit. Zo kan het dus ook he.quote:
Ik wil niet eens meer weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weer fierie, torie en tanga. Niet normaal.
Misschien willen ze de storm eerst laten liggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Misschien heeft de Febo juist geadviseerd aan Ivan om te gaan en zei Ivan - Nee, ik blijf nog minimaal een half jaar.
En toen dacht de Febo - Ik zal jou krijgen vriend.
quote:
Volgens Wilco (puppytopic) wil Talpa Ivan weg hebben. Dus wie weet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Misschien heeft de Febo juist geadviseerd aan Ivan om te gaan en zei Ivan - Nee, ik blijf nog minimaal een half jaar.
En toen dacht de Febo - Ik zal jou krijgen vriend.
De rest is gewoon allemaal bang voor een claimquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toch de eerste die het zo openlijk zegt, terwijl de rest van de ex inwoners, achterban en klapvee het puur op de haters die het verkeerd zien gooit. Zo kan het dus ook he.
Ik erger me er behoorlijk aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is is straattaal/surinaams,maar als sommige mensen die taal gaan bezigen is het heel irritant...
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien willen ze de storm eerst laten liggen
OMG ,die heb je zelf gezien?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij komt er nog een bitchfight want ik voel de spanning hangen.
Dat gaat niet zo snel gebeuren denk ik. Ivan moet gewoon zijn biezen pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
Dat denk ik zeker!quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hem wel eerst kronen tot UvhJ. Hoe dubbel wil je het hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat denk ik zeker!
Maar het voelt voor mij net alsof ze hebben zitten wachten op een misstap van Ivan and boy, did he deliver!
Dat denk ik ook, normaliter schuiven ze alles onder het tapijt en dan ineens....dit!?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Wilco (puppytopic) wil Talpa Ivan weg hebben. Dus wie weet.
Schatje.quote:
Dat ze Ivan hebben laten ophangen door de pers en het publiek staat wel vast. Maar hoe nu verder. Ze houden hem uit beeld, hoe lang willen ze dit nog volhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, normaliter schuiven ze alles onder het tapijt en dan ineens....dit!?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:56 schreef markvanrinsum het volgende:
gooi er nog maar een streamlock tegenaan
het is nog allemaal vrij vers.. en ik denk dat ze hem ook ff het moment gunnen om het te kunnen verwerkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze Ivan hebben laten ophangen door de pers en het publiek staat wel vast. Maar hoe nu verder. Ze houden hem uit beeld, hoe lang willen ze dit nog volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |